reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Diskuze k článku: Vybíráme přítelkyni
1.4.2005, Jan Dudek, článek
Teď si vybereme komponentu, jež je pro život nejdůležitější – přítelkyni. Slečnu, jež vás rozveselí, pohladí a svou krásou okouzlí. Je to mnohem dokonalejší a složitější tvor než jakýkoliv procesor, na druhou stranu je ještě více nevyzpytatelný než desky ECS.
1  2  
Mawe47 | 29.1.200618:20
pojato docela vtipne,
ale smele se muzu radit k slecnam, ktere si doma postavi komp ­(a ne jen jeden­), vice ji zajima rozdil mezi cpu AMD a Intel nez oblecenim z kenvela nebo jine znacky a zdi mam ovencene plakaty ze startreku a zakladnima deskama...
a na prvni pohled sem holka jako kazda jina...
Odpovědět0  0
AZuriT | 19.4.200521:57
Opravdu se mi ten článek líbil a hlavně v pasážích, kdy ženu srovnáváte dívku s HW a SW. Kde připomínáte, že nejde nálézt univerzální návod, že to není prosté a naprosto logické jako ­"posloupnost jednotlivých příkazů v procedůře­"... ­"No prostě jste jednička na trhu ­" :­)­)­)­) Jen takových článků víc...
PS. Honza1111 je fakt pařman...poznat AMD podle spořiče...hmm...
Odpovědět0  0
nazdar.bazar | 19.4.200510:53
cituji: ­'­'Je vcelku zajímavé, že dívky se mezi sebou nebaví o přílišných intimnostech....­'­'
Toto je nejvetsi dezinformace a kokotina....zajimalo by me kde k tomu pisatel prisel.....ze by mu to kamaradky samy rekli nebo to tajne odposlouchaval osobne... i ty naivko....:­-)
Odpovědět0  0
lukynn | 17.4.200523:29
super clanok najme preto kde je umiestneny, ale tento vyrok:
Hezké věci mají v obchodech jako je Kenvelo nebo New Yorker.
des, v tyvhto obchodoch najdete iba plytke a smejdacke shity bez napadu, no mozno sa budete pacit 15­-skam, ale ked vas v tom uvidi niekto z vkusom tak si nieco pomysli, takze pokial vam nieje 15 a chcete vypadat aspon trosku vkusne a aspon trosku dustojne skocte si prosim jinam. ­(co sa tyka znaciek neformalneho oblecenia uvediem aspon par prikladov : marlbolo classics, mexx, camel, pallmal, lee, sem tam i boss)
Odpovědět0  0
Mlaďoch | 19.4.200521:45
Jo naprosto souhlasim. Mě se taky nelíbí věci z Kenvela apod. a hudba co k tomu hrají = otřes... ­(prostě zaměřený na co nejvíc lidí absolutně bez nápadu...­(samozřejmě ne vše­) ALE má to jednu nevýhodu a to tu, že mě JE 15.let :­))
Odpovědět0  0
Supahfly | 17.4.200522:57
Pres nekolik ohlasu na tomhle foru souhlasim s autorem, byt zenstina ktera umi slozit comp a este ho pretaktovat muze nekde existovat, urcite to neni v okruhu stovek km od mista meho bydliste. Kdyby se nejaka prece jen nasla bude asi vypadat jako vetsina z nas ­(brejle, bedary atd...­). Takova pekna IT holka je stejne myticky tvor jako treba jednorozec. Muzete ji spatrit jednou za zivot a porad nevite jestli to bylo real.

Kdyz mi bylo 15 tak sem jednu takovou totiz potkal. Pracovala jako barmanka v inet kavarne a byla opravdu NADHERNA. Hrala Heroes III a Counter­-strike a dokonce pila pivo! Dodneska sem si to uchoval jako fajn vzpominku a taky onu povestnou vyjimku.
Odpovědět0  0
samboush (52) | 16.4.20059:31
Kazdej si rad slechti svuj comp ale neni naskodu si obcas zasmazit na X­-Boxu nebo PS2.
Odpovědět0  0
wimp | 9.4.200513:50
No, je to zcela zbytecna diskuze, ne? My jim nikdy nebudeme stoprocentne rozumet a ony nikdy nam. Proc sakra nema rada StarWars, Terminatora, LOTR, Aliena...? Jsme jiny druh...
Odpovědět0  0
Nóblhóch | 9.4.200514:26
Musíš jenom správně hledat ­- moje přítelkyně má LOTRa radši než já a Terminátora i StarWars se mnou přežije :­-­) Akorát s Červeným trpaslíkem pořád narážím :­-­)­))
Odpovědět0  0
Jan Dudek (84) | 8.4.200515:07
Lásko, je to paráda :­-­)
Odpovědět0  0
determinator | 7.4.200515:58
Hezky clanek, takovych podobnych by se tady melo objevit vic, at to tady nezevsedni...
Odpovědět0  0
Mydlo (1) | 7.4.200512:15
heh tak to je fakt clanek skutecne o zenach, nejdriv si rikam, kua vybirame pritelkyni, ze by tim myslel treba graficky karty?Kliknu na odkaz, chvili ctu a hle ono je to fakt o zenskych :­)­)­) tak to je fakt nejlepsi clanek na svete Hardware :­)­)­) docela sem se nasmal :­)­)­)­) ale jakoze fakt sranda :­))
Odpovědět0  0
Carmen | 6.4.200516:55
Je na čase, aby se kluci od počítačů konečně dozvěděli, jak na holky!! Přesto si však s některými věcmi dovoluji nesouhlasit.

