Electronic Arts: z případu Battlefront II jsme se poučili

Electronic Arts: z případu Battlefront II jsme se poučili
, , aktualita
Zástupci společnosti Electronic Arts si stále sypou popel na hlavu a nyní už jeden z výkonných pracovníků rovnou říká, že udělali velké chyby, z nichž se poučili a rozhodně už je nechtějí opakovat v příštích titulech. 
reklama
Oním výkonným pracovníkem je Patrick Söderlund, kterého zpovídal server The Verge. Rozhovor se samozřejmě točil kolem titulu Star Wars Battlefront II, v jehož případě se neřešilo ani to, zda je sám o sobě dobrý, nebo špatný. Tématem byly loot boxy, mikrotransakce a herní systém očividně nastavený tak, aby byli lidé motivováni neustále utrácet další peníze. 
 
 
Patrick Söderlund v rozhovoru přiznal, že to, co se stalo s Battlefrontem a vše spojené s loot boxy bylo velký efekt na Electronic Arts jako celou společnost a zvláště její management: "Můžeme od toho utéct a předstírat, že se to nikdy nestalo, nebo můžeme jednat zodpovědně a přiznat, že jsme udělali nějaké chyby, pokusíme se je napravit a poučit se z nich". 
 
Söderlund dále uvádí, že původním záměrem bylo, aby loot boxy zajistily delší hratelnost, ale to se vyvinulo špatným směrem. Nyní si myslí, že hráči oceňují rozhodnutí firmy EA vyjmout ze hry Star Wars Battlefront II loot boxy jako způsob získání lepší výbavy či vlastností a je to vidět na číslech. Slíbil také, že v budoucnu už bude jeho společnost "velice opatrná". 
 
Od Electronic Arts můžeme očekávat, že její příští hry už nabídnou v rámci mikrotransakcí pouze kosmetické doplňky, které nijak neovlivňují naše výkony či šanci na úspěch. To se bude týkat i Star Wars Battlefront II, kam se mikrotransakce vrátí v tuto středu
 
Söderlund zakončil interview s tím, že EA to "myslí vážně se snahou tvořit ty nejlepší možné produkty, stejně tak chce férově jednat s hráči a je tu, aby tvořila tu nejlepší možnou zábavu". Jeden by si pak mohl dle tohoto rozhovoru myslet, že snahy herních studií vymáčknout z našich peněženek maximum už dosáhly vrcholu a že firmy jako EA si uvědomily, že poháry trpělivosti jsou už naplněny po okraj. Teprve však uvidíme, zda budou činy těmto slovům odpovídat. 
 
Zdroj: The Verge


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Na koncertech Taylor Swift jsou kamery s rozpoznáváním tváří Na koncertech Taylor Swift jsou kamery s rozpoznáváním tváří
Taylor Swift má hodně obdivovatelů i odpůrců a na obou stranách spektra jsou někteří z nich až fanatičtí. Proti nim se nyní bojuje systémem skrytých kamer, které jsou napojeny na systémy rozpoznávání tváří.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Adata uvádí SSD SX6000 Lite a XPG Gammix S11 Pro Adata uvádí SSD SX6000 Lite a XPG Gammix S11 Pro
Pokud chcete opravdu rychlé SSD disky, Adata má pro vás několik možností. Třídu levnějších rozšiřuje model SX6000 Lite s rychlostmi až 1800 MB/s, na špičku pak míří XPG Gammix S11 Pro s podporou až 3500 MB/s.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Viceprezident Mike Rayfield opouští radeonovou divizi, prý ztratil zájem o práci Viceprezident Mike Rayfield opouští radeonovou divizi, prý ztratil zájem o práci
Mike Rayfield, dosavadní senior viceprezident a generální manažer Radeon Technologies Group (RTG) s koncem roku ve firmě AMD i sám skončí. To je jisté, avšak spekuluje se o důvodech, které ukazují na vyhoření.
Včera, aktualita, Jan Vítek3 komentáře
Virgin Galactic SpaceShipTwo dosáhla vesmíru, nebo snad ne? Virgin Galactic SpaceShipTwo dosáhla vesmíru, nebo snad ne?
Titulky hlásají, že loď SpaceShipTwo společnosti Virgin Galactic se přiblížila k hranici vesmíru a jinde se zase dozvíme, že už v něm byla. Pojďme se tak podívat na to, jak to ve skutečnosti je a co se podařilo. 
Včera, aktualita, Jan Vítek3 komentáře
John Romero uvede Sigil, rozšíření k 25. narozeninám Doomu John Romero uvede Sigil, rozšíření k 25. narozeninám Doomu
John Romero chce oslavit 25. narozeniny hry Doom uvedením megawadu Sigil, který bude k dispozici zdarma. Ten rozšíří původní legendární hru z roku 1993, která se stala průkopníkem FPS her, o pátou epizodu.
Včera, aktualita, Milan Šurkala