Jedi: Fallen Order jako nadějný návrat Star Wars pro jednoho hráče?

Jedi: Fallen Order jako nadějný návrat Star Wars pro jednoho hráče?
, , aktualita
Hry pro jednoho hráče bohužel ze světa Star Wars před několika lety zmizely. Zůstal multiplayer a pachuť po lootboxových experimentech, v nichž společnost Electronic Arts zkoušela, kam až může zajít. 
K oblíbeným
reklama
Před řadou let byly vyvíjeny mnohé nezapomenutelné tituly ze světa Star Wars, které nabízely zajímavý příběh nebo i na svou dobu úžasné technické zpracování. Stačí si vzpomenout na Dark Forces nebo Knights of the Old Republic. Pod taktovkou Electronic Arts se však na jednoho hráče zapomnělo a do popředí se dostal naopak masivní multiplayer, nad nímž mnozí ohrnuli nos a nyní čekají, jak se povede návrat do příběhového single playeru v podobě Jedi: Fallen Order. 
 
 
Je jasné, že to bude hra v moderním pojetí, ale otázka byla, zda budeme jen pobíhat v bezmyšlenkových koridorech, které nás povedou za ručičku k cíli a cestou bude stačit jen zuřivě máchat světelným mečem a občas prohopkat "plošinkovou" částí. Taková hra může dobře posloužit při odpoledním svalení se na gauč se současným vypnutím mozku, ale náročnější hráč by byl jistě zklamaný a znuděný.
 
Nyní se můžeme už podívat na to, co o této hře mohou říci lidé z Ars TechnicaPolygon, a VentureBeat, kteří už měli možnost si ji vyzkoušet na několik hodin, a tak mohou zasvěceně promluvit, i když pochopitelně s ohledem na to, že hra ještě nevyšla, a tak se nemůže prozradit vše a ani nelze mluvit o nezávislých recenzích. 
 
Dozvíme se, že ačkoliv hra nemá otevřený svět, není také lineární. Cestovat můžeme mezi planetami, kde jsou prozkoumatelné části, z nichž některé jsou uzamčeny a čekají na to, až naše postava postoupí na vyšší úroveň či získá potřebnou schopnost. Hra samotná je pak krom pobíhání a boje postavena také na zmíněných plošinkových prvcích (např. lezení po zanedbaném AT-AT) a budou tu také hádanky/logické úkoly. 
 
Boj se světelným mečem se pak prý rozhodně neobejde bez taktiky. Nestačí jen zuřivě mačkat tlačítka, takže bude třeba pečlivě časovat své útoky, protiútoky, obranu, což zkrátka zní jako systém podobný třeba Zaklínači 3. Slabší protivníky bude možné smést jedním máchnutím meče, což ale nepůjde vždy. Zapotřebí bude vyvést protivníka z míry třeba dobře načasovaným protiútokem nebo na něj zaútočit v době, když je vyčerpaný. 
 
Máme prý očekávat hru, která se nechala do velké míry inspirovat titulem Dark Souls a také Metroid Prime. Dle Ars Technica bude třeba zapracovat ještě na obtížnosti, neboť úroveň Story je až příliš snadná, zatímco Jedi Knight (nejbližší vyšší) je až moc těžká. Výše jsou ještě Jedi Master a Grand Master. Nicméně to jsou všechno subjektivní dojmy. 
 
Celkově jsou ale zatím dojmy spíše pozitivní a mluví o hře, která rozhodně nepůsobí nehotovým dojmem. Jedi: Fallen Order přijde na trh 15. listopadu pro Windows PC, Xbox One a PS4. Požadavky na hardware už byly sděleny


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Bill Gates podpořil Heliogen: solární energie a software pro boj s CO2 Bill Gates podpořil Heliogen: solární energie a software pro boj s CO2
Miliardář Bill Gates je znám také jako velký filantrop a podporovatel projektů pro záchranu planety. Jedním z dalších je projekt Heliogen, který má pomoci nahradit fosilní paliva díky solární energii i využití pokročilého softwaru.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala3 komentáře
Intel Tiger Lake ukazuje výrazně přepracovanou cache Intel Tiger Lake ukazuje výrazně přepracovanou cache
Intel si pro příští rok připravuje procesory Tiger Lake jako nástupce aktuálních Ice Lake a leccos už o nich prozradil benchmark Geekbench. Ten už obsahuje online záznam čtyřjádrového prototypu. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek1 komentář
Prototyp Starship explodoval při tlakové zatěžkávací zkoušce Prototyp Starship explodoval při tlakové zatěžkávací zkoušce
Starship Mk1 včera prodělal tlakovou zatěžkávací zkoušku, kterou ovšem nevydržel a v horní části explodoval. Obešlo se to bez ohně i zranění obsluhy, ostatně neúspěch se dal očekávat. Co bude dál?
Dnes, aktualita, Jan Vítek3 komentáře
Intel se omluvil za zpožděné dodávky procesorů Intel se omluvil za zpožděné dodávky procesorů
Intel se slovy Michelle Johnston Holthaus omluvil za zpožděné dodávky procesorů x86, čili v podstatě za to, že je nestačí vyrábět v potřebném množství. Potvrzuje tím, že nedostatek jeho procesorů je stále aktuální. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek2 komentáře
Philips 439P9H: zahnutý 43" VA monitor se 100Hz Philips 439P9H: zahnutý 43" VA monitor se 100Hz
Od společnosti Philips jsme se dočkali dalšího zahnutého monitoru s obrovskou úhlopříčkou. Jde o model 439P9H, který má velký 43,4" VA panel s velmi vysokým kontrastem 3000:1. Potěší i 10bitovými barvami.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala2 komentáře