reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
27.6.2005, Eagle , návod
Exact Audio Copy je patrně nejlepším programem na extrakci zvuku z kompaktních disků. Andre Wiethoff ho napsal, protože nenalezl nic, co by dokázalo využít moderních technologií a provést skutečně kvalitní rip. EAC proto nabízí mnoho možností nastavení.
martykadlo (1) | 8.9.201611:25
Zdravím, nechal jsem EAC detekovat mechaniky, první CD se extrahovalo velmi rychle cca 11,9, již od druhého cd se však extrakce velmi zpomalila na cca 2.0x, i když extrahuji zcela nepoškrábané medium. Mohui se zaptat, jaká je doporučená mechanika pro extrakci­/s čím máte nejlepší zkušenost ? Tzn: který čte nejvíce typů povrchů CD a má nejmenší chybovost ? Já moc neuspěl s HL­-DT­-STDVD+­-RW GU40N A 102 ­(NTB DELL VOSTRO 3350 rv 2011­).
Předpokládám, že je nejlepší používat raději pouze specializovanou čzecí CD mechaniku ?

moc děkuji za případné rady, jinak EAC skvělá utilita !

martykadlo
Odpovědět0  0
antabus69 (1) | 28.6.201011:34
Poprosim o pomoc pri nadst. offsetov. Ako zistim kombinovanu offset korekciu mam tieto mechaniky LG hl­-dl­-st dvdram gsa­-h44n a teac cd­-540e. pri LG je citaci offset +667. Ako zistim zapisovaci offset?­(prikl. liteon +12 a ­-6 kde sa zobralo ­-6?­). Musim vlastnit refer. cd napr. ABBA? Mozem citat s teac a palit s LG po nadstaveni? Za odpoved Dakujem!
Odpovědět0  0
VojtaJ | 15.10.200811:09
Dobrý den. Stáhnul jsem si právě EAC z adresy uvedené na začátku článku. Je to opravdu jen 2,44MB? Přijde mi to dost málo, na to, co to umí.
A taky se chci zeptat, jestli to umí převést orig. audio CD na FLAC formát. Budu si kupovat přehrávač COWON IAudio, který FLAC umí, tak že by mě to zajímalo. Mám celkem citlivé uši a rozdíl mezi CD a MP3 poznám skoro na čemkoliv. FLAC by měl být lepší,ne?
Odpovědět0  0
Milan_ | 15.10.200816:51
Velikost je v pořádku, program umí co má umět bez zbytečných blbostí.
Ano EAC umí převést CD i do FLACu. První se cd nagrabuje normálně do wavu a potom si můžeš v EAC­/Nastavení komprimace­/Enkodery zapnout položku komprimovat pomocí externího programu. Stáhneš si flac.exe a nastavíš si třeba parametry ­-8 ­-V tzn. maximální komprese a kontrolu jestli nedošlo k nějaké chybě.
Flac je bezestrátový formát ­- nedochází k žádné ztrátě informace, máš to jako kdyby sis pouštěl origo cd akorát to zabírá míň místa.
Odpovědět0  0
VojtaJ | 16.10.20086:22
Děkuji za radu. Jen bych se chtěl tedy ještě zeptat, kde se dá FLAC.exe stáhnout a jestli se za něj platí?
Odpovědět0  0
Milan_ | 16.10.200815:59
http:­/­/flac.sourceforge.net­/
Příště zkus první google.com
Odpovědět0  0
Grey | 1.4.200818:45
Při instalaci nedetekuje žádnou mechaniku, mám LG GSA­-H62N, a TEAC DV516D.Na starším PC to je bez problémů, Ale nejnovější ani starší verzenedetekují nic. Jestli někdo víte prosím poraďte.
Odpovědět0  0
Field | 7.2.200715:34
Zdravim, právě se učim s EAC a narazil jsem na problém ­- nejde mi nastavit čtecí rychlost v menu Offset­/Speed. Mám mechaniku ASUS DRW 1604P a EAC 0.95beta4. Ve speed selection mám na výběr jenom ­"Actual­" nebo ­"40x­" Nevíte někdo jak nastavit nižší rychlost? Díky.
Odpovědět0  0
wenzl | 28.12.200617:58
Volby komprimace > karta ­"Waveform­" je neaktivní. Neví prosím vás někdo co udělat proto, abych mohl měnit hodnoty na této kartě? Díky za případnou odpověď.
