reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
28.2.2008, Pavel Kovač, recenze
Na mušku se nám dostal jeden zajímavý model 22" LCD panelu. Hlavním lákadlem je cena, která nemá obdoby, a panel stal se tak prakticky nejlevnějším 22" LCD monitorem na našem trhu. Do parády jsme si vzali hned dva kousky které se liší pouze drobnou obměnou.
Daemonius | 16.5.200818:38
..zdroje stojí za ho*no a ještě pěkně nebezpečný. Case vyrábí katastrofický. I low­-end ASUS je lepší ­(a to sou taky pěkný šmejdy­). Čekat, že v kategorii LCD to bude lepší vážně nemůže nikdo soudnej. A za 8k si radši koupim menší, ale kvalitnější EIZO. Pac a pusu a nese*te se do něčeho čemu nerozumíte.
Odpovědět0  0
serenity (1) | 24.4.200814:34
Tento monitor se mi velice zamlouvá a protože mě současný dosluhuje tak o něm uvažuji.Trochu mám obavy z interpolace ­(podle obrázků nic moc­) , protože na nativní rozlišení má obstarožní gr. karta stačit nebude a tak se chci zeptat ­(v recenzi na Samsung 226cw autor píše zapněte si interpolaci na grafické kartě­) zda se tato funkce vyskytuje i u starších gr. karet.Mám radeon 9500@9700 s omega ovladači a nikde jsem tam tuto možnost nenašel.Jestli tuto funkci dobře chápu tak 3d výpočet vyhlazení atd gr. karta provede v nižším rozlišení např. 1024*768 a pak interpoluje a na monitor odešle 1680*1050.
Odpovědět0  0
diskuter5233156 | 29.2.200820:07
Mozna jsem to v clanku nekde prehlednul, ale jak pri koupi rozlisim dvou a ctyrvrstvy model, kdyz oba jsou oznaceny jako 2204? Jinak kvalitni recenze jako vzdy:­-)
Odpovědět0  0
mech13 (422) | 6.3.200810:49
podivas se na seriovy cislo... podivej se do recenze kde jsou vyfoceny carkove kody, je to tam napsano
Odpovědět0  0
Dav2000 | 29.2.200815:36
No já nevím. Už jsem koupil dva monitory Eurocase 22­'­'TFT LCD WIDE 2204B a oba jsou DVI vstupem vybaveny za 4300,­- bez DPH !!! Asi je to tím B v označení, ale ani Partis, ani dodavatel to ve specifikacích neuvádí !
Odpovědět0  0
Tomáš____ | 14.3.200810:37
A kde prosím, Tě?
Odpovědět0  0
Choakinek (1548) | 29.2.200815:12
Ohodnotím toto LCD jedním slovem: LOL :­-D.

Ještě že spása už se blíží:

http:­/­/technet.idnes.cz­/prvni­-v­-evrope­-otestovali­-jsme­-televizor­-budoucnosti­-p12­-­/tec_video.asp?c=A080224_014803_tec_video_NYV

Protože LCD technologie je fakt omyl.
Odpovědět0  0
Kolík Aťsepicnu | 29.2.200816:20
Jen se zeptám, jak dlouho budeme čekat až bude mít ten OLED 22­" a ještě k tomu za 4200,­- bez DPH ? Aby ta spása nebyla jen omyl, aby nebylo zase do tý doby ještě něco jinýho :­-D
Odpovědět0  0
Choakinek (1548) | 29.2.200819:35
1. Na OLED 22­" 1680x1050 doufám že nebudeme dlouho čekat, věřím, že to nebude dlouho trvat.

2. Nepotřebuji, aby to stálo jako srač*a uvedená v recenci, už jenom proto, že kvalita obrazu bude úplně někde jinde. Za OLED s pětiletou zárukou jsem ochoten zaplatit až 25000 Kč s DPH ­(víc asi přeci jenom nepůjdu­).

Takže věřím, že tato možnost bude již brzy.

