Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty
Chlazení a skříně
Ostatní
Periférie
Procesory
Storage a RAM
Základní desky
O nás  |  Napište nám
Facebook  |  Twitter
Digimanie  |  TV Freak
Svět mobilně  |  Svět audia

Dogecoin jako platidlo? Elon Musk jím umožní platit jízdu v tunelu Vegas Loop

, , aktualita
Dogecoin jako platidlo? Elon Musk jím umožní platit jízdu v tunelu Vegas Loop
Podzemní tunely Elona Muska a jeho společnosti The Boring Company se sice pomalu, ale postupně rozšiřují. Otevřela se další stanice v rámci Vegas Loop a nově bude možné jízdu zaplatit i Dogecoinem.
Dogecoin jako platidlo? Elon Musk jím umožní platit jízdu v tunelu Vegas Loop
Elon Musk má obří množství projektů, ne vždycky jde ale vše podle plánu. I když některé stihl ještě před daným termínem (australská baterka, spuštění výroby Modelu Y), většina z nich nabírá zpoždění a nejsou zatím provozovány v takovém rozsahu, ve kterém měly být. To se týká i jeho systému tunelů Vegas Loop od jeho The Boring Company, který byl prozatím v provozu v rámci kampusu Las Vegas Convention Center. Zde jsou v provozu tři stanice a nyní byla otevřena i první stanice mimo LVCC. V plánu je zhruba 50 stanic včetně pokrytí celého Vegas Strip.
 
The Boring Company - LVCC Dogecoin
 
Spolu s tím bylo umožněno zaplatit jízdu kontroverzní kryptoměnou Dogecoin, jejíž propagace přinesla Muskovi už nejednu žalobu. Možnost zaplatit Dogecoinem nicméně teď nic moc nemění, protože je sice mezi platebními metodami, ale za jízdu se v rámci zaváděcího provozu prozatím neplatí. Až bude, jedna jízda vyjde na 1,5 USD, celodenní jízdenka pak na 2,5 USD.
 
Pokud jde o samotný provoz, ten je ještě dost daleko od toho, co bylo plánováno pro konečné varianty těchto podzemních tunelů zamýšlených na různých místech po celém světě. Měla se zde prohánět auta rychlostí až 150 mph (240 km/h), zatímco nyní se jezdí jen 35 mph (56 km/h). Také tato auta nejsou řízena autonomně, ale za jejich volanty jsou řidiči, což může být s podivem, když jezdí jen v pevně daném tunelu bez jakéhokoli okolního provozu. Nižší rychlost je ale dána i tím, že je tu zatím jen jeden tunel, tedy se jezdí kyvadlově. Ticho po pěšině je prozatím i po velkokapacitních vozidlech.
 


reklama