Hned v úvodu autor píše, že kluci chtějí lásku a stálý vztah ­- zatím jsem na žádného takového nenarazila, většina si chce jen užívat...
Že holky neumí složit počítač? Nebo se nechtějí bavit o procesorech? Co když tohle je právě to nejvhodnější téma, kde můžete najít společnou řeč?
Méně vlasů, více svalů? Mně osobně daleko víc zaujme vlasatý počítačový mág než nějaký kulturista z posilovny...

Jinak se mi článek velice líbil, jen tak dál. Klukům přeji hodně zdaru v navazování vztahů ­(a doufám, že na mě taky jednou dojde... :­-)
Odpovědět0  0
ne-e (53) | 6.4.200519:40
Já bych taky nesouhlasil. Osobně si myslím že spíš holkám jde jen o sex a zábavu. Tedy aspoň z Brna co vím tak holky s kterýma se dá normálně mluvit nebyly většinou na delší vztah, chtěly si jen užít. a to ať byly z netu, klubu, či prostě jen tak kdekoliv. Samozřejně znám i holky které chtějí dlouhodobý vztah a dá se snimi mluvit. Jsou to většinou holky mých kamarádů...
Odpovědět0  0
tom-as | 6.4.200523:55
ne­-e ­(Jsou to většinou holky mých kamarádů...­) ­-> to je pech, ze jo :­)

Carmen ­(a doufám, že na mě taky jednou dojde... :­-­) ­-> v tom pripade jsi zapomela uvedct na sebe kontakt ;­-­) ja se hlasim dobrovolne :­-­)

p.s. ja osobne chci neco stalejsiho... nezne pohlazeni :­-)
Odpovědět0  0
Carmen | 7.4.200510:09
Tak napiš, ráda tě poznám... :­-­)
carmen_queasy@centrum.cz
Odpovědět0  0
tom-as | 9.4.20051:42
nejak jse mi od tebe nedostava odpovedi :­-­/
(je to vubec Carmenin mail??? psala to ona???)
Odpovědět0  0
_nobody | 29.1.20062:13
No autor to mozna mel specifikovat tak ze PC si neslozi zadna holka co necte Svethardware, PCT nebo jinou podobne zamerenou stranku. :D Ale vseobecne je relativne malo holek co se zajimaj o PC a dalsi veci okolo. Ale vyjímky jsou kamos takovou nasel kdyz hral CS a tak nema problem s ni pokecat otom jak pretaktovat procak a nebo jakyho vodnika koupit :D
Odpovědět0  0
nicki | 6.4.200512:18
hehe hezkej aprilovej vtipek, ale jako holka ­(puvodne blond, posledni tri roky zrzka­) s par vecma nesouhlasim ­(napr ze holky neumi slozit kompl, nebo ze zrzky nejsou verny a na dlouhy vztahy..;­)
Odpovědět0  0
_specialista_ | 6.4.200516:28
.... no jako vtipek to nevidim, spis takova prehledova recenze. Ve spis obecne, misty zavedejici, ale pravdive. Bohuzel.

P.S. ­- jen tak mimochodem, holek je o dost mene nez kluku v ramci veku do cca 30 let
Odpovědět0  0
Jan Dudek (84) | 6.4.200517:10
Rozdíl ale není zas tak markantní ­- počet mužů ve věku 15 ­- 24 podle CSÚ ­- 718 269. A počet žen je 685 831. Pro lepší představu ­- na 100 mužů připadá asi 96 žen ve věku 14 ­- 25. Toto číslo je velmi dobré. Třeba v Indii je na 100 mužů asi 80 žen a v Arabských zemích to je ještě horší. nejlepší je to ve východních slovanských zemích, kde je asi 105 ­- 110 žen na 100 mužů.
Odpovědět0  0
ne-e (53) | 6.4.200519:41
Hmm, tak jak bych to okomentoval...zlatý PC :­-)
Odpovědět0  0
tom-as | 6.4.20055:09
super clanek a taky si myslim, ze by nezaskodilo pokracovani driv jak za rok ­(tak treba mesicne, ale zas kazdy tyden :­-­/ to se mi zda az moc ­- nebudu stihat cist ;­-­) ­) ...

