Electronic Arts: z případu Battlefront II jsme se poučili

Electronic Arts: z případu Battlefront II jsme se poučili
, , aktualita
Zástupci společnosti Electronic Arts si stále sypou popel na hlavu a nyní už jeden z výkonných pracovníků rovnou říká, že udělali velké chyby, z nichž se poučili a rozhodně už je nechtějí opakovat v příštích titulech. 
reklama
Oním výkonným pracovníkem je Patrick Söderlund, kterého zpovídal server The Verge. Rozhovor se samozřejmě točil kolem titulu Star Wars Battlefront II, v jehož případě se neřešilo ani to, zda je sám o sobě dobrý, nebo špatný. Tématem byly loot boxy, mikrotransakce a herní systém očividně nastavený tak, aby byli lidé motivováni neustále utrácet další peníze. 
 
 
Patrick Söderlund v rozhovoru přiznal, že to, co se stalo s Battlefrontem a vše spojené s loot boxy bylo velký efekt na Electronic Arts jako celou společnost a zvláště její management: "Můžeme od toho utéct a předstírat, že se to nikdy nestalo, nebo můžeme jednat zodpovědně a přiznat, že jsme udělali nějaké chyby, pokusíme se je napravit a poučit se z nich". 
 
Söderlund dále uvádí, že původním záměrem bylo, aby loot boxy zajistily delší hratelnost, ale to se vyvinulo špatným směrem. Nyní si myslí, že hráči oceňují rozhodnutí firmy EA vyjmout ze hry Star Wars Battlefront II loot boxy jako způsob získání lepší výbavy či vlastností a je to vidět na číslech. Slíbil také, že v budoucnu už bude jeho společnost "velice opatrná". 
 
Od Electronic Arts můžeme očekávat, že její příští hry už nabídnou v rámci mikrotransakcí pouze kosmetické doplňky, které nijak neovlivňují naše výkony či šanci na úspěch. To se bude týkat i Star Wars Battlefront II, kam se mikrotransakce vrátí v tuto středu
 
Söderlund zakončil interview s tím, že EA to "myslí vážně se snahou tvořit ty nejlepší možné produkty, stejně tak chce férově jednat s hráči a je tu, aby tvořila tu nejlepší možnou zábavu". Jeden by si pak mohl dle tohoto rozhovoru myslet, že snahy herních studií vymáčknout z našich peněženek maximum už dosáhly vrcholu a že firmy jako EA si uvědomily, že poháry trpělivosti jsou už naplněny po okraj. Teprve však uvidíme, zda budou činy těmto slovům odpovídat. 
 
Zdroj: The Verge


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
DeepMind, Musk a další podepsali slib, nechtějí autonomní zbraně DeepMind, Musk a další podepsali slib, nechtějí autonomní zbraně
Umělá inteligence ve vojenství je obrovským rizikem pro lidstvo, a tak přes 150 společností a několik tisíc osob podepsalo slib, že se nikdy nebudou účastnit vývoje umělé inteligence pro autonomně řízené zbraně.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Robotičtí brouci od Rolls-Royce by mohli kontrolovat letadlové motory Robotičtí brouci od Rolls-Royce by mohli kontrolovat letadlové motory
Drobní roboti, kteří připomínají šváby, by se v budoucnosti měli starat o to, aby byly letadlové motory v pořádku. Při inspekci se celý zástup pustí do kontroly každé skulinky motoru a urychlí tím celý proces. 
Dnes, aktualita, Kateřina Hoferková
1337d00m, aneb Doom v ASCII 1337d00m, aneb Doom v ASCII
Nedávno jsme se podívali na Doom, který byl renderován v podobě stereogramů a opravdu nebylo snadné se v něm vyznat. Mnohem lepší by to mělo být v "eleet" verzi této hry, která dostala název 1337d00m. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek
Cassini nám přinesla dosud nejlepší záběry měsíce Titan Cassini nám přinesla dosud nejlepší záběry měsíce Titan
Infračervené kamery sondy Cassini, která sama již dávno zanikla v atmosféře Saturnu, nám ukázaly dosud nejlepší pohled na měsíc Titan. Na příslušné snímky se nyní můžeme podívat i my, takže jaké jsou? 
Dnes, aktualita, Jan Vítek
Microsoft se těší z více než 100 miliardových tržeb za rok Microsoft se těší z více než 100 miliardových tržeb za rok
V posledním kvartálu se tržby Microsoftu vyhouply na velice slušných 30 miliard dolarů, takže se podívejme na to, čemu za to mohou v Redmondu vděčit. Konkrétně se zaměříme na poslední kvartál fiskálního roku 2018. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek