Ray tracing znovu a lépe díky nové verzi Battlefieldu V, co říkají testy?

Ray tracing znovu a lépe díky nové verzi Battlefieldu V, co říkají testy?
, , aktualita
První veřejně dostupná implementace ray tracingu ve hře Battlefield V moc lidí nenadchla. Rozdíly mezi nejnižší a nejvyšší kvalitou byly malé a především byl celkový výkon chabý. To se ale změnilo, takže co říkají testy?
reklama
Samotní DICE před několika dny slíbili, že ray tracing bude v Battlefieldu V mnohem svižnější. To slíbili prostřednictvím nové herní aktualizace, která už dorazila a mohla být otestována. Daná aktualizace také přinesla další War Story, a sice Tides of War, ale my se budeme věnovat tomu, jak je na tom nyní ray tracing. Už dopředu můžeme říci, že to není vůbec špatné a pokud má platit vyjádření vývojářů, že tím optimalizace pouze začaly, můžeme se těšit na ještě vyšší zisky FPS. 
 
 
Vedle výkonu se však měla zlepšit také celková stabilita hry se zapnutým ray tracingem, na niž si lidé dosud také stěžovali a k tomu i celková kvalita. Vypadá to tak, že ray tracing v původní podobě neměli DICE snad ani vypouštět na veřejnost, aby tím nekazili veledůležitý úvodní dojem z celé technologie. To by si ale pak vysloužili další úsklebky kvůli opětovnému zdržení, takže těžko se mohli zavděčit všem. 
 
Server WCCFtech hru nově testoval v mapě Rotterdamu na sestavě vybavené všemi třemi kartami NVIDIA GeForce RTX a jde o průměrná FPS z celkem pěti pokusů. Ve všech případech šlo o nastavení kvality ray tracingu na ultra a testovalo se na sestavě s Ryzen 7 1700, 16 GB DDR4 RAM a MSI X370 XPower Gaming Titanium. Použity byly následující karty:
 
  • NVIDIA RTX 2080Ti FE Turing 4352 1350/1635 11GB GDDR6 14Gbps
  • NVIDIA RTX 2080 FE Turing 2944 1515/1800 8GB GDDR6 14Gbps
  • NVIDIA RTX 2070 FE Turing 2304 1410/1710 8GB GDDR6 14Gbps
 
 
 
 
Grafy mluví za vše. Ve všech případech šel výkon prudce nahoru a v případě RTX 2080 Ti jsme se dostali téměř na průměrných 60 FPS v rozlišení 1440p, což už vypadá mnohem lépe a na Full HD s kartou RTX 2070 je to výrazně přes 60 FPS, a to už lze akceptovat. Můžeme se také těšit na to, co přinesou další optimalizace. Bude to snad i na 60 FPS ve 4K na RTX 2080 Ti? Mohlo by, když vezmeme vývojáře z DICE za slovo.  
 
Zdroj: WCCFtech 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
První obrázky GeForce RTX 2060 jsou na světě, bude ray tracing? První obrázky GeForce RTX 2060 jsou na světě, bude ray tracing?
Dalo by se říci, že nejočekávanější karta nové generace GeForce je právě RTX 2060 jako nástupkyně mainstreamových GTX 1060. Nyní už je tu známka toho, že tato karta je opravdu za rohem. Hlavní otázka ale stojí jinde.
Dnes, aktualita, Jan Vítek
Roste počet routerů zneužívaných k těžbě kryptoměn Roste počet routerů zneužívaných k těžbě kryptoměn
Routery MikroTik jsou nadále ohroženy tzv. cryptojackingem. Ačkoliv výrobce chybu dávno opravil, počet nakažených zařízení roste. Dokazuje to, že uživatelé obvykle podceňují aktualizace firmwaru.
Dnes, aktualita, Jáchym Šlik
Google+ skončí už v dubnu, našla se další díra Google+ skončí už v dubnu, našla se další díra
Před dvěma měsíci Google oznámil, že ukončí provoz sociální sítě Google+. Našla se však další bezpečnostní díra a společnost se rozhodla, že tuto síť odstaví ještě rychleji, a to už v dubnu 2019.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Tesla ukázala reakce lidí na drtivou akceleraci Roadsteru Tesla ukázala reakce lidí na drtivou akceleraci Roadsteru
Uvedení nové Tesly Roadster se pomaličku blíží. Sice to ještě nějakou dobu potrvá, nicméně automobilka prezentovala video demonstrující drtivou akceleraci vozu, kdy je na 96 km/h za pouhých 1,9 sekundy.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Nová generace atomových hodin může pomoci najít temnou hmotu Nová generace atomových hodin může pomoci najít temnou hmotu
Hon na temnou hmotu probíhá už pěknou řádku desetiletí, což je dlouho na to, že ta má tvořit většinu hmoty ve známém vesmíru. S jejím nalezením, respektive spíše detekováním by ale mohly pomoci nové typy atomových hodin. 
Včera, aktualita, Jan Vítek