www.svethardware.cz
>
>
>
>

GPU Intelu dostala nové Graphics Command Centre

GPU Intelu dostala nové Graphics Command Centre
, , aktualita
Intel se také účastní GDC a je připraven se s námi podělit o své inovace v oblasti PC grafiky. Dozvíme se tak o Graphics Command Centre, které bude sloužit nastavení grafiky ve hrách či o komunitě The Odyssey nebo programu GameDev Boost.
K oblíbeným
reklama
Z hlediska hardwaru není Intel připraven nabídnout ještě nic zajímavého, ale vývoj nových GPU a iGPU musí provázet také vývoj softwaru a právě o tom je nový Graphics Command Centre. 
 
 
Intel už dříve mluvil o tom, že jeho grafické čipy dostanou nový moderní ovládací panel a ten si nyní už každý může stáhnout a nainstalovat. Dozvíme se, že jde o zbrusu nový kus softwaru, který byl vytvořen i na základě ohlasů komunity. Nabídnout má jednoduché a snadno použitelné uživatelské prostředí, automatickou detekci nainstalovaných her a jejich optimalizaci jedním kliknutím myši. 
 
 
A pokud se uživatelé chtějí pustit do podrobných nastavení, budou pro ně připraveny jednoduché vysvětlivky a také názorné ukázky toho, jaký vliv na grafiku bude mít provedená změna. Nicméně aktuálně tento software evidentně nefunguje moc dobře vzhledem k hodnocení, které dosáhlo pouze 1,9 bodů z 5. Hlavní důvod je ten, že aplikace nenašla ovladače grafiky a prostě se neotevřela. 
 
Je třeba ale myslet na to, že Intel Graphics Command Centre je kompatibilní pouze s grafikou 9. generace a novější, čili s procesory Skylake a novějšími a Intel doporučuje ovladače před instalací softwaru nejdříve aktualizovat na nejnovější verzi. 
 
 
Intel dále oficiálně otevřel komunitu nadšenců, kterou označuje za The Odyssey, aby zdůraznil, že lidé se tak vydají na cestu vývoje nové grafické rodiny, a to bude již známá Xe. Tato komunita ale zatím ještě není opravdu živá, ale v budoucnu by měla tvořit středobod zákaznické zpětné vazby a spolupráce s Intelem. 
 
Co se týče GameDev Boost, ten se už dle svého názvu týká vývojářů, kterým Intel připomíná, že na grafice Intelu už dnes běží miliard PC v alespoň 175 zemích. Ta přitom sám Intel považuje za herní PC, i když z výbavou v podobě integrovaných GPU bychom o tomto označení mohli pochybovat. 
 
 
Nakonec tu zmíníme ještě nově slíbenou rodinu mobilních procesorů, a sice 9. generaci Core série H. Ta nastoupí na trh během druhého kvartálu v podobě vysoce výkonných notebooků pro hráče i tvůrce obsahu. Nabídne grafiku generace 9.5, Thunderbolt 3 a také Intel Wi-Fi 6 AX200 (Gig+). Kódové označení těchto procesorů je Comet Lake, maximálně s 8 procesorovými jádry a nám zbývá než si počkat, zda nám Intel opravdu předloží také 10jádrové desktopové Comet Lake. 
 
Zdroj: Hexus.net


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Britská MET hackerovi zabavila Bitcoiny za 920.000 GBP, vrátí je obětem Britská MET hackerovi zabavila Bitcoiny za 920.000 GBP, vrátí je obětem
Mladý hacker Grant West souhlasil s tím, aby se jemu zabavené Bitcoiny prodaly a s jejich pomocí vyplatily prostředky zpět obětem, které hackersky napadl. Jinak by totiž ve vězení strávil ještě několik let navíc.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Čínská společnost chystá vlastní GPU s PCIe 4.0 a cílí na výkon GeForce GTX 1080 Čínská společnost chystá vlastní GPU s PCIe 4.0 a cílí na výkon GeForce GTX 1080
Ze všemožných výrobců grafických čipů pro PC nám zůstaly už jen dvě společnosti, které udávají krok a ty zde není třeba jmenovat. Nicméně jedna čínská firma se bude snažit o to, aby se mezi ne protlačila. 
Včera, aktualita, Jan Vítek4 komentáře
Lian Li TU150: vskutku přenosná skříň Lian Li TU150: vskutku přenosná skříň
Společnost Lian Li specializující se na hliníkové skříně nám přináší v obvyklém černém a stříbrném provedení nové skříně, a to TU150. Jde o základ pro skutečně přenosné počítače, což poznáme dle vestavěného madla. 
Včera, aktualita, Jan Vítek3 komentáře
UniverseMachine na superpočítači simulovala vývoj 8 milionů vesmírů UniverseMachine na superpočítači simulovala vývoj 8 milionů vesmírů
Superpočítač Ocelote na Univerzitě v Arizoně posloužil pro vytvoření tzv. Universe Machine. Ta vytvořila miliony virtuálních vesmírů a sledovala jejich vývoj, aby se výsledky daly porovnat s tím, co můžeme vidět na vlastní oči. 
Včera, aktualita, Jan Vítek6 komentářů
Partneři Microsoftu naslouchali záznamům pořízeným Xboxy, je to ovšem problém? Partneři Microsoftu naslouchali záznamům pořízeným Xboxy, je to ovšem problém?
Už od roku 2014 dodavatelé společnosti Microsoft, kteří měli co do činění s Xboxem, nahrávali audio záznamy pořízené v domácnostech herními konzolemi. To probíhalo ve snaze vylepšit funkce hlasových příkazů, ovšem ne vždy.
Včera, aktualita, Jan Vítek