www.svethardware.cz
>
>
>

Výkon karet v Borderlands 3 prozkoumán, jaké jsou nároky?

Výkon karet v Borderlands 3 prozkoumán, jaké jsou nároky?
, , aktualita
Nový titul Borderlands 3 bude asi ještě nějakou dobu probírán kvůli přístupu vydavatele k recenzentům i kvůli chybám, s nimiž se hráči od minulého pátku potýkají. My se nyní můžeme podívat alespoň na to, jak si vedou grafické karty.
K oblíbeným
reklama
Borderlands 3 jsou k dispozici exkluzivně na Epic Games Store a založeny jsou na Unreal 4 Engine. Ohledně technické kvality tohoto titulu už bylo napsáno dost stížností. Jde jednak o celkovou náročnost, na kterou se nyní zaměříme, pak na časté sekání, velké problémy s verzí pro DirectX 12 (nicméně tato podpora je k dispozici v beta verzi) nebo chyby v samotné hře a jejích mechanismech. Lze tak říci, že by si tento titul zasloužil ještě alespoň pár týdnů vývoje a vypadá to, že autoři si to uvědomují, nicméně někdo určil, že Borderlands 3 prostě vyjdou nyní a přes to nejede vlak. 
 
 
Server wccftech i Guru3D provedl testy, a to pochopitelně pod DirectX 11, nebo s novější verzí tohoto API hra Borderlands 3 nespolupracovala tak, aby ji bylo možné spolehlivě vyzkoušet. Testovalo se na sestavě s Core i9-9900K na stabilním taktu 5 GHz se 16 GB DDR4-3200 a pod Windows 10 verze 1903. Použity byly ovladače Radeon 19.9.2 a GeForce 436.30. 
 
Podívat se můžeme také na srovnání grafiky se zapnutou a vypnutou funkcí FidelityFX od AMD. Vliv má snad pouze na podání země, respektive příslušných textur. 
 
 
Obrovský vliv na výkon má nastavení kvality a právě zde by mohla vězet příčina toho, proč je tento titul tak náročný. Pokud se podíváme na reálné rozdíly v zobrazení mezi Low a Badass, pak objevíme komplikovanější stínování, pár objektů navíc a více textur či detailnější textury, což jsou asi nejvíce patrné změny. Mezi High a Badass už najdeme minimální rozdíly, ovšem to platí v porovnání s nižšími nastaveními kvality i o výkonu. 
 
Co se týče schopnosti Borderlands 3 využít vícejádrové procesory, pak ta na dnešní dobu značně kulhá. Cokoliv nad 4 fyzická jádra (4C/4T) už je v jejím případě zbytečný luxus. 
 
A pak tu máme samotný výkon jednotlivých karet, který byl testován s druhým nejvyšším nastavením kvality. 
 
 
Z těchto testů je zřejmé, že ani Radeon RX Vega 64 či GTX 1070 nám nebude stačit na to, abychom si zahráli na průměrných 60 a více FPS. Tyto karty se sice této hranici blíží, ovšem z jiných her jsme zvyklí spíše na to, že v takovém případě mluvíme spíš o kartách kalibru GTX 1060 6GB a zde tak leda s nastavením kvality na Medium. A ruku na srdce, Borderlands 3 nemají zase tak úžasnou grafiku, aby to šlo jejím prostřednictvím ospravedlnit.
 
 
Pak ani není divu, že mocná RTX 2080 Ti nestačí na dosažení průměrných 60 FPS ve 4K a to zvládne až na ultraširokých 1440p. Pak se ani nemůžeme divit, že jsou s výkonem této hry nespokojeni i majitelé konzolí a že ani výkonná Xbox One X nestačí na to, co se od ní očekává. 
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Microsoft Flight Simulator 2020: brzy začne betatestování Microsoft Flight Simulator 2020: brzy začne betatestování
Na Microsoft Flight Simulator 2020 čekají mnozí fanoušci žánru se zasněným pohledem a slinou v koutku úst, kterou si zaslouží především grafické zpracování spojené s vymodelováním reálného světa. 
Včera, aktualita, Jan Vítek4 komentáře
Linus Torvalds přeje instrukcím AVX-512 bolestivou smrt Linus Torvalds přeje instrukcím AVX-512 bolestivou smrt
Minulý týden jsme probírali instrukce AVX na budoucích procesorech Intelu, respektive to, že generace Alder Lake-S je v podobě AVX-512 nemusí nabídnout kvůli své hybridní architektuře. Nyní se k AVX-512 poněkud nelichotivě vyjádřil Linus Torvalds.
Včera, aktualita, Jan Vítek18 komentářů
AMD EPYC Milan se Zen 3 se ukázal: 3 GHz na raných vzorcích AMD EPYC Milan se Zen 3 se ukázal: 3 GHz na raných vzorcích
AMD chce ještě letos vyslat na trh nové procesory s architekturou Zen 3, a to i (nebo především) serverové procesory EPYC s kódovým označením Milan. Ty nabídnou stále stejný počet 64 jader, ale co takty?
Včera, aktualita, Jan Vítek
Ubisoft ohlásil Far Cry 6: v srdci moderní revoluce Ubisoft ohlásil Far Cry 6: v srdci moderní revoluce
Ubisoft nám oficiálně představil nový Far Cry 6, který vyvíjí konkrétně studio Ubisoft Toronto a chystá si jej pro příští rok. Podíváme se do fiktivního místa Latinské Ameriky současnosti, kde probíhá "guerillová revoluce". 
Včera, aktualita, Jan Vítek1 komentář
NVIDIA prý zastavuje výrobu výkonnějších RTX 2000, ceny mají stoupat NVIDIA prý zastavuje výrobu výkonnějších RTX 2000, ceny mají stoupat
Dle čínského serveru ITHome už NVIDIA přikročila k zastavení výroby všech výkonných herních karet GeForce RTX 2000 až do verze 2070. To by tak ukazovalo na blížící se vypuštění nové generace.
Včera, aktualita, Jan Vítek1 komentář