reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Electronic Arts: z případu Battlefront II jsme se poučili

17.4.2018, Jan Vítek, aktualita
Electronic Arts: z případu Battlefront II jsme se poučili
Zástupci společnosti Electronic Arts si stále sypou popel na hlavu a nyní už jeden z výkonných pracovníků rovnou říká, že udělali velké chyby, z nichž se poučili a rozhodně už je nechtějí opakovat v příštích titulech. 
Oním výkonným pracovníkem je Patrick Söderlund, kterého zpovídal server The Verge. Rozhovor se samozřejmě točil kolem titulu Star Wars Battlefront II, v jehož případě se neřešilo ani to, zda je sám o sobě dobrý, nebo špatný. Tématem byly loot boxy, mikrotransakce a herní systém očividně nastavený tak, aby byli lidé motivováni neustále utrácet další peníze. 
 
 
Patrick Söderlund v rozhovoru přiznal, že to, co se stalo s Battlefrontem a vše spojené s loot boxy bylo velký efekt na Electronic Arts jako celou společnost a zvláště její management: "Můžeme od toho utéct a předstírat, že se to nikdy nestalo, nebo můžeme jednat zodpovědně a přiznat, že jsme udělali nějaké chyby, pokusíme se je napravit a poučit se z nich". 
 
Söderlund dále uvádí, že původním záměrem bylo, aby loot boxy zajistily delší hratelnost, ale to se vyvinulo špatným směrem. Nyní si myslí, že hráči oceňují rozhodnutí firmy EA vyjmout ze hry Star Wars Battlefront II loot boxy jako způsob získání lepší výbavy či vlastností a je to vidět na číslech. Slíbil také, že v budoucnu už bude jeho společnost "velice opatrná". 
 
Od Electronic Arts můžeme očekávat, že její příští hry už nabídnou v rámci mikrotransakcí pouze kosmetické doplňky, které nijak neovlivňují naše výkony či šanci na úspěch. To se bude týkat i Star Wars Battlefront II, kam se mikrotransakce vrátí v tuto středu
 
Söderlund zakončil interview s tím, že EA to "myslí vážně se snahou tvořit ty nejlepší možné produkty, stejně tak chce férově jednat s hráči a je tu, aby tvořila tu nejlepší možnou zábavu". Jeden by si pak mohl dle tohoto rozhovoru myslet, že snahy herních studií vymáčknout z našich peněženek maximum už dosáhly vrcholu a že firmy jako EA si uvědomily, že poháry trpělivosti jsou už naplněny po okraj. Teprve však uvidíme, zda budou činy těmto slovům odpovídat. 
 
Zdroj: The Verge


reklama