Odpovědět0  0
Matěj | 2.8.200619:32
EAC mi nedetekuje DVD mechaniku LG GSA­-4167B. Jiné programy s ní pracují bez problémů. Kde by mohl být problém? Děkuji.
Odpovědět0  0
yakkuru | 5.10.200620:36
To by nemuselo vadit. Zkus nastavit read command MMC 1. Používá ho moje 4163B, takže tvoje mechanika asi zřejmě taky. Pro jistotu vypni cache a možná taky C2.
Odpovědět0  0
L.K. (2) | 3.7.200722:11
Mám tan samý problém. DVD LG a Exact A.C. hlásí, že v mechanice není hudební disk. Už jsi na něco přišel? Díky
Odpovědět0  0
L.K. (2) | 3.7.200722:13
Mám tan samý problém. DVD LG a Exact A.C. hlásí, že v mechanice není hudební disk. Už jsi na něco přišel? Díky
Odpovědět0  0
r0x | 9.5.200610:23
Spousta chyb je predevsim u lidi.
Naprikald pokud budu pouzivat EAC a dam si finalni prevod do wma96, tak to je docela laming. Natoz ve WMP kdzy si doinstaluju support mp3 a budu prevadet do mp3 320kbps takjasne bude lepsi vysledna kvalita z WMP. Ale pokud by se to provedlo v EAC bude jednou tak lepsi, predevsim kvalitneji provedena. NAvic mate prehled nad vsim, moznost si vse nastavit dle sveho gusta. Proste mnam. Navic cracked programy ala Easy Cd­-Da jsou dostacuji, ale neverim jim tolik. A platit za ne ?
Odpovědět0  0
calvus | 2.12.200510:30
ano, to je presne! Mas stejnou vypalku jako ja a i ja jsem tam nastavil cteci offset +667! a ten zapisovaci pokud palis v neru, coz ja ano nastav na 0! Ja to takto pouzivam uz asi 2 mesice a pohoda. Hlavne vsechno ostatni nastavit presne podle toho navodu a grabovani pouzivat toto: po nacteni skladeb, pokud chces mit nazvy skladeb original, tak bacha na to, aby pred nimi bylo alespon toto: 01,02,03,04 atd. jinak budou vypaleny sprehazene! Ja toto nepouzivam a nechavam normalne: track01,track02 atd. pak uz jen prejdi na zalozku ACTION a volbu Test & Copy Selected Tracks! Timto se kazda skladba cte dvakrat a porovnava rozdily, dojdes takto sice k jednou tak vetsimu trvani celeho grabu, ale zase k lepsi kvalite. Po ulozeni na HDD, jestli palis v neru jako ja, tak bacha na toto: po nacteni skladeb v neru dej od druhe skladby do konce ve vlastnostech techto skladeb mezeru mezi skladbami 0 !!! Jen od druhe do posledni! Neboj se, ze tam nebudou mezery! Pokud tam maji byt tak bodou a pokud ne, tak budou tyto skladby spojeny jako na origosi! Jestli na tohle zapomenes, poznas to prave v techto skladbach! Budou proste roseknute a to je pak otres! U tech s mezerami to neni az takovy problem, proste je tam navic 2sec. mezera.
Odpovědět0  0
[CZ]Eric | 2.12.200513:53
Děkuji moc. Pálím přes BurnpPoof, který je přímo nabízen v EAC. Jinak jsem pomocí testovacího CD, které jsem dle návodu vytvořil došel k dalším +667 offset, což při kombinaci dělá 1334, což je trochu moc, tak raději používám starou vypalovačku LITE­-ON LTR­-24102B, KTERÁ MÁ OFFSET +12­/+6
Odpovědět0  0
[CZ]Eric | 2.12.20050:22
Program ­(i článek­) je jistě velmi dobrý, ale s návodem jsem nad pokusy­/omyly ztrávil už pár hodin ­(zejm. aspi drivery­); ted reším poslední problém: nejde nastavit waveform ­- resp je stránka šedivá s nesmyslnými hodnotami: Formát vlny: kodek Microsoft IMA ADPCN; formát vzorku 11,025 KHz, 4 bity mono; další problém je, že dle internetu má mole vypalovačka HL­-DT­-ST DVDRAM GSA ­- 4160B sample offset +667, což je trochu vysoké číslo na osatní nastavení...Pokud mi někdo bude moci poradit, budu velmi vděčný.