p.s. s tim pomer cena­/vykon, grafy, testy, overclock atd ste uz trapny...
Odpovědět0  0
maato (15) | 5.4.200516:11
no myslel som pomer výkon­/cena samozrejme
Odpovědět0  0
maato (15) | 5.4.200515:46
a čo cena? autor sa zabudol zmieniť niečo o cene... a hodil by sa pomer­/výkon a dáke štatistiky a grafy záverom ale inak v poho
Odpovědět0  0
Inno | 5.4.200512:07
Clanek byl dosti zabavny, snad i poucny. Jen me zarazilo to jak uvadel ze bychom si meli ostrihat vlasy, nakupovat obleceni v Kenvelu atd........No ja mam dlouhe vlasy,nosim metalove hadry a vzdycky jsem nejakou tu babu mel. Kdyz me nechala jedna nasla se druha, dokonce i takove holky co obdivuji diskotrisko :­), takze vzhled neni vsechno :)
Odpovědět0  0
Ellowyn | 5.4.200510:50
pracuju jako správce síte jedný dost velký státní instituce, jezdim na LAN party ­(kde ale jsou obcas problemy s ucasti ­"bezkouláčů­"), procák si taky sama nataktuju a obcas delam kompy jako melouny..ee..melouchy. bydlim se svym pritelem, kterej dela to samy, mame v garsonce dva pc stolky a dost casu travime spolecne u nich ­(AOT, battlefield, generals...atd­). u pifka v hospode si povidame temer jen o it..... a nejsem zadnej obrejlenej schrbenej magorek :)
Odpovědět0  0
MRP | 5.4.200522:02
Uzasne. Vezmes si me?:)
Odpovědět0  0
Ellowyn | 6.4.20059:04
:­) myslim, ze bys se mnou nevydrzel :)
Odpovědět0  0
*Vladič | 13.4.200521:02
Ahoj Ellowyn, mám takový pocit že si Tě odněkud pamatuju. Tvůj web, root či něco podobnýho?
Myslím si že jsi další z mála vyjímek!

PS: Ab podle Tvých článků soudím že jsi ultravyjímka, víš víc než já a má parta.
Fanoušek
Odpovědět0  0
kocka.kacka | 4.4.200519:06
Neexistuje snad žádná holka, jež si umí poskládat sama počítač, ... nebavte se s holkami o procesorech ­(a podobných komponentech­) ...A proč ne? Nebo jsem asi zázrak přírody? ... protože komp poskládat mi nedělá problém, o komponentech se ­(vesměs teda s klukama­) bavím běžně, veškeré úpravy a inovace svých PC dělám taky sama...a 10 minutový pobyt v New Yorkeru či Kenvelu, kde hraje děsná hudba a kde mají věci sice podle nejnovější módy ­(ale které taky nosí každá druhá náctiletá slečna­) mě vážně ubíjí. PS: Nestuduju matfyz ani nic, co by zavánělo IT, jsem obyčejná holka, která prostě chce znát víc, než jen jak se ­"to­" vypne a zapne, protože proč s každou blbostí někoho otravovat... Mno a nemyslím si, že bych byla jediná, kdo se v počítači aspoň trošku vyzná, a ví, co všecko skrývá uvnitř :­-­) Ale jinak dobrý, dám link kámošovi, třeba mu to pomůže :o­)­)­).
Odpovědět0  0
Jan Dudek (84) | 4.4.200519:43
Výjimka potvrzuje pravidlo :)
Odpovědět0  0
hacik | 18.4.200511:32
Mno super, slecnu je treba ukecat na recenziu. Slecna, ste vynimka. Na matfyze je len par slecien, co si vedia postavit komp. Rozhodne si myslim, ze ak ten piatkovy ulet prejde, je treba ziskat tuto slecnu a jej IT kamaratky na nejaku megarecenziu. Samozrejme nie medzi prve clanky, to bude totiz trhak :­-)
Odpovědět0  0
ne-e (53) | 6.4.200519:44
no vidíš, a já právě holky kvůli těm dlouhodobým pobytům v Kenvelu a New Jorkru obdivuju. díky nim, když je ukecám aby tam se mnou zašli, si občas koupím i něco slušivého na sebe. Samotný bych tam nešel, si rád nechám poradit. Rozhodně se na holky nezlobím kvůli obchodům ­(to by musely nakupovat na moji kreditku kde mám peníze na nové Pc :­-­) ­).
Odpovědět0  0
U SUCK | 27.1.200621:01
mno, tak ja teda kenvelo a ňůjorkr odsuzuju spolu s mekem a kfc, je to jedna a ta sam pakaz, kvuli kenvelu a ňůjorkru ­(celosvetove koncerny, tedy pokud vim­) krachujou lokalni shopy do pohody, ktere mam rad a ve kterych nakupuju. PS jestli mas kreditku tak ses king, ale podle miho mas jen obycejnou platebni kartu, chlapecku.
******
Nůjorkr a Kenvelo SUX nosi pulka prahy a nikdy bych to na sebe nevzal!! radsi sem napisu ze nosim spitfire, split, emericu, dc, fox, hugo boss. Klidne se na me vyradi, pravdepodobne uz to cist nebudu :D
Odpovědět0  0
_nobody | 29.1.20061:59
A proc by jako nemohl mit kreditni kartu vzdyt stoji nejakejch 500,­- na rok tedy ta zakladni pokud by jsi chtel neco lepsiho tak 2500,­-, ty ceny jsou bajvoko. Ale stejne k cemu kreditka stejne to musis do mesice vratit, naopak jeste by to vic svadelo k utraceni penez co lidi nemaj. Uz takto je problem ze lidi si na vanoce pujci penize na hromadu veci a nespocitaj si kolik budou splacet a pak na to nemaj.

