reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

World of Warcraft si už nemusíme kupovat, stačí předplatné

19.7.2018, Jan Vítek, aktualita
World of Warcraft si už nemusíme kupovat, stačí předplatné
World of Warcraft postihla jedna významná změna, která se dotkne peněženek hráčů, a to v pozitivním slova smyslu. Nebude už nutné si kupovat přímo hru a její expanze, takže nám postačí si pořídit jen předplatné.
World of Warcraft, stále velice populární masivně multiplayerový titul, se může dočkat výrazné vzpruhy, co se týče přílivu hráčů. Blizzardi se totiž rozhodli změnit způsob, jakým budeme za tuto hru platit. Sedmá expanze, a sice Battle for Azeroth, je již skoro za dveřmi a přijde na trh 14. srpna. Nyní přišla nová záplata jako palebná příprava pro tuto expanzi, která přináší obvyklé změny, ale také podporu API DirectX 12, přičemž smůlu budou mít naopak ti, jejichž hardware podporuje DirectX pouze do verze 9, která už byla vypuštěna. 
 
 
Snižuje se také cena, kterou musíme zaplatit za to, abychom si mohli zahrát. Obvykle by se dalo očekávat to, že s nástupem Battle for Azeroth by WoW a šest starších expanzí přišlo ve slevě na přinejhorším 20 dolarů a WoW se všemi sedmi expanzemi by přišlo na plných 40 až 50 dolarů. To se nyní změnilo. Noví hráči mohou získat přístup k World of Warcraft až do expanze Legion pouze tím, že si zřídí předplatné. Všichni majitelé předplatného tak automaticky získávají expanzi Legion také a kupovat si tak můžeme případnějen Battle for Azeroth. 
 
Blizzard se asi snaží vyvolat zájem nových hráčů a navázat na úspěch expanze Legion, která přinesla návrat mnoha lidí, kteří již o WoW dříve ztratili zájem. Ten ale pochopitelně od té doby zase opadl a nyní tak jde i o novou krev. Veteráni ale budou mají k dispozici také World of Warcraft Classic, nový herní režim, který jim připomene staré časy patche 1.12, čili Drums of War ještě před první vlnou změn pro herní třídy a ještě než se otevřel Dark Portal. 
 
Očekávají se také testy hry pod DirectX 11 a DirectX 12, zda toto novější API nepřinese výkonnostní nárůst. Toto API ostatně nebylo přes slibný start herními vývojáři přijato tak, jak jsme doufali. Však v roce 2016 přišlo na trh 11 her s jeho podporou a loni to bylo pouze pět. Každá hra s podporou DX12 se tak počítá. 
 


reklama