reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Star Citizen Alfa 3.0 odložena, opět

1.8.2017, Jan Vítek, aktualita
Star Citizen Alfa 3.0 odložena, opět
Původně jsme měli mít možnost si již od začátku letošních prázdnin zkoušet novou alfaverzi hry Star Citizen, která bude pro její vývoj zcela zásadní. Půjde o velice podstatné vylepšení toho, co Star Citizen aktuálně nabízí. 
Pokud jde o aktuální stav titulu Star Citizen, kterou můžeme směle označit za nejambicióznější hru pro PC, jež kdy začala být vyvíjena. Není tak divu, že po mnoha letech práce se stále nachází v alfaverzi, a to konkrétně 2.6.3. Ta nám nenabídne herní zážitek, který by se dal označit za souvislý. Můžeme se proběhnout po malém výseku města, zahrát si PvP v podobě 3D střílečky vesmírných mariňáků, projít se v hangáru a podívat se na vlastní lodě nebo je vzít na výlet z vesmírné stanice a vyzkoušet si pár jednoduchých misí. 
 
 
Verze 3.0 ale bude představovat zcela zásadní pokrok, neboť nabídne už souvislý herní zážitek, a sice možnost se opravdu vžít do role obchodníka, piráta nebo ozbrojeného doprovodu, což bude doprovázeno i možností přistát na jednom ze tří měsíců a vedle toho bude vylepšen celý herní systém, grafika, postavy, předměty, engine, zkrátka to bude pokrok na všech frontách. Především nám ale verze 3.0 ukáže, co budeme moci očekávat od celé hry, až přijde na trh, takže není divu, že fanoušci na ní netrpělivě čekají a každé zdržení nesou velice nelibě. 
 
 
Jak už bylo řečeno, alfu 3.0 jsme si měli zahrát už od začátku prázdnin, ale pak byla odložena na jejich prostředek, pak konec a nyní opět na začátek září. Roberts Space Industries k tomu uvádí, že v tomto týdnu nastala optimalizace a fáze vychytávání much, přičemž se přišlo na problémy se stabilitou, které chtějí vývojáři vylepšit dřív, než novou verzi vypustí mezi lidi. Za zdržení mohou také problémy s novým Patcher System, který měl vývoj zpomalit. Ten nám konečně umožní aktualizovat hru, aniž by bylo nutné ji stahovat celou znovu.
 

Reakce podrážděných fanoušků na sebe nenechaly dlouho čekat, a tak Will Leverett mající na starosti právě komunikaci s nimi napsal jako reakci delší příspěvek. Ten přirovnává vývoj takto složité hry k prozkoumávání neznámého území, což prostě znamená, že se objevují neočekávatelné problémy a překážky, jejichž zdolání si prostě žádá čas. Leverett také uvádí, že chystaná verze bude větší a mnohem velkolepější než to, co si vývojáři ještě před rokem pod alfou 3.0 představovali a jejich prioritou je především to, aby byla kvalitní. 
 
Aktuálně je tak v plánu její vypuštění mezi širokou veřejnost mezi 4. a 8. září, což pochopitelně vůbec nemusí být finální termín. Ovšem dle pravidelně aktualizované roadmap už byly práce na nové verzi z větší části dokončeny a nyní se krom optimalizace pracuje na uživatelském rozhraní, umělé inteligenci a grafice s tím, že hotovo bude někdy v polovině srpna. 
 
Zdroj: RSI
reklama