-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-
Dobredu se omlouvam pokud jsou tam nejaky pravopisny chyby ale cestina neni zrovna muj obor ,ikdyz vzhledem k tomu ze jsem cech by to nemela byt vymluva :D
Odpovědět0  0
AZuriT | 19.4.200522:01
Hmm... NAPROSTO úžasné... To jsem ještě neviděl, nezažil holku, která by odmítala pobyt v Kenvelu... Výborně...
Odpovědět0  0
Tiger_Fox | 20.4.200521:45
No ono je to mozna reklamni tah od ni.Treba chce aby jste ji nekdo sbalil a tak se ke Kenvelu radsi nehlasi.
No a pokud je to opravdu pravda pak jenom dobre.

Co ty na to Kocko.kacko??? ;)
Odpovědět0  0
Ladinek | 4.4.200516:57
Vyborny clanek a vse co bych k nemu mohl dodat jiz bylo napsano ­- jen tak dal :­-­)­))
Odpovědět0  0
intruder (16) | 4.4.200515:26
Já jsem určitě pro, aby se takový lehčí článek objevil každý pátek, ale myslím, že by autorovi brzo došly inspirace.. Klidně se může takový článek objevit častěji, již jen podle počtu příspěvků do diskuze je jasné, že to zcela určitě zvýši Vaší sledovanost.

Už jsme zvědaví na pokračování.. A třeba i někdy na nějaky komplexní megatest.. :o)
Odpovědět0  0
Jan Dudek (84) | 4.4.200515:53
Inspirace nedojde, když článek bude obohacen fotkami holky a HW :)
Odpovědět0  0
intruder (16) | 5.4.20057:28
Whooaw !!! Už se těšíme!
Odpovědět0  0
pepa@chello.sk | 2.4.200521:38
fakt je to to naj co som tu cital ... rozhodne to chce pokracovanie ale nie az 1.4.2006 !!!! ... redakcia snazte sa ... ide vam predsa o navstevnost !!!
Odpovědět0  0
bigless (91) | 2.4.200518:21
Musim dodat ze me tento clanek prekvapil.. DObry napad a trefa do spravneho mista ve spravnou chvili.. Nerad bych tu takovy clanek videl za tyden nebo za mesic, ale jednou za rok takove zpestreni potesi... Takze musim pochvalit autora za ideu, ovsem obsahove musim rici, ze je to dosti neefektivni... Pro pany to nema zadny poucny efekt.. Mozna je to dobra cetba pro ty o kterych se tam mluvi ovsem je to na tak povrchni teoreticke urovni a tak rozpytlikovane, ze jen tezko clovek neco z toho pouzije nebo to pouzitelne uz pouzil;­), protoze je to obecne zname pravidlo.. :­) No kazopadne to nekoho obohatit muze, ale to se tyka jen tech kteri o zenach vedi jen to, ze existuji.. ;­) Kompozice je pouzita jako v monoha recenzich tady a to je mozna ta chyba pytlikovani...zeny se nedaji pytlikovat... ;­) A jestli nekdo zeny zna nebo ne je hodne zavisle na tom jakou slecnu potakate..znate to..nekdy mate pocit ze si vykecate do hlavy diru a nekdy si nemate co rict a neodhadnete ani na jake myslenkove urovni se prave nachazi.. ;­) Takze ZENY NEJSOU ZENY,ALE KAZDA ZENA JE JINA ZENA. ;­) Fuzzy Logic ;)
Odpovědět0  0
komisar_durex (53) | 2.4.20053:08
hodne peknej clanek ale s jednim bych velice nesouhlasil..a to nebalit holky nekde venk una ulici atd.....de to az prekvapive lehce a daleko lip jak na diskotece ci tak nekde!!!!! PROC?....tj. jednoduchy....za 1. na diskotece bude vzdy velika konkurence a moznost zaujmout je o dost mensi...a za druhy kazda holka ocekava ze ji budfe kazdej druhej chlap balit a nsazit se dostat spis do postele ­(kor mei mladyme ze ano:­-­) a vyhody baleni holek ­"venku­" sou snad tudoiz jasny.....mensi konkurence, vetsi sance zaujmout a nakonec to ze to ta holka tolik neceka ale jak konkretne to uz vam rikat nebudu to uz bych pak asi nemel takovej uspech:o­))
Odpovědět0  0
lama v lasce | 2.4.20052:10
Me napriklad dela potize mlit neco smysluplnyho a soucasne se divat do uci. Umim bud jedno nebo druhy. Co mi poradis?
Odpovědět0  0
starmen (438) | 2.4.200511:31
Mno já asi nebudu ten nejlepší na rady tohoto druhu. Nicméně ani nevím přesně co poradit neboť si nedokážu představit v čem přesně je problém.
Takže buď se zkus začít dívat do očí, přestat myslet na to, že se díváš do očí a povídat, jako by jsi se do nich nedíval.. ale uznávám, tohle trošku pokulhává :­-­).
Všechno chce cvik, tak se snažit a zkoušet to. Hlavně nebýt nervózní a nestydět se. Je to těžké vím, ale jak jsem psal výše... o nic nejde... z čeho mít strach ? Dyť je to přece normální a nic strašného se stát nemůže.

