reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
17.9.2015, Jan Vítek, aktualita
Jednou z prvních her, na nichž si budeme moci vyzkoušet, jak je to s asynchronními shadery u grafických karet AMD a NVIDIA, je Deus Ex: Manking Divided. Ta totiž bude už zpočátu podporovat DirectX 12 a na takové tituly dnes netrpělivě čekáme.
Mr.Lolendo (259) | 17.9.201517:45
To aby to vypadalo lépe jak Crysis 3 a lépe jelo. Jinak to bude jen a zase reklamní tahák DX12.
Odpovědět0  1
Sochuo (1) | 17.9.201519:52
Nesouhlasím. Deus Ex byl vždy ­(kromě dvojky­) excelentní...
Odpovědět0  0
Hnizdo (441) | 17.9.201522:40
Vypadat to bude urcite dobre, hlavne at to udrzi atmosferu predchozich dilu, a netrva to jen 10 hodin.
Odpovědět2  0
Jimmz147 (145) | 18.9.20157:31
10 hodin je bohužel v dnešní době lepší průměr. Navíc se v posledních letech čím dál častěji setkávám s názorem, že herní doba delší než cca 15 hodin je už moc dlouhá. K tomu připočtěte názory některých ­"odborníků­" prohlašujících, že SinglePlayer je mrtvý. Herní studia se bohužel k tomuto přiklání čím dál více ­(čest vyjímkám­) a soustředí většinu úsilí na MP.
Odpovědět1  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.