www.svethardware.cz
>
>
>

Star Citizen alfa 3.0: vývojový milník přišel, jaký je?

Star Citizen alfa 3.0: vývojový milník přišel, jaký je?
, , článek
Čekání na Star Citizen ve veřejné verzi Alfa 3.0 skončilo krátce před loňským Štědrým dnem, který se nám Cloud Imperium Games tak snažili zpříjemnit. Na tuto verzi jsme přitom velice dlouho čekali, neboť slibovala výrazný pokrok. Jaká je?
K oblíbeným
Kapitoly článku:
  1. Star Citizen alfa 3.0: vývojový milník přišel, jaký je?
  2. První dojmy z Alfy 3.0
  3. Procházka po měsíci Daymar
  4. Delamar a Yela
  5. Alfa 3.1, 3.2, aneb co bude dál?
reklama
Hře Star Citizen jsme se věnovali už v roce 2016, kdy byla Alfa 3.0 už prezentována ve videu, ale jak už nyní víme, veřejnost na ni musela čekat ještě mnohem více než rok. Vývoj ale neustrnul, takže veřejná Alfa 3.0 je nakonec jiná než to, co bylo prezentováno dříve a my se dnes na ni zaměříme. 
 
 
Už v loňském červenci nás autoři hry škádlili trailerem Alfy 3.0, který ukazoval především to, na co každý čekal: planety či měsíce, na nichž můžeme kdekoliv přistát a projít se po jejich povrchu. To jen dokazuje, o jak velkolepý projekt jde, však každý měsíc představuje svět sám o sobě a pokud chceme, můžeme si jej klidně obejít celý dokola. Jen nám to zabere alespoň několik hodin a ani ve vesmírné lodi v režimu supercruise to nebude chvilka. 
 
 
Byli jsme tak zvědaví, jak se autoři s tímto poprali a jak budou vypadat měsíce (a později planety), jež jsou zčásti generované automaticky a zčásti tvořené ručně a také zda budou opravdu z vesmíru viditelné struktury jako krátery a podobně, na nichž pak budeme moci přistát, projít se po nich a prozkoumat každý kamínek.
 
 
Je tu ale i tuna dalších vylepšení, které ihned odhalíme, jako nový navigační systém, možnost převážet náklad a obchodovat s ním, nové mise, přepracovaný osobní asistent umožňující vybavování lodi i postavy, možnost nakupovat zbraně a výbavu, opravovat loď a tankovat palivo, atd. To nehledě na dvě tuny vylepšení pod kapotou enginu a také novou výbavu, lodě a jiné vehikly, jež byly od dob Alfaverzí 2.x vyvinuty.

Přesto ale jde stále o Alfu plnou větších či menších chyb, takže lodě občas neposlouchají, snímkovací frekvence především v rušnějších oblastech klesá k tempu stroboskopu, z obchodů občas zcela zmizí veškeré zboží a někdy může celá hra prostě a jednoduše spadnout. 
 
Stále více se ale ukazuje, že jde o zcela výjimečný projekt a pokud se jej podaří dotáhnout do konce, Chris Roberts si se svým týmem zaslouží nehynoucí slávu. 
reklama
Nejnovější články
Elon Musk slibuje delší testovací dráhu pro příští soutěže Hyperloopů Elon Musk slibuje delší testovací dráhu pro příští soutěže Hyperloopů
Elon Musk a jeho společnost SpaceX pořádá soutěž, ve které spolu soupeří vozy pro systém Hyperloop. Pro příští ročník se Musk rozhodl, že vybuduje novou a delší testovací dráhu. Ta by měla být dlouhá deset kilometrů. 
Dnes, aktualita, Kateřina Hoferková
Origin Big O: desktop kombinující PC, Xbox One X, PS4 Pro i Nintendo Switch Origin Big O: desktop kombinující PC, Xbox One X, PS4 Pro i Nintendo Switch
Origin Big O by se dal marketingovou řečí označit za ultimátní herní stanici, která v sobě kombinuje čtyři platformy, abychom se nemuseli rozhodovat, k čemu se posadíme. Máme tu tak jednak výkonné PC a k němu tři konzole. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek
AMD Ryzen 5 3400G: nejvýkonnější APU v testu, vyplatí se? AMD Ryzen 5 3400G: nejvýkonnější APU v testu, vyplatí se?
Mezi novými 7nm procesory Ryzen 3000 byla do stejné série propašována také dvě nová 12nm APU, z nichž to lepší v podobě Ryzen 5 3400G je zároveň nejvýkonnější APU, jaké je k dispozici. Co nabídne?
Dnes, aktualita, Jan Vítek2 komentáře
Temné hvězdy: vodík a trošku temné hmoty jako zárodek supermasivních černých děr? Temné hvězdy: vodík a trošku temné hmoty jako zárodek supermasivních černých děr?
Teorie o mladém vesmíru zahrnují exotické objekty, mezi něž rozhodně patří i temné hvězdy. Tyto hypotetické objekty by se mohly stát zárodky pozdějších supermasivních černých děr jako vůbec první hvězdy vesmíru. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek1 komentář
AMD: NVIDIA nám spadla do cenové pasti AMD: NVIDIA nám spadla do cenové pasti
Dle vyjádření jednoho z vedoucích pracovníků firmy AMD byly ceny nových Radeonů s jejich pozdějším snížením ještě před vypuštěním na trh předem pečlivě připravená akce. Alespoň to se dozvídáme z úst Scotta Herkelmana. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek11 komentářů