Jinak většinou jde každá nevýhoda­/problém převést tak, aby to ve finále spíše pomohlo. Tak např. když se ti zalíbí nějaká slečna­/žena a budeš mít problém mluvit něco smysluplného a dívat se jí do očí, tak jí to řekni :­-­).
Něco ve smyslu ­"Promiň ale máš tak hezké oči, že se ti do nich nemůžu podívat aniž bych ztratil řeč­".. a říct to ve vší vážnosti.. hlavně ne posměšně.. :­-­).
Mno a taky troška, ale oprvdu jen troška alkoholu pomůže... uvolňuje zábrany... ale hlavně se neopít !!!

Ikdyž pokud se opijete oba, tak to jde už většinou samo.. :­-­) akorát ráno může být problém úlek vedle koho se to člověk probudil :­-­))
Odpovědět0  0
hacik | 18.4.200511:23
Ahoj kolega, prednedavnom som sa vratil z dovolenky v Japonsku a rad by som povedal nasledovne> Japonci sa nedivaju do oci a je im neprijemne, ked sa im pozeras do oci. Zena je tam nizsie postavena. Japonkam sa europske modely HW s oznacenim muz pacia ­(Bohuzial som bol celych 14 dni chory a tak nemozem priniest blizsie info, mozno o rok :­-­)­). V kombinacii s dalsimi vlastnostami je podla mna pre Teba model Japonka velmi kvalitny. Problem je vsak s lokalizaciou. Bol som prekvapeny, ako malo ludi tam hovori anglicky. Takze vediet dobre anglicky, zbalit cez ICQ nejaku Japonku ­(Japonky­), ist si vyskusat modely priamo do vyrobneho zavodu a potom pripadne skusit chvilu byt s konkretnym typom. Je tiez mozne, ze za tri tyzdne v Japonsku z Teba par komplexov vyprcha a ujmes sa aj tu. Minimalne budes mat fotky a zazitky z Japonska, na ktore mozes balit baby :­-)
Odpovědět0  0
OptieX | 1.4.200523:31
JOOO BRUNETY S PODMANIVEJMA OCIMA RULEZ!!!!!


jenomže já si nikdy nikoho nenajdu jelikož : jsem strašně stydlivej...


Co myslíte mám se rovnou zabít nebo dál žít takovej ­"šedej­" život?
Odpovědět0  0
starmen (438) | 2.4.20050:16
Vím že se to říká lehce a těžce dělá, ale neber to tak vážně. Kdysi jako kluk jsem měl taky problémy se stydlivostí... a pak jsem pochopil, že vlastně o nic nejde. Nestyď se... co si myslíš, že se stane ? že ti někdo utrhne hlavu ? a když se ti někdo vysměje, tak se mu vysměj taky příp. ho pošli k šípku ;­-­). Pochop sám sebe jako osobnost ­- ne že jsi víc než ostatní, ale ani míň ­- a chovej se tak. A přijde to ­"skoro­" samo. Prostě být sám sebou a jedině tak najdeš někoho, kdo chce někoho jako jsi ty nebo kdo je jako ty. Tak jsem přišel já ke své přítelkyni, tak teď kamoš našel jednu přítelkyni a že se k sobě opravdu hodí.

Když se ti nějaká zalíbí, tak ji zkus slušně pozvat třeba na kafe a přinejhorším ti řekne ne. Ale to není za co se stydět. Když ne, tak ne a hotovo.. jde se dál.

Hlavně se nevraždi jenom proto, že jsi stydlivej :­-­). Jsou horší věci ;­-­)