Něco jinýho určitě v budoucnu bude, ale to bude ještě dlouho trvat.
Odpovědět0  0
worwan | 8.3.200819:22
jezis chlape...kolik lidi si asi koupi monitor za 25k?? Ses machr, mas prachy na takovy monitor, ale ne kazdy je ochoten rozhazovat takto penize..takze pro nas obycejne smrtelniky LCD neni zas takovy omyl..
Odpovědět0  0
Choakinek (1548) | 8.3.200822:14
No heh, tak to došlo trošku k nedorozumnění. Já mám pouze průměrné zaměstnání s podprůměrným platem ­(a vypadá to, že to tak ještě dlouho zůstane­). Jde o to, že oblast počítačů je v podstatě jediná záležitost, kam směřují mé vedlejší výdaje a že právě v případě nového monitoru trošku hledím dopředu a tak již delší dobu po troškách šetřím a již mám skoro našetříno, takže už pouze čekám...
Odpovědět0  0
Daemonius | 16.5.200818:41
Co nečetli Pratchetta nepochopí, ale teda gratuluju chlape, tenhle příspěvek mě málem zabil. :D Ten nick opravdu vyjadřuje EC a její filozofii jako firmy. :D
Odpovědět0  0
Honza Kokos | 28.2.200815:46
Já mám monitor pověšen na zdi v ideální výšce, na oknech žaluzije a mistnost na sever, tudíž polohovatelnost nepotřebuji,ale myslím si,že je důležitá,zejména pokud se monitor nachází v místnosti kde se mění světelné podmínky a uživatelé.
Odpovědět0  0
Boguš (916) | 28.2.200818:02
... to si teda nemyslím ...

To že ho máš na zdi a máš žaluzie a server je sice moc hezké :­) , ale to ještě neznamená, že polohovatelnost je jen dobrá za podnínek za kterých pišeš.

Já třeba mám monitor jen pro sebe, světelné podmínky se po celý den nemění ­(podkroví­) a polohovatelnost je pro mne velmi důležitá. A tak to nemám jen já ....