Odpovědět0  0
Jupiters | 29.11.200517:27
Mám asi trapnej dotaz, ale zkouším místo CDex právě tento program a nemůžu přijít na to, jak nastavit, aby se mi cd ­(např. Kreyson ­- Anděl na útěku­) nagrabovalo do adresáře ­"Kreyson­" a podadresáře ­"Anděl na útěku­". Číslo skladby a název už zvládám, ale tohle se mi nedaří.

Dík.
Odpovědět0  0
Arq | 5.3.200610:58
V části nastavení EAC dej %D­-%C­-%Y­-%I­\%N­-%A­-%T­-%Y­-%I ­(interpret­-název CD­-rok vydání­-styl|<-to je název adresáře|a soubor je: číslo stopy ­- interpret ­- název stopy ­- rok ­- styl­) a do nastavení komprese dej: %N­-%A­-%T­-%L­-%Y­-%I ­(číslo stopy ­- interpret ­- název stopy ­- rok ­- styl)
Odpovědět0  0
Altolamprologus Calvus | 3.11.200519:11
EAC pouzivam uz tak snad tri roky! Vzdy jsem byl s nim nadmiru spokojeny.Ted potom co se mi konecne dostal do ruky tento 20strankovy rozsahly navod v cestine jsem jeste vice unesen jeho kvalitami! O tom ze umi excelentne opravovat zaprasena poskrabana media vim uz fakt dlouho­(teda jejich graby­) ale ty dalsi vynikajici jeste kvalitnejsi nastaveni vcetne offsetu jsem zacal pouzivat teprve ted! Sice se mi rapidne snizila rychlost grabovani ale zase mnohem vice zintenzivnila vysledna kvalita v porovnani s originalem! MOHU VRELE DOPORUCIT, ale jen tem, co hledaji opravdovou kvalitu a vedi moc dobre co je to Hi­-Fi v pravem slova smyslu, ­(NAD,ROTEL,ARCAM,MARANTZ,VINCENT atd.­)ne mp3,panasonic,technics,aiwa a spol. :o­) s pozdravem bez urazky ostatnim Calvus.
Odpovědět0  0
Marcelino33 | 15.1.200716:09
Presne tak, hlavna sila EAC je predovsetkym v kopirovani AUDIO CD takmer presne 1:1 , pokial mate na pocuvanie kvalitnu aparaturu, tak to aj ocenite a nebudete pouzivat take sracky ako WinMedia player ci akekolvek komprimacne MP3 a ine formaty...
Mozem z vlastnej skusenosti potvrdit, ze ludia ­- pardon high­-end sialenci, co maju doma stereo zostavy za ceny vurazne presahujuce 150 000,­-Sk a viac tvrdili, ze palene CD hraju nepocuvatelne, ale museli sklopit usi, pretoze ak som im pustil CD grabovane s EAC v kombinacii s dnes uz archaickou TEAC CDRW mechanikou, tak s prekvapenim zistili, ze ich nedokazu rozoznat od originalu ­- co u inych palenych CD vpohode zvladali a na ich aparature som to na moje pocudovanie zvladal aj ja pri ­"slepom teste­"... pre takychto fanatikov su MP3, WMx a vobec akekolvek dalsie stratove ­"komprimacne­" formaty iba trestuhodnym przdenim inak vcelku kvalitnych audio nahravok... ale oni aj tak vacsinou pocuvaju platne ;­-­) a na gramafonoch, ktore su az nepochopitelne drahe = ako mensie auto ... ved aj original CD je pre nich vlasne ­"nekvalitny format"
Odpovědět0  0
Mirek Morava | 2.8.200517:25
Poradi mi nekdo jak si mam teda nastavit ten Lame encoder do prikazove radky? Kdyz chci constantni bitovy tok + 192...