Sakra snad se to tu nezvrhe v poradnu :­-­))
Odpovědět0  0
anonymous | 1.4.200522:35
Pekny a hlavne originalni clanek, to se Vam opravdu povedlo.
Odpovědět0  0
Blondýnka :)) | 1.4.200522:10
Prvně bych chtěla říct, že mě tento článek opravdu potěšil...a to i přesto, že jako zástupkyně blondýnek bych měla být pekelně naštvaná :­-­)­)­) Ale nejsem. Názor jednoho človíčka, pánové, nesmaže ty vaše ­"žádostivé­" pohledy, když kolem vás projde pěkná blondýnka...a myslím, že nejsme tak špatné v posteli...jinak by se neříkalo, že BRUNETKY si berete, ale za milenky si vybíráte BLONDÝNKY.....a věřím, že kdyby byly špatné, tak s nimi nespíte :­-­)­) Honzíku, doufám, že taky jednou zkuším ­"přítulnou­" blondýnku. Ahojky
Odpovědět0  0
Jan Dudek (84) | 1.4.200522:17
Je pravdou, že v mém životě figurovali hlavně brunetky ­(často se jménem Petra ­- celkem 3 kusy­). To přiznávám! Blondýnky jsou taky super, ale prostě znám moc blondýnek, které neví co chtějí :­) Ale jak jsem napsal, to rozdělení je spíše jako zpestření. Každá holka je unikátní a nelze to dělit podle vlasů. :)
Odpovědět0  0
Blondýnka :-)) | 1.4.200522:40
Posílám ti pusu...myslím si, že když někoho přitahují brunety, tak ho asi blondsky moc rajcovat nebudou, a naopak...to je prostě příroda...mě se osobně víc líbí tmavovláksy, na které si nějak zapomněl!!!!
Odpovědět0  0
Jan Dudek (84) | 1.4.200523:00
Tmavovlasky neexistuji a stojim si za tim :­) Jsou to brunetky s produkci nadmerneho mnozstvi vlasoveho pigmentu. Blondynky naopak pigmentu maji malo. Tmavovlasky = Brunetky
Odpovědět0  0
Blondýnka :-)) | 3.4.200513:04
Já bych řekla, že je to tak u všech druhů vlasů ­- podle množství pigmentů se vlasy rozdělují do několika druhů, kam patří i černovlásky...prostě nemáš šanci je vymazat z povrchu zemského...Jinak taky v diskusi píšeš, že: ­" to rozdělení je spíše jako zpestření. Každá holka je unikátní a nelze to dělit podle vlasů. :­) ­"...proč tedy píšeš něco, co pak sám popíráš a nestojíš si zatím???? Já bych se pak hádala, kdo je nerozhodný...jestli ty, nebo blondýnky :­-­)­)­)
Odpovědět0  0
Jan Dudek (84) | 3.4.200515:29
Dáši, ty se teda rád hádáš :­) Můj názor je takový, že dělit nelze, ale jako zpestření jsem chtěl nějaké rozdělení udělat ­- děláme to u základních desek, uděláme to u žen :­) Kdybych to psal do Brava ten článek, byl by koncipován jinak. Nepopírám, že černovlásky neexistují, ale jsou to také brunetky :­) Posílám pusu
Odpovědět0  0
juro | 3.4.200516:48
ahoj ja az tak uplne nesuhlasim s tym tvojim clankom podla mna sa daju slecny zbalit ovela jednoduchsim.pozri ked chces dostat babu,tak ju jednoducho odmietaj.ona sa potom naviaze na teba a mas vyhrate ale nemozes to moc prehanat aby sa na teba nevykaslala.zaujima ma aky ma na to nazor blondinka.diki ahojte
Odpovědět0  0
Jan Dudek (84) | 3.4.200520:04
No holky se balí lehce i těžce. Záleží na tom jak vysoké preference máš a jestli máš vůbec někoho na odmítaní :­)
Odpovědět0  0
Jan Dudek (84) | 3.4.200520:04
No holky se balí lehce i těžce. Záleží na tom jak vysoké preference máš a jestli máš vůbec někoho na odmítaní :­)
Odpovědět0  0
Blondýnka :-)) | 20.4.200519:52
Ahojky...asi budu odpovídat trošku později, tak nevím jestli si to přečteš. Chci ti odpovědět na to tvoje balení...Myslím, že částečně máš pravdu. Z mého pohledu to zabírá asi jen pokud jsi hezký anebo máš charisma, které je jí sympatické...chápeš? Chemie...protože pokud nejste na stejné vlně, tak si myslím, že té holce nemůže vadit, že se o ni nezajímáš! Ale přeju ti hodně štěstí u holek!!!
Odpovědět0  0
neph04 (31) | 1.4.200520:08
:­-­)­)­) to sem si velice rad precet
Odpovědět0  0
kucikk (13) | 1.4.200518:24
Je to moc pěknej článek. Chtělo by to aby byl apríl častějc...
Odpovědět0  0
Snak3 (1) | 1.4.200517:58
no teda to je fakt bomba clanek. sice to asi neuziju ale tohle je pomalu lepsi nez naky pubertalni casopisi zabivajici se takovyhlema tematama. fakt vas musim pochvalit lidi, takovyhle zpestreni je hodne dobry. skoda jen ze zatim procesory a zakladni desky ­(taky grafiky­) RULEZZZZ ale holky taky prijdou na radu :­)­). tesim se na dalsi april :)
Odpovědět0  0
Jan Dudek (84) | 1.4.200516:06
Kolega mi napsal, ať se taky pochlubím svou přítelkyní ­- tady je její fotka ­- http:­/­/www.photopost.cz­/galeriefoto.php?id=139106
Odpovědět0  0
H0nz4 | 1.4.200516:29
not bad ;)
Odpovědět0  0
madrix | 1.4.200517:18
...chuape, be sakra carefull... :o)
Odpovědět0  0
Creckx | 1.4.200520:37
Mi příjde, že ty brunetky hodnotíte podle tý svý, tedy neobjektivně, je to jen můj pocit? :)
Odpovědět0  0
Jan Dudek (84) | 1.4.200520:46
No měl jsem zkušenost s více brunetkama. Upřimně však hodnotit holky podle vlasů nelze :­) Každá je úplně jiná. Třeba jsou i frigní zrkzky, i když žádné takové neznám. Ono jsem to rozdělil, aby to bylo zajímavější.
Odpovědět0  0
Creckx | 1.4.200521:10
Co si budem povídat. Měl jsem brunetku, byla super jen mě neměla ráda. Měl jsem zrzku, která mi lezla absolutně na nervy a nemoch jsem sní vydržet ani v jedný místnosti a to nemusela nic říkat. Teď mám brunetku a jsem šťastnej jak blecha...
Odpovědět0  0
Nóblhóch | 2.4.200517:29
Hrozně mi připomíná tu herečku z 6 stop pod zemí :­-)
Odpovědět0  0
Hurda | 1.4.200515:27
Potřevboval bych ovladače pro svuj typ bruneta­-18 s dynamicky nastavitelnou hodnoutou ­"sexNeed­" pro muj systém oddělené bydlení. Nějak ho na netu nemůžu najít.

