reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
17.10.2015, Milan Šurkala, aktualita
Reklamy štvou obrovské množství uživatelů internetu a nyní dokonce i asociace reklamních agentur a mediálních společností Internet Advertising Bureau sama přiznala, že se to už přehání. Chce zavést příjemnější model reklam L.E.A.N.
Aros (547) | 18.10.20150:59
Chtěl jsem napsat ­"udusit­", spellchecker mi to přepsal...
Odpovědět0  0
Aros (547) | 18.10.20150:56
Internet není možné nějak zrušit. Myslíš asi web. Ale i tak ­- je to seberegulační proces. Weby s méně otravnými reklamami přitáhnou lidi. Weby s otravnými reklamamy se budou muset přizpůsobit. Blokování neřeší vše. Spousta webů má detekci blokování a nezpřístupní Ti některé služby, dokud nevypneš...
Odpovědět0  0
Pavel Matějka (1578) | 18.10.20159:17
Weby, které detekují blokování a těmto klientům uzavřou svůj obsah, páchají sebevraždu ­- lidi jim tam přestanou chodit úplně. No a kdo zadá reklamu nenavštěvovanému serveru?
Odpovědět0  0
Milan Šurkala (4501) | 18.10.201514:37
A kdo zadá reklamu serveru, kde nebude mít žádné imprese, neboť se to všecko vyblokuje? Web s milionem návštěvníků měsíčně, kde si celý milion vyblokuje reklamy je pro inzerenta naprosto stejně tak nezajímavý jako web s nulovou návštěvností. Inzerenta nezajímá web, kam sice chodí celá planeta, ale nikdo z návštěvníků nevidí jeho reklamu.

Výsledek detekce je nejistý. Pokud se bude detekovat blokování, web může ztratit část komunity a bude se tam např. méně diskutovat, z tohoto pohledu to může umřít, postupně ztrácet návštěvnost, život a skončit. Na druhou stranu stále může nastat i opačná situace, kdy web část lidí přesvědčí o vypnutí blokování, web bude nadále živý a počet zobrazení ­(a prokliků na­) reklamy poroste. Naopak to může web i posílit.
Odpovědět1  0
Pavel Matějka (1578) | 18.10.201517:43
To máte jedno, pane Šurkalo ­- web, který lidi obtěžuje, pravděpodobně ztrácí návštěvnost, ať už je to kvůli přemíře reklam, nebo kvůli boji proti jejich blokování.

Například Doupě už tu svoji ochranu stáhlo, nebo ne? Stejně jsem na něj přestal chodit ­- dostanu se tam leda náhodou odkazem odjinud.
Odpovědět0  1
TomasNe (13) | 17.10.201518:19
"např. aby se nezobrazovaly poté, co už uživatel koupil daný produkt­" ­- reklamní agentury budou chtít mít kompletní přehled o Vašich nákupech, jinak jak by zaručily že už nebude reklama na produkt který jste zakoupili.
"a bezpečnější ­(šifrované­)­" ­- nebudete moci zjisti co přijímáte za svinstvo ­- ideální kanál na šíření malware a virů. Antivir si ze zašifrovaným obsahem neporadí.
Odpovědět0  0
Pavel Matějka (1578) | 17.10.201514:09
Než reklamy ­(trošku­) omezí, bude je blokovat drtivá většina lidí. Reklamy udusí internet.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.