Odpovědět0  0
Arq | 5.3.200611:14
nastav ­-­-cbr ­-b 192 ­-h q 0 ­-m s ­(stereo­) nebo ­-m j ­(joint stereo­)
já používám toto: ­-­-vbr­-new ­-V 0 ­-b 128 ­-B 320 ­-m j ­-q 0 ­(variabilní datový tok verse ­"new­" vysoká kvalita datový tok od 128 do 320 kbps joint stereo
Odpovědět0  0
pipistrello | 22.5.20070:59
-­-alt­-preset extreme ­-ms
Odpovědět0  0
Milan. | 10.7.200513:40
Především bych chtěl poděkovat autorovi článku za návod a pokusím se doplnit co znamená ­"Copy Selected Tracks Index Based­" Pokud hudební cd obsahuje index 00, tak se nagrabuje zvlášť do souboru část od index 00 do index 01 a zvlášť od index 01 až do konce stopy. Ale aby to šlo, tak musím ve Filename mít navoleno %N a pak dostanu soubory 01.00.wav a 01.01.wav. Pokud bych takové cd kopíroval normálně pomocí ­"copy select track­" tak by se začínalo u index 01 a pokračovalo by se na index 00 ­(ne na index 01­) následující stopy. Doufám že jsem to napsal aspoň trochu pochopitelně :)
Odpovědět0  0
Milan. | 10.7.200516:07
Ještě na doplnění a upřesnění toho co jsem napsal... pokud cd obsahuje ticho a zvolím ­"copy select track­" tak záleží na nastavení co se s tím tichem stane, defaultně je nastaveno ­"Append Gaps To Previous Track­".
Odpovědět0  0
Eagle_tempx1 (1244) | 10.7.200516:37
Doplněno, díky. Snad jsem to napsal správně ­- ještě jsem to nezkoušel.
Odpovědět0  0
wh | 7.7.200514:49
Odpovědět0  0
Volodja | 5.7.200519:06
Prečo tie tri otázniky pri položke TOC Alterations, snad nie s ­"legálnych­" dôvodov? :­-)
Odpovědět0  0
Eagle_tempx1 (1244) | 5.7.200519:07
Protože nevím, co to znamená. Nikde jsem popis této funkce nenašel.
Odpovědět0  0
Volodja | 6.7.20051:13
A chceš to vedieť?
Odpovědět0  0
Eagle_tempx1 (1244) | 6.7.20051:55
Jistě že ano, od toho tu návod máme.
Odpovědět0  0
Volodja | 6.7.20056:49
Dobre teda, tato položka je v EACu od verzie 0,9 beta 1, a na webe EACu sa uvádza, že ide o: ­"Manual detection of TOC, usefull if a CD is defective and displays wrong track positions or data tracks instead of audio, EAC will try to detect the CD structure by analysis. For this, your drive must support Gap Detection mode B.­"
Pozn. pod pojmom defective CD autor zjavne myslí CD nezodpovedajúce štandardu CD audio ­(napr. CD úmyselne upravené tzv. ochranou proti kopírovaniu Cactus data shield a pod.­) Funguje to napr. s verziou CDS 200.
Odpovědět0  0
Eagle_tempx1 (1244) | 6.7.200510:02
Doplněno, díky.
Odpovědět0  0
Martin Grygar | 3.7.200523:42
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jaký je rozdíl mezi Digital Audio Copy for Win32 a EAC ? Zkoušel jsem oba programy a po zvukové stránce oba grabují stejně. Teda na žádný znatelný rozdíl jsem nepřišel, i ovládání je velice podobné. Díky za odpověď Martin
Odpovědět0  0
Eagle_tempx1 (1244) | 3.7.200523:57
WinDAC jsem kdysi také používal. EAC ale poskytuje lepší kvalitu ­(má korekce offsetů a bezpečné čtení­) a navíc je zadarmo ­(to WinDAC nebyl­). Jestli si tedy chcete vybrat, zvolte EAC.
Odpovědět0  0
kanjec | 2.7.200519:33
Zdravím všechny, narazil jsem na jeden super prográmek a zdá se mi ještě lepší, než tento.
Jmenuje se Easy CD­-DA Extractor, jeho součástí je ale nejen extraktor, ale i konvertor a nějaký vytvářeč hudebních CD, ale ten nepoužívám. Sám používám jen nějakou verzi 4, ale je už i osmička.
Hlavní výhody? Několik formátů výstupu, od *.wav, přes *.mp3 a *.wma až po *.ogg. vyberete si najednou také z několika možností kvality od VBR po nějaké chrastící mono. Je to fakt good. EAC jsem kdysi taky požíval, ale to je minulost. CD­-DA je fakt super!!!
Odpovědět0  0
Eagle_tempx1 (1244) | 3.7.200523:58
Easy CD­-DA ani náhodou nedosahuje kvalit Exact Audio Copy.