Dále by mě zuajímalo jestli stačí boxovaný chladič, nmebo jestli bych se měl podívat po něčem s HeatPipama?!?
a ten overclocking tady opravdu chybí!
Odpovědět0  0
ss | 1.4.200513:03
článek parádní.. jen to KENVELO ? ty jeden barbare :)
Odpovědět0  0
k | 1.4.200512:51
Velmi příjemné odreagování... Hezky napsané... prostě super..


Odpovědět0  0
Alka | 1.4.200512:51
Souhlasím. Krása je pomíjivá, hloupost věčná.
Odpovědět0  0
Honza20 | 1.4.200512:50
Zatím nejlepší recenze co jsem kdy videl.Chtel bych podekovat autorovy,docela jsem se i pobavil.Jen tak dal a zase neco napiste.Zdravim honza
Odpovědět0  0
Alka | 1.4.200512:25
Já to přeci nemyslím hanlivě, když konstatuji fakt, že když vám žena strčí ruku do kapsy, tak tam
hledá pen..­(íz­). Není to žádné tajemství. Žena je geneticky naprogramována k vyhledávání partnera, který zajistí jejím dětem bezpečí a růst. V tomto světě jsou důkazem síly, výkonnosti a úspěchu peníze. Počítejme s tím jako s faktem, a nedožijeme se rozčarování a zklamání. Koneckonců ­- nechtějme od druhých více, než od sebe.
Odpovědět0  0
Yakub | 1.4.200512:37
Ja to chápu, a omlouvám se jak jsem na tebe hned v uvodu vystartoval, ale za svým názorem si stojím. Peníze jsou důležité ale v ŽÁDNÉM PŘIPADĚ BY NEMĚLY BÝT PRIORITOU. Howgh
Odpovědět0  0
starmen (438) | 1.4.200512:43
JJ.. tak tohle ano. Ačkoliv si to skoro nikdo neuvědomuje, tak přecejen jsme vzešli z přírody a pořád v nás je... takže např. je časté, že žena přesně neví jakého partnera chce... Projevují se zde dvě protichůdné věci... pro otce svých dětí ji to táhne spíše k mužům statným, silným až hrubým, dalo by se říct mlátičkám, zatímco pro rodiný život se spíše orientuje na něžnější, milejší a rodinější typy.. :­-­)
Holt příroda a pudy :­-)
Odpovědět0  0
Yakub | 1.4.200512:51
"takže např. je časté, že žena přesně neví jakého partnera chce­" Kéž se tento problém týkal jen žen :­)­)­)­)­)­)­))
Odpovědět0  0
starmen (438) | 1.4.200513:47
Mno jasně.. napsal jsem to blbě.... :­-­)­) ale oni to mají už dáno na pudovém­/hormonálním základě kvůli výběru otce pro potomky :­-­))
Odpovědět0  0
Alka | 1.4.200514:54
My, muži, máme obecně sklon být při výběru partnerky mnohem povrchnější, naše cíle jsou biologicky krátkodobé. Jo, mozkem se to dá ukorigovat, ale je to fuška. Ženy jsou cílevědomější.
Odpovědět0  0
starmen (438) | 1.4.200523:55
jj souhlas. To je tím, že muži jsou ­"rozsévači­".. snaží se zajistit si potomostvo, které žena porodí a vychová...
Muž hledá ­"kde by zasel­" ­(pokud možno na co nejvíce místech ­- největší pravděpodobnost úspěchu­), žena vybírá dle genetického základu partnera, aby její potomci měly ty nejlepší šance přežít...
Pouze naše kultura ­(mozek­) toto všecko koriguje do vztahů jak je vnímáme dnes...
Odpovědět0  0
Honza - Taulus | 1.4.200511:58
Mam starsi procesor... blondatyho typu... nedal by se pretaktovat na vetsi pritulnost ? :­-­)­)­))
Odpovědět0  0
arny_71 (74) | 1.4.200511:49
Ach boze, clanecek jak z Brava nebo Katky. Honzo, proc radeji nenapises neco o tom, jak pretaktovat Zrzku k lepsim vykonum v betli, to by bylo urcite zajimavejsi!
Odpovědět0  0
Jan Dudek (84) | 1.4.200512:15
Nemám rád trapné články.Něco takového je strašně těžké napsat, aby to nebylo trapné. Tohle je seriózní článek.
Odpovědět0  0
tomasjerry (211) | 1.4.200511:49
Velmi pekne, super !
Odpovědět0  0
tomXX | 7.4.200510:02
Zeny maju heatpipe ­- nohy studene ale hlava horuca :­-D
Odpovědět0  0
dd@dd.cz | 1.4.200510:49
Honzo, zapomel jsi jsi dodat, ze i kdyz se zeny nevenuji moc pocitacovemu HW, tak se velice venuji tuningu ­- hlavne svemu ale i sveho okoli ­- maji na to cit.

