Electronic Arts: z případu Battlefront II jsme se poučili

Electronic Arts: z případu Battlefront II jsme se poučili
, , aktualita
Zástupci společnosti Electronic Arts si stále sypou popel na hlavu a nyní už jeden z výkonných pracovníků rovnou říká, že udělali velké chyby, z nichž se poučili a rozhodně už je nechtějí opakovat v příštích titulech. 
reklama
Oním výkonným pracovníkem je Patrick Söderlund, kterého zpovídal server The Verge. Rozhovor se samozřejmě točil kolem titulu Star Wars Battlefront II, v jehož případě se neřešilo ani to, zda je sám o sobě dobrý, nebo špatný. Tématem byly loot boxy, mikrotransakce a herní systém očividně nastavený tak, aby byli lidé motivováni neustále utrácet další peníze. 
 
 
Patrick Söderlund v rozhovoru přiznal, že to, co se stalo s Battlefrontem a vše spojené s loot boxy bylo velký efekt na Electronic Arts jako celou společnost a zvláště její management: "Můžeme od toho utéct a předstírat, že se to nikdy nestalo, nebo můžeme jednat zodpovědně a přiznat, že jsme udělali nějaké chyby, pokusíme se je napravit a poučit se z nich". 
 
Söderlund dále uvádí, že původním záměrem bylo, aby loot boxy zajistily delší hratelnost, ale to se vyvinulo špatným směrem. Nyní si myslí, že hráči oceňují rozhodnutí firmy EA vyjmout ze hry Star Wars Battlefront II loot boxy jako způsob získání lepší výbavy či vlastností a je to vidět na číslech. Slíbil také, že v budoucnu už bude jeho společnost "velice opatrná". 
 
Od Electronic Arts můžeme očekávat, že její příští hry už nabídnou v rámci mikrotransakcí pouze kosmetické doplňky, které nijak neovlivňují naše výkony či šanci na úspěch. To se bude týkat i Star Wars Battlefront II, kam se mikrotransakce vrátí v tuto středu
 
Söderlund zakončil interview s tím, že EA to "myslí vážně se snahou tvořit ty nejlepší možné produkty, stejně tak chce férově jednat s hráči a je tu, aby tvořila tu nejlepší možnou zábavu". Jeden by si pak mohl dle tohoto rozhovoru myslet, že snahy herních studií vymáčknout z našich peněženek maximum už dosáhly vrcholu a že firmy jako EA si uvědomily, že poháry trpělivosti jsou už naplněny po okraj. Teprve však uvidíme, zda budou činy těmto slovům odpovídat. 
 
Zdroj: The Verge


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Programovatelná robotická kůže rozpohybuje i plyšáka Programovatelná robotická kůže rozpohybuje i plyšáka
Robotická kůže v podobě nejrůznějších návleků dokáže proměnit celou škálu různých předmětů v pohybující se roboty. Za projektem stojí tým z Yale University, který tímto způsobem rozchodil i plyšáka. 
Včera, aktualita, Kateřina Hoferková
Intel Optane SSD 905P nyní i s 1,5 TB Intel Optane SSD 905P nyní i s 1,5 TB
Superrychlé SSD disky Intel Optane 905P budou nově k dispozici v dalších variantách. 960GB verze může být nyní i ve formátu U.2 a přibyla také varianta s kapacitou zvýšenou na 1,5 TB. To vše při excelentním výkonu.
Včera, aktualita, Milan Šurkala1 komentář
Newegg hacknut, útočníci měsíc kradli data platebních karet Newegg hacknut, útočníci měsíc kradli data platebních karet
Pokud jste během posledního měsíce nakupovali na zahraničním serveru Newegg.com, zbystřete. Hackerům se totiž povedlo napadnout platební stránku a krást údaje o použitých platebních kartách.
21.9.2018, aktualita, Milan Šurkala
V Morgan Stanley jsou zklamaní z GeForce RTX, akcie jdou dolů V Morgan Stanley jsou zklamaní z GeForce RTX, akcie jdou dolů
Morgan Stanley stahuje NVIDII kalhoty ještě daleko před brodem a na základě prvních recenzí karet GeForce RTX 2080 Ti a 2080 vyjadřuje své zklamání nad celou touto generací. Na základě toho tak klesá NVIDII hodnota akcií. 
21.9.2018, aktualita, Jan Vítek4 komentáře
Muž zatčen po výhrůžce smrtí 11letému chlapci, který ho porazil ve Fortnite Muž zatčen po výhrůžce smrtí 11letému chlapci, který ho porazil ve Fortnite
Někteří lidé velmi nelibě nesou porážku v počítačových hrách, obzvláště byli-li poraženi jen 11letým klukem. 45letý muž v návalu zlosti začal malému chlapci vyhrožovat smrtí, což nakonec vyústilo v jeho zatčení.
21.9.2018, aktualita, Milan Šurkala