www.svethardware.cz
>
>
>

Nightdive ukazují svůj pokrok na remaku System Shocku

Nightdive ukazují svůj pokrok na remaku System Shocku
, , aktualita
Vypadá to, že po téměř fatálním škobrtnutí jsou Nightdive Studios ve vývoji notně přepracovávaného System Shocku opět na správné cestě. Můžeme se tak i podívat na video, které ukazuje záběry z pre-alpha verze. 
K oblíbeným
reklama
V březnu minulého roku jsme se dozvěděli, že remake hry System Shock se opět dostal do vývoje, přičemž opravdu hrozilo, že budou práce na něm zastaveny. Nightdive Studios přitom v roce 2016 získaly v rámci crowdfundingu velkou finanční podporu, ale poté se jim vývoj vymkl z rukou a bylo nutné začít zase znova. 
 
 
Nyní je po další řadě měsíců opět čas na to se podívat, kam se projekt zatím dostal pod vedením nově zformovaného týmu, což ukazuje jistý “Final Art KS Preview”. Do hry se tak dostaly nově zpracované textury, které nahradily ty původní od Looking Glass Technologies z roku 1994. 
Následující dvouminutové video má za úkol prezentovat právě novou grafickou stránku hry, která se pochopitelně nedá srovnávat s dnešními AAA tituly, ale to ani nebyl cíl. Bude ale běhat ve vysokém rozlišení, nabídne moderní efekty a textury ve vysokém rozlišení, což bude pro adaptaci System Shocku bohatě stačit. Cokoliv navíc by už mohlo být naopak kontraproduktivní. A především to vypadá, že engine běhá velice svižně a hra bude mít tu správnou atmosféru vesmírné lodi, v níž jako bezejmenný hacker zkusíme, jaké je to dostat se do hledáčku bláznivé SHODAN. 
 
 
Vedle toho docela dobře zní i zvuky, které dotvoří celkovou atmosféru, i když jich tu dohromady ve videu moc nezazní. Co se týče aktuální roadmap, Nightdive mají v plánu přijít s konečnou verzí někdy v roce 2020, takže téměř čtvrt století po původním titulu. Ale kdo ví, třeba to k nelibosti fanoušků skutečně dotáhnou na 25. výročí. 
 
Zdroj: KitGuru


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Čínská společnost chystá vlastní GPU s PCIe 4.0 a cílí na výkon GeForce GTX 1080 Čínská společnost chystá vlastní GPU s PCIe 4.0 a cílí na výkon GeForce GTX 1080
Ze všemožných výrobců grafických čipů pro PC nám zůstaly už jen dvě společnosti, které udávají krok a ty zde není třeba jmenovat. Nicméně jedna čínská firma se bude snažit o to, aby se mezi ne protlačila. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek1 komentář
Lian Li TU150: vskutku přenosná skříň Lian Li TU150: vskutku přenosná skříň
Společnost Lian Li specializující se na hliníkové skříně nám přináší v obvyklém černém a stříbrném provedení nové skříně, a to TU150. Jde o základ pro skutečně přenosné počítače, což poznáme dle vestavěného madla. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek3 komentáře
UniverseMachine na superpočítači simulovala vývoj 8 milionů vesmírů UniverseMachine na superpočítači simulovala vývoj 8 milionů vesmírů
Superpočítač Ocelote na Univerzitě v Arizoně posloužil pro vytvoření tzv. Universe Machine. Ta vytvořila miliony virtuálních vesmírů a sledovala jejich vývoj, aby se výsledky daly porovnat s tím, co můžeme vidět na vlastní oči. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek3 komentáře
Partneři Microsoftu naslouchali záznamům pořízeným Xboxy, je to ovšem problém? Partneři Microsoftu naslouchali záznamům pořízeným Xboxy, je to ovšem problém?
Už od roku 2014 dodavatelé společnosti Microsoft, kteří měli co do činění s Xboxem, nahrávali audio záznamy pořízené v domácnostech herními konzolemi. To probíhalo ve snaze vylepšit funkce hlasových příkazů, ovšem ne vždy.
Dnes, aktualita, Jan Vítek
AMD Ryzen 5 3500: to pravé pro lidové herní sestavy? AMD Ryzen 5 3500: to pravé pro lidové herní sestavy?
Tum Apisak se letmo zmínil o procesoru AMD Ryzen 5 3500, který by měl nastoupit s výbavou šesti jader bez SMT. Mohl by se tak stát velice zajímavou volbou pro herní sestavy s rozumnou cenou, ostatně dnes je pro hry šest fyzických jader vhodná výbava.
Dnes, aktualita, Jan Vítek1 komentář