Společnost Uber je hodně kontroverzní. Na jednu stranu v některých městech značně zlepšila kulturu cestování, na druhou se však ani jí nevyhýbají četné problémy. Navíc za to nemohou vždy jen řidiči, ale ani samo vedení společnosti není zrovna vzorem ctnosti. V minulosti např. podplatili hackery, aby mlčeli o úniku dat, společnost čelila i problému s prvním usmrcením autonomním autem nebo střelbou ve voze. Nejnovější problém se týká řidičů i společnosti vůči svým zákazníkům. Někteří řidiči totiž přišli na trik, jak si vylepšit účet za provedenou jízdu. Lidem jednoduše naúčtují čištění auta kvůli tomu, že bylo pozvraceno. Což ale ve skutečnosti nebylo.

Autor: Mark Warner [CC BY 2.0 (https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/)] přes Flickr
Do Uberu tak posílají falešné fotky poškozeného interiéru vozu a Uber pak zvýší účet o částku odpovídající poškození. U rozlitého pití to může být okolo $20, pozvracení nepoškozující interiér vozidla znamená navýšení o $40 až $80 a zvláště závažné případy, kdy dojde k silnému znečištění interiéru (krví, močí nebo zvratky) mohou přidat k nákladům dokonce až $150.
Stávají se i případy, že řidič nepřijel, a když zákaznice zrušila cestu a objednala si novou, řidič ji měl cestu naúčtovat a ještě 150dolarové čištění k tomu. I když se stává, že Uber dá zákazníkům za pravdu, častokrát brání spíše řidiče. Jedné ženě v Miami bylo neoprávněně naúčtováno $98, a když neuspěla u Uberu, uspěla alespoň u banky, která platbu vrátila. Uber ji údajně na oplátku zrušil účet.
Společnost Uber se brání tím, že při 15 milionech jízd denně není možné zajistit, aby se všichni řidiči chovali korektně a ani jedna ze stížností nebyla vyhodnocena nesprávně.