www.svethardware.cz
>
>
>
>
>

Microsoft opravuje problémy s výkonem her pod herním režimem W10

Microsoft opravuje problémy s výkonem her pod herním režimem W10
, , aktualita
Microsoft společně s jarním systémem Windows 10 Creators Update představil zbrusu nový herní režim, který sliboval vedle zvýšení výkonu také nové funkce. Paradoxně ale řadě uživatelů přinesl problémy, jež mají být nyní vyřešeny. 
reklama
Po nástupu Creators Update z letošního jara lidi zajímalo, jak se projeví herní režim na výkonu a zda bude mít vůbec nějaký smysl. Ukázalo se, že spíše ne a navíc se na některých herních systémech začaly hry pod herním režimem sekat, takže v takových případech byl důsledek rozhodně negativní. Příčina tohoto problému ale byla rychle identifikována, a tak jej uživatelé mohli rychle vyřešit úpravou nastavení DVR v aplikaci Xbox. 
 
 
Nicméně to evidentně nevyřešilo veškeré problémy se sekáním her, neboť nyní jeden z inženýrů Microsoftu uznal, že potíže přetrvávají a nejsou vždy spojeny s aplikací Xbox a DVR. To bylo potvrzeno v tématu 'FPS drops since Windows 10 Creators Update' na MSPowerUser, kde zástupce Microsoftu poděkoval za zpětnou vazbu a uvedl, že ta už byla využita k vysledování několika zdrojů potíží.
 
Jeden z nich už byl vyřešen a Microsoft opravu nabídne pro další verzi Windows 10, která nyní už koluje mezi Insidery v rámci sestavení 16273. Další tak ještě čekají na svou opravu a je otázka, zda to Microsoft stihne do 17. října, kdy přijde na svět druhá velká aktualizace pro tento rok, čili Windows 10 Fall Creators Update. 
 
Microsoft se prý také rozhodl navýšit počet zařízení, na něž budeme moci nainstalovat jednu zakoupenou aplikaci z Windows Store. Od roku 2012 to bylo celkem pět zařízení, což může pokrýt třeba telefon Windows Phone, tablet, notebook, desktop a třeba Xbox. V roce 2013 s nástupem Windows 8.1 byl limit velkoryse zvýšen na 81 a po příchodu Windows 10 Microsoft šlápnul na brzdu a stanovil limit na 10. Prostě a jednoduše ode zdi ke zdi. 
 
Nyní se uvádí, že tento limit byl zvýšen dokonce na 2000 zařízení, ovšem většina lidí uvádí, že má stále omezení na 10 a pouze zlomek udává ony 2000. Uvidíme, co z toho vznikne. 

Zdroj: Hexus.net
reklama
Nejnovější články
Toshiba vyvinula 96vrstvé paměti BiCS se 4 bity na buňku Toshiba vyvinula 96vrstvé paměti BiCS se 4 bity na buňku
Toshiba si opravdu nedlouho po Samsungu připravila své verze 96vrstvých pamětí s buňkami typu QLC, což efektivně znamená, že kapacita pamětí se zdvojnásobí, pokud bereme jako předchozí generaci 64 vrstev s TLC. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek
YouTube Music získá nové funkce i lepší audio kvalitu YouTube Music získá nové funkce i lepší audio kvalitu
YouTube Music zatím není u nás dostupnou službou, to by se ale mělo v budoucnu změnit. Prozatím tak můžeme sledovat, co nového se zde objevuje. Již brzy bude podporovat lepší audio kvalitu, podporu Android Auto a mnoho dalšího.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Chystá se standardizované rozhraní pro VR headsety - vše přes USB C Chystá se standardizované rozhraní pro VR headsety - vše přes USB C
Ohlášen byl VirtualLink USB-C Alt Mode, který zajistí standardizované připojení headsetů virtuální reality. Nebudeme už muset využívat samostatné kabely pro video, data a napájení, takže vše zvládne jediný. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek
HP představuje výkonné pracovní stanice Z2 HP představuje výkonné pracovní stanice Z2
HP inovovalo nabídku svých pracovních stanic o nové modely řady Z2. Najdete zde nové modely Z2 Mini, Z2 Small Form Factor, Z2 Tower i EliteDesk 800 WE. Zapracovalo se zejména na vyšším grafickém výkonu i bezpečnosti.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Google pokládá privátní podmořský transatlantický kabel Dunant Google pokládá privátní podmořský transatlantický kabel Dunant
Google potřebuje rychlé spojení mezi Evropou a Amerikou, nechce se však spoléhat na služby jiných společností. Podmořský kabel pod Atlantickým oceánem si tak položí sám. Ponese jméno Dunant po prvním nositeli Nobelovy ceny míru. 
Dnes, aktualita, Milan Šurkala