Taky jsi ze zapomel vice venovat technickym parametrum ­- napr. ackoli maji vysokou spotrebu ­(vyjimky se najdou­), maji dokonale chlazeni ­- zkuste jim na jare­/podzimu prilozit teplotni cislo ­(nebo aspon ruku­) na nozicky. To pritom i hodne vari, coz je fakt rozpor ­- mozna by to mela zacit zkoumat divize Intelu pro snizeni teploty Presscotu.

Jinak dobry:­-)
Odpovědět0  0
Demon666 | 1.4.200510:43
Tak jsem si konečně na vašem webu přečetl článek o pořádným kusu hardwaru :­)
Jinak by to chtelo konkrétnější technické specifikace­- systémové nároky,spotřeba, teplota a hlavně poměr cena­/výkon :­)­)­))
Odpovědět0  0
Martik_oldd (12) | 1.4.200510:27
Ackoli clanek je napsany na urovni, prece jen mi zde chybi jeden samici poddruh. A to cernovlasky...Bylo by od tebe hezke provest update s charakteristikou teto, jiste ne minority.
Do teto charakteristiky:­"a hlavně je to takový střed mezi blondýnkami a zrzkami­", se cernovlasky jjiste nevejdou:­-)
Odpovědět0  0
Jan Dudek (84) | 1.4.200512:14
Černovlásky neexistují ­- jsou to tmavé brunetky :)
Odpovědět0  0
tomXX | 7.4.20059:59
Ja sa zameriavam prave na cernovlasky, jedna je teraz v mojom zameriavaci, drzte palce! ;)
Odpovědět0  0
Honza1111 | 1.4.200510:20
Doporučoval bych autorovi aby se zaměřoval pouze na HW, protože se vůbec nevyzná v ženskech jak je vidět z jeho článku, ani jsem nemusel přečíst celou první stránku. Jinak nic ve zlým, ale pane Dudku tohle opravdu není vaše parketa.
Odpovědět0  0
madrix | 1.4.200511:19
Check your calendar, U dryer.
Axiom: Kdokoliv prohlasi, ze se vyzna v holkach, lze.
A tedy kazdy kdo prohlasi, ze se nekdo nevyzna v holkach, lze taky, protoze nemuze vedet, jak take vyznani se v holkach vypada.
Co vsak vime vsichni, je jak vypadaji holky po vyznani :o­)
Odpovědět0  0
k | 1.4.200512:49
ty se nezapřeš... je mi tě opravdu líto :­-(
Odpovědět0  0
Honza1111 | 1.4.200513:12
Madrix, a máš to dává mi za pravdu i K.
Odpovědět0  0
madrix | 1.4.200514:46
... a kolik let jste zenaty? Ja uz 10 a stale se nevyznam v te sve, ne to jeste v zenach obecne. Vy dva se v nich vyznate? Jestli jo, tak lzete, ale nevadi je 1.4., jestli ne, tak nemuzete vedet jaky to je vyznat se v nich, takze ani nemuzete tvrdit, ze se v nich nekdo jiny nevyzna, leda by jste pouzili muj axiom. Pure logic :o­)
PS.: jestli nevite ci jo nebo ne zeptejte se svoji holky, ale musite chtit aby vam rekla cistou pravdu, ne chlacholivou lez :o)
Odpovědět0  0
Jan Dudek (84) | 1.4.200514:49
V ženách se vyznat se obecně nelze :­) Každá je jiná a pokud máte jednu, tak i ta vás může překvapit :­) Ale říkám si, že právě díky tomu, že jsou tak krásně nevyspytatelné je krásně s něma být.
Odpovědět0  0
kucikk (13) | 1.4.200518:29
Tak už vim proč jsou Windows tak oblíbený. Podle mě se Microsoft snaží udělat stejně nevyspitatelej OS jako jsou holky aby jsm ese zaláskovali :­-D
Odpovědět0  0
1  2  
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.