Kdyby si celý den sedel u pc tak bys veděl o čem mluvím .....
Odpovědět0  0
housenka | 28.2.200815:06
No nevím, ale absence DVI je IHMO poměrně podstatnej mínus u úhlopříčky větší než 19­".
Zkoušeli jste kupříkladu pustit na tom monitoru testovací obrazec podobnej tomuhle http:­/­/www.lagom.nl­/lcd­-test­/#clock ? Pokud přes něj neběhají pruhy a není tam vidět ­"pohyb­" tak potom je to ok ale moc tomu nevěřím. V opačným případě se vám bude více či méně znatelně ­"chvět­" obraz.
Odpovědět0  0
housenka | 28.2.200815:08
No ale jestli tam jde doplnit HomeMade dodatečně :D ... tak bez výhrad :D
Odpovědět0  0
Hansoi (2) | 28.2.200815:19
nj, ale muzes dat sbohem zaruce:(
Odpovědět0  0
Zbycho (17) | 28.2.200821:50
Udělat si 4 pixelovy obrazek by měl snad každý, ne? A hodit do nastavení plochy jako ­"vedle sebe.­" Já jedu premiu https:­/­/www.svethardware.cz­/art_doc­-4038CA1C59D26044C12567EE0046DDF2.html už několik let a mam nastavený obraz podle toho jak se mi chvěje 50% plocha. A kdyby mi nechyběla plocha tak ani neuvažuji o něčem jiném ;­-­). Ta nenažranost na plochu nových systému a nových www stránek je nepochopitelná. Ešče že mam dva moniasy vedle sebe bo bych se nevlez.
Odpovědět0  0
Boguš (916) | 28.2.200815:12
... dobrý odkaz ....
Odpovědět0  0
bigless (91) | 29.2.20080:21
Tisickrát omílané téma. Na levném TN monitoru je rozdíl mezi d­-sub a dvi neznatelný. Jediný zápor D­-subu je nutnost čas od času zkalibrovat obraz na což je na monitoru příslušné tlačítko a zabere to cca 5s.. Četl jsem tu také kutilské příspěvky ala ­"dejte mi návod a já si ten dvi konektor připájim sám­" :­)­) Chlapi, vy už nevíte roupama co by že? :)
Odpovědět0  0
hafik | 29.2.20089:28
musm nesouhlasit, na takto velkém panelu je obraz pres d­-sub opravdu do urcite miry degradovan ­- ty testovaci obrazce co se tu linkovali to jasne dokazi. mozn problem to ale muze byt pouze v pripade opravdu drobneho textu ­- pri hrani, sledovani videa nebo bezne praci si toho clovek vetsitnou ani nevsimne.
Odpovědět0  0
bigless (91) | 29.2.200813:35
Vše je závislé na D­-A převodníku grafické karty­/A­-D monitoru..ne na úhlopříčce.. Na většině monitorů po již zmíněné kalibraci rozdíl nepoznáte..nějaké menší rozdíly obrazu má jen minorita modelů.. Dokud se ovšem neobjeví tento monitor s DVI konektorem, není o čem polemizovat..
Odpovědět0  0
dav2000 | 29.2.200815:38
No já nevím. Už jsem koupil dva monitory Eurocase 22­'­'TFT LCD WIDE 2204B a oba jsou DVI vstupem vybaveny za 4300,­- bez DPH !!! Asi je to tím B v označení, ale ani Partis, ani dodavatel to ve specifikacích neuvádí ! Takže pohoda.
Odpovědět0  0
Tomáš____ | 14.3.200810:39
A Kde, prosím Tě_
Odpovědět0  0
Dav2000 | 14.3.200812:04
Tady:
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]'­'TFT%20LCD%20WIDE%202204B%201680×1050%2020001%202MS%20­(BLACK­)%20SPEAK
Odpovědět0  0
tmp | 19.3.200823:39
Odpovědět0  0
tomas_s (4) | 20.3.20086:35
Mně došel včera, a DVI nemá.
Odpovědět0  0
Tommula (3) | 21.3.200810:08
Ja tento monitor mam, bral sem jich takteze vic a DVI ma. Pres D­-SUB sem pozoroval drobne kmitani obrazu, nikterak jsem to nenastavoval, pripojil jsem to pres DVI a super. Zadne kmitani a obraz slusny. Kdyz to srovnavam s nekterymi BENQ nebo ACER tak ma tento monitor opravdu hodne navrh. :­-)
Odpovědět0  0
Dav2000 | 15.10.200810:31
Teď jsem bral další kousek a bohužel DVI nemá .... !
Odpovědět0  0
Kocourek,Partis(eurocase) | 28.2.200813:14
