www.svethardware.cz
>
>
>

Kingdom Come: Deliverance se prodal už milion kopií

Kingdom Come: Deliverance se prodal už milion kopií
, , aktualita
Kingdom Come: Deliverance od českých Warhorse Studios bude bezpochyby prodejně úspěšná hra. SteamSpy totiž už hlásí milion prodaných kopií, v jejichž případě jasně vede jako platforma PC. 
K oblíbeným
reklama
My jsme se nedávno podívali na to, jak si vedou grafické karty ve hře Kingdom Come: Deliverance a rovněž na to, jak pěkně hra škáluje s počtem procesorových jader. Nyní nám ale půjde o její prodeje i o záplaty. 
 
 
Informace o zhruba milionu prodaných kusů pochází od SteamSpy a týkají se prvního týdne po vypuštění hry na trh, což se událo 13. února. Je ale zřejmé, že se to týká také předplatitelů, kteří svými financemi podporovali vývoj hry, neboť ti propojením svého účtu na serveru vývojářů s účtem na Steamu získali příslušný klíč. 
 
V každém případě má 45 procent prodaných kopií spadá do kategorie Windows (PC) a zbytek si rozdělují platformy Xbox One a PlayStation 4, jejichž uživatelů je mi osobně trošku líto kvůli tomu, že se musí s ovládacím systémem hry potýkat s gamepadem v ruce, což platí speciálně pro páčení zámků. Nicméně především ti by se měli těšit z nové záplaty na verzi 1.2.5, která má řešit právě i potíže s ovládáním na konzolích, jako je nereagující tlačítko R2. 
 
 
Warhorse ostatně v posledních dnech chrlí záplaty jak na běžícím pásu a slibují také něco udělat se systémem ukládání pozic. Ten aktuálně funguje tak, že si musíme pořídit a vypít speciální likér "Sejvovici" nebo počkat na to, až hra uzná za vhodné pozici uložit. To ale ve spojení s bugy a především s případnou nestabilitou hry znamená, že můžeme snadno přijít třeba o hodinu postupu ve hře. Tvůrci se nám alespoň budou snažit ulevit tím, že nabídnou funkci, která hru při jejím ukončení umožní uložit. K dispozici je ale také neoficiální mod, který nám veškerá omezení odstraní, ovšem s jeho využitím bych byl opatrný, neboť se objevily případy ztráty uložených pozic a také tu jsou jiné potenciální potíže, jako třeba náhlá neschopnost páčit zámky. 
 
Martin Frývaldský (CEO, Warhorse Studios) k prodeji řekl, že jeden milion kopií je reálný, pokud se sečtou všechny platformy a distribuční kanály. Jde jistě o povzbudivé číslo, ale také to není nic, co by bylo dle jeho dřívějších představ nedosažitelné. Aktuálně je hra v žebříčku prodejů na Steamu stále jako první a nasbírala již přes deset tisíc hodnocení, z nichž je 73 % kladných. Na serveru metacritic dále pokračuje trend, v němž hru výrazně lépe hodnotí samotní hráči než profesionální recenzenti, což se týká všech třech platforem a především pak PC. V případě mnoha jiných AAA her tomu bývá spíše naopak. 
 
Zdroj: DSOGaming


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Britská MET hackerovi zabavila Bitcoiny za 920.000 GBP, vrátí je obětem Britská MET hackerovi zabavila Bitcoiny za 920.000 GBP, vrátí je obětem
Mladý hacker Grant West souhlasil s tím, aby se jemu zabavené Bitcoiny prodaly a s jejich pomocí vyplatily prostředky zpět obětem, které hackersky napadl. Jinak by totiž ve vězení strávil ještě několik let navíc.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Čínská společnost chystá vlastní GPU s PCIe 4.0 a cílí na výkon GeForce GTX 1080 Čínská společnost chystá vlastní GPU s PCIe 4.0 a cílí na výkon GeForce GTX 1080
Ze všemožných výrobců grafických čipů pro PC nám zůstaly už jen dvě společnosti, které udávají krok a ty zde není třeba jmenovat. Nicméně jedna čínská firma se bude snažit o to, aby se mezi ne protlačila. 
Včera, aktualita, Jan Vítek4 komentáře
Lian Li TU150: vskutku přenosná skříň Lian Li TU150: vskutku přenosná skříň
Společnost Lian Li specializující se na hliníkové skříně nám přináší v obvyklém černém a stříbrném provedení nové skříně, a to TU150. Jde o základ pro skutečně přenosné počítače, což poznáme dle vestavěného madla. 
Včera, aktualita, Jan Vítek3 komentáře
UniverseMachine na superpočítači simulovala vývoj 8 milionů vesmírů UniverseMachine na superpočítači simulovala vývoj 8 milionů vesmírů
Superpočítač Ocelote na Univerzitě v Arizoně posloužil pro vytvoření tzv. Universe Machine. Ta vytvořila miliony virtuálních vesmírů a sledovala jejich vývoj, aby se výsledky daly porovnat s tím, co můžeme vidět na vlastní oči. 
Včera, aktualita, Jan Vítek6 komentářů
Partneři Microsoftu naslouchali záznamům pořízeným Xboxy, je to ovšem problém? Partneři Microsoftu naslouchali záznamům pořízeným Xboxy, je to ovšem problém?
Už od roku 2014 dodavatelé společnosti Microsoft, kteří měli co do činění s Xboxem, nahrávali audio záznamy pořízené v domácnostech herními konzolemi. To probíhalo ve snaze vylepšit funkce hlasových příkazů, ovšem ne vždy.
Včera, aktualita, Jan Vítek