Odpovědět0  0
yakkuru | 5.10.200620:27
:D
Odpovědět0  0
profipirat | 11.12.201122:17
gratuluji k dkonalemu crapu ten soft nestoji ani za ty prachy a jak uz tu pise nekdo jiny zcela nedosahuje takovych kvalit jako eac je to pravda cd­-da ex. ma milion nedostatku v jake kolyv verzi hudebni cd cte jako datova srovnatelne stejne jako nero alkohol cd clone a jina havet EAC je jedinej soft co dokaze vymacknout z hudebniho cd maximum a hlavne bez praskani preskakovani osobne pouzivam nekolik let a skopiroval na tisice hudebnich titulu
Odpovědět0  0
starmen (438) | 28.6.200521:17
mohl bych se jenom zeptat jak jste to myslel v prvním odstavci s přesností zaměřením laseru ? Nemyslel jste to tak, že vadí, že se např. přečte daný pit­/land o nějakou časovou jednotku později a že se to pozná na přehrávání..? toto totiž tvrdí plno ­"audiofilů­" ­(mezi nimi i můj bratranec­) a je to ­(nejen­) podle mne totální kravina :­-­). Hezky je to vysvětleno třeba na CDR a zastávám stejný názor. A nebo se stačí zamyslet jak např. funguje buffer v přenosných CD přehrávačích na jistou dobu kvůli rázům a přerušení čtení při poslouchání.

Jinak bych rád poděkoval za tento článek. Osobně jsem používal perfektní prográmek CDEx ­(http:­/­/cdexos.sourceforge.net­/­), jenže jeho vývoj se pravděpodobně zastavil ­(poslední verze je 2003­-09­-09 nebo tak nějak­). Navíc teď ­"nevidí­" moje mechaniky. Buď je závislý na mechanikách a odmítá je ­"vidět­" ­- DVD­-ROM BENQ a DVD­-RW Lite­-on ­(nepravděpodobné­) a nebo se hádá s nVidia IDE driverem k nForce2 ­(velice pravděpodobné­). Mechaniky daemon tool ­"vidí­", tak jsem to řešil tak, že jsem vytvořil image CD ripovaného CD a pak ripoval z daemon mechaniky :­-­). Každopádně se mi s tím nechtělo hrát a řešit to a tak ukázka tohoto programu, který je CDExu podobný mi celkem pomohl.. nemusím to hledat a mám to i s návodem :­-)
Odpovědět0  0
Eagle_tempx1 (1244) | 4.7.20050:12
Podle popisu na CDR jitter nemá nic společného s chybným zaměřením laseru. A pokud jsem dobře porozuměl položce Accurate Stream, tak je to právě o tom, že některé mechaniky neumí zaměřit pokaždé na stejné místo. Ostatně proč některé mechaniky neumí přečíst ta stejná audiodata dvakrát po sobě zcela stejně? Většina mechanik Accurate Stream umí, ale věřím tomu, že jsou i takové, které ne. Ale pokud je jiný názor, nebráním se mu :­-­).
Odpovědět0  0
Sinclair | 27.6.200523:38
ked som to stiahol, prekvapilo ma, ze program ide prakticky komplet v slovencine a tak aby som isiel podla navodu som musel nastavit anglictinu, lebo v navode neboli cele obrazovky, a hladat to sa mi moc nechcelo. do wav mi to spravilo celkom slusne, teda priemerne na 99.8%, ale ked som ´dal interny kodec, tak tam olo iba tich, LAME som nedaval, VYSKUSAM UVIDIE
Odpovědět0  0
Skeptik | 27.6.200517:42
Hmm, nehadam se, ale v tom pripade by me docela zajimalo, co je napr. tak spatneho na Easy CD­-DA Extractoru, kdyz tu pisete tak sebejista tvrzeni? Jiste mi na podporu sveho tvrzeni rad odpovite, pane Orel... :o)
Odpovědět0  0
Eagle_tempx1 (1244) | 27.6.200519:50
Tak to bude velmi jednoduché:

1­) Kde je korekce offsetu?
2­) Proč nepodporuje AccurateRip?
3­) Kde je nastavení způsobu extrakce?
4­) Počítá to CRC součty? Nevypadá to.
5­) Kde je možnost odstranění ticha?

A to pomíjím, že evidentně chybí některé možnosti známé z EAC a program není zdarma. Závěr si udělejte sám.
Odpovědět0  0
jirka.petr36@seznam.cz | 28.6.200514:42
Dobrý den,
jaký je rozdíl mezi tímto programem a Audiograberem?
Díky Jirka
Odpovědět0  0
Eagle_tempx1 (1244) | 28.6.200516:24
Jedním slovem: kvalita.
Odpovědět0  0
Luckey | 27.6.200520:45
No ja mam k EAC taky urcite vyhrady a to ze mi vzdycky za pomoci kodeku Lame vytvori mp3 joined stereo a ne stereo, ikdyz si to v options nastavim, nevim proc...