Za firmu Partis­(eurocase­) bych chtel timto vysvetlit nektere malickosti. nejprve k nazoru, ze se jedna o reklamu. pred 10dny jsem byl osloven pracovnikem svethardware. ten nas pozadal na doporuceni externiho kolegy, ktery se s monitorem potkal fyzicky , na moznost poskytnuti tohoto LCD k testovani. zaroven me byla zaslana ukazka testu jineho monitoru pro priklad metodiky a byl jsem upozornem, ze testovani probehne naprosto korektne a objektivne a, ze neexistuje jakakoli moznost vysledek ovlivnit. hodnoceni me pripada objektivni a rozhodne neoplyva jenom klady, navic je zalozene na konkretnich namerenych hodnotach. byt tim kdo si s celym testem dal praci docela by se me to dotklo. nicmene k technickym parametrum: osazeny panel pochazi od firmy AU Optronic jednoho ze dvou nejvetsich vyrobcu, samotny panel je matny a skleneny filtr je osazeny nasledne do plastoveho ramecku, do budoucna nevylucuji i prodej varianty bez tohoto skl.filtru. v pripade zajmu jsem schopen zaslat technicky list osazeneho panelu. ohledne DVI se jedna o spravnou pripominku, samotny panel je samozrejme timto vystupem osazen a neni problem konektor doplnit ­(cena je cca 2,5USD­). momentalne jsme tak neucinili s ohledem na celni legislativu EU, nebot by v tomto pripade mohlo dojit k uplatneni 14% cla. ne vsichni dovozci toto respektuji,ale proto u vetsiny znacek najdete lcd wide nad 19­" spise bez dvi a pokud jej ma je vyrazne drazsi­)
Pavel Kocourek
Odpovědět0  0
Bohumil Stejskal (42) | 28.2.200813:43
jak moc by bylo asi složité, si to tím konektorem osadit doma sám ?
Odpovědět0  0
Kocourek,Partis(eurocase) | 28.2.200813:57
ozvete se mi na p.kocourek@partis.cz nebo p.kocourek@eurocase.cz
pk
Odpovědět0  0
speedsnail (149) | 28.2.200814:39
Tak to bych si z nej mohl sundat i tu sklenenou desku a byl by to dokonalej monitor ­(za ty prachy­) :D sice trosku DODO ale tak jsme národ kutilů že?
Odpovědět0  0
mech13 (422) | 28.2.200817:45
kdy bude mozne ho bezne sehnat?
kdy by mohl byt uveden model s DVI?
/­/nechtel byste o tom ­"dopajeni­" DVI konektoru napsat neco vic sem? urcite to bude zajimat vic lidi
Odpovědět0  0
Petr Popelka (251) | 28.2.200817:55
Odpovědět0  0
mech13 (422) | 28.2.200818:03
neni skladem... a co jsem se dival po czc, alfa, alza, softcom... jeste neni v nabidkach
Odpovědět0  0
Petr Popelka (251) | 28.2.200818:07
ale je skladem:D, stačí ho objednat a pošlou Ti ho:)
Odpovědět0  0
mech13 (422) | 28.2.200818:10
ze tam maji pomlcku a nikde nic konkterniho:­)
asi do neho pujdu, nevim jak dlouho bych jeste cekal na rozumny LCD s vetsim rozlisenim... 15CRT uz neni ono, zjistil jsem ze 1600*1200LCD se nevede ­(a kdyz jo nehorazne draze­) a tento monitor ma nejvetsi rozliseni za rozumnou cenu...
Odpovědět0  0
J.S. | 28.2.200819:07
Tenhle odkaz je přímo a už jsou aj.naskladněný
http:­/­/eshop.sanet.cz­/main.aspx?CLS=PRODUCT&PRO_ID=­-453369
Odpovědět0  0
Kolík Aťsepicnu | 28.2.200817:58
také se přidávám k tomu, že mě to zajímá a byl bych rád, za víc informací....díky a jen tak dál v testech LCD, vždy se těším na další a další kousky :­-­)
Odpovědět0  0
Schobul (1) | 28.2.200815:13
Holt vždycky se najdou tací, kteří prostě přelítnou recenzi na konec a zjistí, že recenze byla nedejbože pochvalná, to je samozřejmě PR. Kdyby takhle dopadlo recenzování EIZA za 40k, to by se nikdo nedivil, o reklamě by řeč nebyla. Bohužel je dnes v módě levné výrobky kritizovat, aniž by o nich měl kdokoli podrobnější info.
Já naopak díky za představení i toho nejlevnějšího segmentu, proč si třeba tenhle kousek nepořídit jako druhý monitor, že?
Odpovědět0  0
Kolík Aťsepicnu | 28.2.200817:52
souhlas, vždy se najdou rejpalové, ale už neřeknou, jakej jinej kvalitnější za tu cenu....
Odpovědět0  0
AlesF | 15.10.20088:52
Podle celního sazebníku EU by se clo 14% mělo vybírat při dovozu ze třetích zemí u všech barevných LCD monitorů s úhlopříčkou větší než 19 palců, nebo jiným poměrem stran než 4:3 a 5:4. Přítomnost DVI to nijak neovlivňuje.
Odpovědět0  0
Boguš (916) | 28.2.200812:51
... líbí se mi to prostorové zobrazení ...

