No o taxikáře tak velký strach nemám. Mnoho lidí nedokáže správně určit adresu kam vlastně se chtějí dostat a taxikář musí často improvizovat a pomocí jiných informací zjistit kam chce zákazník vlastně odvést. Toto bude ještě dlouho mimo možnosti softu v těchto autech. Kde se však na to těší jsou majitelé dopravních firem. Logistika dnes musí neustále počítat s odpočinkem řidičů. V starších systémech se to dalo obejít ale ty nové už prakticky ne. Pokud bude mít kamion online informace o trase a včas nahlášeny náhlé uzávěry aby mohl vypočítat novou trasu, bude efektivita takové dopravy mnohem lepší. Řidič bude ve voze jen jako záloha pro nepředvídatelné situace a pro popojíždění po fabrikách k rampám atd. Tato práce bude však určitě za mnohem menší peníze. Tak že spíše lituji řidiče kamiónů.
Odpovědět0 0
Konečně se začínají IT technologie více tlačit do aut, to je dobře :)
Odpovědět0 0
Přidané funkce automobilu mohou být fajn. Ovšem aby tohle mělo enormní smysl musí to mí všichni.
Jinak spíše než neustálé zvyšování složitosti aut by se hodilo zatlačit na jejich zeštíhlení... Hlavně ve městě je vtipné, když každý kromě svého zadku vozíme další tunu železa, přičemž ve většině aut sedí jeden člověk....
Odpovědět1 0