Google možná brzy nabídne herní streamovací službu i konzoli

Google možná brzy nabídne herní streamovací službu i konzoli
, , aktualita
Google se prý chce zcela vážně prosadit na herním trhu, a to s využitím vlastní streamovací služby, o jejíž testech ostatně dobře víme, a pak by to měla být i konzole. Ta by mohla být představena už v březnu a otázka je, co ta bude zač.
K oblíbeným
reklama
Vzpomenout si můžeme na testování Google Project Stream, které započalo už loni v říjnu a pokračovalo řadu měsíců. S ním je spojena hra Assassin's Creed Odyssey, kterou si ve streamované podobě vyzkoušel i redaktor serveru techPowerUp a byl veskrze spokojený. Vedle toho je tu ale také Project Yeti, který byl dříve označován také za streamovací službu firmy Google a je otázka, jak lze Stream a Yeti skloubit dohromady. 
 
 
Project Yeti má být dle Polygonu představen veřejnosti 19. března, a to v 10 ráno pacifického času (v 7 večer u nás) na Game Developers Conference. Vypadá to tak, že ta letos bude obzvláště výživná, ostatně se na ni chystá s novinkami i AMD a Intel. 
 
Co víme, je to, že Project Yeti se bude týkat herní streamovací služby fungující na bázi předplatného a k ní pak budou patřit zařízení Google Chromecast nebo i zbrusu nová herní konzole. Od Kotaku se zase dozvídáme, že představení tohoto produktu by mělo být opravdu spojeno s novým hardwarem, ale není vůbec jasné, zda to bude prostě nějaké levné a nízkovýkonné zařízení založené na Androidu, nebo něco mnohem výkonnějšího a dražšího jako alternativa pro Xbox a PlayStation. Pokud ale má jít Googlu o streamování her, těžko se k tomu bude dodávat výkonný hardware, který by dokázal hry renderovat sám, i když na druhou stranu se to samozřejmě nevylučuje a nových zařízení může nastoupit víc, o čemž má uvažovat i Sony.
 
Je tu totiž ještě Project Stream, který je spojen s hraním her přímo v prohlížeči Google Chrome, což tak může zvládnout obsluhovat kde co, a Yeti by tak mohl představovat ještě něco navíc. Google si také dle Tom's Hardware chce vytvořit vlastní armádu herních vývojářů, a to jak jejich přímým najímáním, tak rovnou akvizicemi herních studií. Takže to vypadá, že to s hrami myslí vážně a hodlá si sám hry také vyvíjet, a to by pravděpodobně zahrnovalo i exkluzivitu, stejně jako v případě platforem Sony PlayStation a Microsoft Xbox.  


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Dron DJI Air 2S byl oficiálně představen. S výrazně lepší kamerou Dron DJI Air 2S byl oficiálně představen. S výrazně lepší kamerou
DJI uvádí nástupce pro Mavic Air 2, který přichází nejen s kratším názvem, ale především kamerou s kvalitnějším senzorem. Díky tomu lze pořizovat 20MPx fotky nebo 5.4K videa. Přidány byly také nové antikolizní senzory.
Včera, aktualita, Jáchym Šlik
NVIDIA údajně může chystat nové protitěžební verze i starších GeForce Ampere NVIDIA údajně může chystat nové protitěžební verze i starších GeForce Ampere
Možná že se můžeme těšit na další a ještě mnohem zajímavější kolo souboje NVIDIA vs. těžaři, v němž už půjde o mnohem více než o pouhou GeForce RTX 3060. Dle známého leakera se možná připravují i nové verze starších čipů. 
Včera, aktualita, Jan Vítek1 komentář
Výpadek proudu v továrně TSMC: až 40.000 waferů půjde do koše Výpadek proudu v továrně TSMC: až 40.000 waferů půjde do koše
V továrně firmy TSMC na Tchaj-waně přerušil výrobu výpadek proudu, což se dle odhadů týká až 40.000 waferů. Nejde sice o nejmodernější provoz, ovšem nyní každá taková událost může jen dále narušit běh firem, které čekají na své čipy. 
Včera, aktualita, Jan Vítek9 komentářů
Ani Intel se nevyhne problémům, produkce CPU letos klesne a s ní i tržby Ani Intel se nevyhne problémům, produkce CPU letos klesne a s ní i tržby
Problémy se značně nevyrovnanou nabídkou a poptávkou začínají zasahovat i průmyslové velikány. Společnost Apple se potýká s nedostatkem displejů, jejichž výrobci nemají dost kontrolerů a nyní se ozývá také Intel. 
Včera, aktualita, Jan Vítek1 komentář
Engine Unity ohlásil nativní podporu NVIDIA DLSS Engine Unity ohlásil nativní podporu NVIDIA DLSS
Technologie DLSS představuje velice vítanou možnost, jak zvýšit snímkovací frekvenci i s prakticky neznatelným snížením kvality obrazu. Je tak pouze dobře, že se její podpora rozšiřuje a nyní i v rámci enginu Unity.
Včera, aktualita, Jan Vítek2 komentáře