A taky je treba zminit CDex nebo Audiograber, ktere maji podobne moznosti a jsou taktez zdarma a nemam u nich problemy s nastavenim...
Odpovědět0  0
Comby (55) | 27.6.200521:33
A pouzivas spravny prikazovy riadok?
Odpovědět0  0
yakkuru | 5.10.200620:24
Nemáš u nich problémy s nastavením, protože neumí to, co EAC a proto tam tyhle věci na nastavení nejsou. Jinak stereo v LAME je špatná volba. Používej Joint Stereo ­(v LAME je to bezztrátová technika­), které při stejně nastaveném bitrate podává vyšší kvalitu.
Odpovědět0  0
pipistrello | 22.5.20070:56
ja pouzivam prikaz
-­-alt­-preset extreme ­-ms
Odpovědět0  0
DJ Řehulka | 8.7.200923:00
Přesně tak, dám příklad MP3 224 kb­/s ­(Joint Stereo­) je v stejné jako MP3 256 kb­/s ­(Stereo)
Odpovědět0  0
Sunki (20) | 27.6.200515:38
Stiahol som si databázu z freedb a neviem ju používať ako to mám inportovať, alebo čo za program slúži na prehladanie.
Odpovědět0  0
Comby (55) | 27.6.200521:25
Stlac F12, v zalozke lokalna freedb zaskrtni policko ­"pouzit lokalnu freedb databazu­" a zadaj cestu. Nasledne zvol Databaza­/nacitat CD informacie­/lokalna fredb a malo by to fungovat.
Odpovědět0  0
dotor@seznam.cz | 27.6.200512:25
nazvy skladeb z netu dokaze i WMP...
Odpovědět0  0
Comby (55) | 27.6.200513:00
ano, ale nedokazu stiahnut niektore menej zname albumy, napr. vaznu hudbu, ceske a slovenske albumy atd.
Odpovědět0  0
GG | 27.6.20058:48
Proč bych měl používat toto a ne Media player? V čem je toto lepší?
Odpovědět0  0
Comby (55) | 27.6.200510:03
V tom, ze:
1. WMP kopiruje skladby do formatu WMA a nie WAV ­(cize pouziva kompresiu­)
2. EAC pouziva fredb databazu, ktora je lepsia nez ta vo WMP ­(databaza vo WMP nedokazae rozoznat niektore albumy­)
3. WMP myslim nedokaze skopirovat album v celku, co sa hodi vtedy, ked medzi stopami su nulove medzery. Pri vypalovani CD z jedneho velkeho WAV suboru sa o rozdelenie stop postara CUE sheet.
4. EAC je perfektny pri citani poskodenych CD.
A to su len niektore vyhody.
Odpovědět0  0
GG | 27.6.200510:49
1. Kompresi přeci používají WMP i EAC.
2. Nevím, jak bych mohl využít? Na co to je?
4. Nero taky

Jinými slovy ­- EAC není pro normálního uživatele, který chce normálně poslouchat muziku, kopírovat, komprimovat nebo převádět soubory. Zatím jsem tedy nenearazil na nic omezujícího u kombinace WMP+Nero.

Snad si rozšířím obzory.
Díky

Odpovědět0  0
soundake (16) | 27.6.200511:28
1. EAC ripuje do WAV ­- komprese je už jen jaksi navíc
2. Abys nemusel všechny názvy vypisovat ručně, tak si je program stáhne z databáze na netu.
4. Ah, božský Nero ;­)

Jeden příklad proč ne WMP: WMP nedonutíte použít externí kompresory typu LAME, nenastavíte si v podstatě vůbec nic. Což může BFU jen vyhovovat. Navíc, používat WMP je stejný jako pálit pod Win ­(joke­).
Odpovědět0  0
ffffffffff | 28.6.200511:04
Tak hlavne EAC si po sebe kontroluje, co precita. To znamena, ze ked Ti EAC vyhlasi, ze CRC je OK, tak s velkou pravdepodobnostou to mas grabnute dobre, bez lupancov a podobne.
Odpovědět0  0
Eagle_tempx1 (1244) | 27.6.200516:21
Windows Media Playerem neuděláte zálohu CD. O tom to EAC zřejmě bude. Doporučuju vyzkoušet ;­-­).
Odpovědět0  0
von banhoff | 14.7.200520:46
ve všem!
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.