reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Crysis Remastered potvrzen, bude i ray tracing

16.4.2020, Jan Vítek, aktualita
Crysis Remastered potvrzen, bude i ray tracing
Nedávno se na twitterovém účtu hry Crysis objevila stručná zpráva, která zněla: RECEIVING DATA. Ta se dala interpretovat především jedním způsobem, a to tak, že by již brzy mohla přijít oprášená a vylepšená verze původního titulu. 
Crysis Remastered se tak dal očekávat, ale teprve nyní to máme potvrzeno, a to včetně základních předpokladů. Původní hra byla ve své době naprostá grafická špička, a tak se dalo očekávat, že na tento odkaz se tvůrci budou snažit navázat, zvláště když je k dispozici neustále modernizovaný CryEngine. 
 
 
Hra přijde pro PC, PlayStation 4, Xbox One a dokonce i Nintendo Switch. Brzy sice budou k dispozici nové konzole PlayStation 5 a Xbox (Series X), takže grafické orgie ve standardu dnešní doby asi nebudou, ale to je vcelku logické. Stále půjde v jádru o původní hru, která už na aktuální hardware tak náročná nebude, však přišla na trh ještě v éře PlayStation 3 a Xbox 360. 
 
Potvrzen tak byl ray tracing, využití textur s vyšším rozlišením a samozřejmě také podpora vysokých rozlišení až do 4K. Jde také opět o spolupráci společností Crytek a Electronic Arts. Ty přitom asi ještě nechtěly tuto hru odhalit, neboť stránky s výše uvedeným snímkem byly poté staženy, ale už je to venku a s tím nikdo nic neudělá. 
 
Jak se také dalo předpokládat, ray tracing zde bude "hardware agnostic", což znamená, že nebude vyžadovat pro běh při hratelné snímkovací frekvenci karty GeForce RTX. Jde tak o SVOGI ray tracing, který Crytek ukázal už loni a na zveřejněné demo stačila i GeForce GTX 1070 nebo Radeon Vega 56. Dále byly zmíněny i nové grafické funkce, ale které to budou, to se zatím nedozvíme. 
 
Zdroj: VideoCardz


reklama