Jen ty barvy jsou kapku nepřehledné. Nešlo by to udělat ve stupní šedi ... tzn bílá 100% černá 0% nebo i jiný proměr, a třeba jednotlivé procentuení skoky odělit linkou .. jakoby vrstevnicí ...

Protože když teď kouknu na ty barvy přijde mi to trochu malinko nepřehledné .. tak že z toho nevidím jak hodně nebo málo je to nebo není podsvětlené.
Odpovědět0  0
Abriel | 28.2.200812:54
Souhlas, drivejsi zobrazeni v cerveno­-zlutych barvach bylo mnohem prehlednejsi.
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 28.2.200813:13
Pokusím se s tím něco udělat. Původní záměr byl takový, aby všechny grafy měly nějaký jednotný design.
Odpovědět0  0
Boguš (916) | 28.2.200815:03
Měl bych k tomu jeden navrh.

Udělat to ve stupních šedi s plynulým přechodem. Takže by to vypadlo podobně jako vyfocené ..... celé by to byl JavaApplet, který by fungoval tak, že velde kurzoru v obrázku by se umísťoval rámeček s čisly nebo se někde jinde vypisovala aktuální hodnota procent a tředa i cd­/m^2 podle poholy kuzoru ve schématu podsvícení .....

Škoda, že tohle není moje parketa .... jinač bych vám to zbastlil ..... ;­)

Odpovědět0  0
Tonda666 | 28.2.200812:12
Autor recenze pise, ze ­"ostatni­" znacky LCD nemaji lokalizovane OSD. Nevim, ja v posledni dobe videl akorat LCD zn. HP a BenQ a ten BenQ mel cestinu...
Odpovědět0  0
speedsnail (149) | 28.2.200810:48
No tak ta nastavitelná odezva mě dostala. Naprosto skvělá vychytávka kterou využije snad každej. Proč s tim musel přijít Eurocase, kde se fláká Samsung, LG, F­-S, Acer atd?? Mít to DVI ­(nechápu proč do monitoru co zpracovává signál digitálně cpou navíc převodník z analogu, selskej rozum mi řiká že to musí bejt dražší než kdyby tam dali jen DVI­) a hlavně matnější obrazovku, tak neváhám.
Odpovědět0  0
CeCo (121) | 28.2.200813:03
Nastavitelna odozva je len za cenu zhorsenia podania farieb... Ostatni vyrobcovia to uz davno ponukaju ­(napr. ako Overdrive­), akurat to tak velmi nepropaguju...
Odpovědět0  0
risomas (29) | 28.2.200814:10
Ukaz mi nejaky monitok ktory ma nastavitelnu odozvu. Overdrive je uplne nieco ine. Nastavetelna odozva je vlastne nastavitelny overdrive co som zatial nikde nevidel. Vacsina monitorov co tu bola v teste ho mala nastaveny prilis nizko kde sa vytvaraly schody alebo prilis vysoko kde bol zasa velky prekmit.
Odpovědět0  0
Boguš (916) | 28.2.200814:55
jn ... profi hráč na barvy kašle ...

Stačí se jen podívat jak kolikrát mají hru nastavenou .... bez textur, bez detailů, atp. ... pro ně je důležitá rychlost a přehled ... ne podání barev ...
Odpovědět0  0
Miko_zrovnabezloginu | 28.2.200813:38
Nastavitelnou odezvu ­(čistě má spekulace, vlastně by mě zajímalo zda správná­) má pravděpodobně i Dell 2407WFP ­(nebo 2007FPb­) jen se to jmenuje v OSD ­"Image mode­-Desktop­/Multimedia­/Gaming"
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 28.2.200813:53
Ono obcas nekteré monitory mají moznost zapínat a měnit OverDrive, ale obvykle jen jde o nějakou dvou, tří­-polohovou regulaci a v podstatě nejlepší je výchozí nastavení.
Odpovědět0  0
Miko_zrovnabezloginu | 28.2.200816:43
abych pravdu řekl, tak u toho 2407WFP když byl nový jsem si s tím hrál a nějak nezjistil rozdíl pouhým okem. Pravda, Halfa2 jsem nezkoušel. Takže to jen takové to sebeuspokojení, že kdybych chtěl... tak to ­"změnit­" můžu :­))
Odpovědět0  0
Potoo | 28.2.200810:28
Tak neni to spicka, to v zadnym pripade a hlavne samotne jmeno Eurocase vzbuzuje spise obavy o to, jak dlouho ten monitor asi vydrzi v chodu. Ale pri cene zhruba 5 tisic s DPH si myslim, ze to neni spatna koupe. V oblasti 22­" se najdou u horsi monitory a za vic penez. Kdo chce kvalitu, ten si priplati, kdo chce dat za monitor pet tisic, tak timhle chybu neudela, jenom od toho nesmi cekat zazraky.
Odpovědět0  0
Abriel | 28.2.20089:54
Neplanujete udelat recenzi teto nove 24? 2408WFP vypada velice slibne a vazne o nem uvazuju, bohuzel zatim jsem nikde zadnou recenzi nenasel. Alespon by jste byli prvni :­).
Odpovědět0  0
risomas (29) | 28.2.20088:26
Skoda toho DVI ze chyba inak by bol perfektny
Odpovědět0  0
tomacito | 28.2.20088:19
Tak řek bych, že tohle záleží asi jakou má autor polohovatelnost u svého monitoru, já taky nikdy moc s monitorem nehýbal, ale od té doby co jsem si pořídil skvěle polohovatelné HPčko tak to využívám hodně často. Ono pokud to jde jen dopředu a dozadu, tak tam moc poloh na použití není :­-D
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 28.2.20088:23
Osobně s monitorem hodně často hýbu. Mám Dell 2405FPW, takze polohovatelnost dobrá. Kazdopádně vycházím z reakcí velké většiny čtenářů­/uživatelů, kteří na polohovatelnost moc nedbají.
Odpovědět0  0
burosh | 28.2.20088:04
Je to reklamni clanek, nu coz kazdy se nejak zivit musi, ale dat trefu za LCD s 22 uhloprickou bez DVI je cire zoufalstvi. Je to lacinej smejd, ktery se muze sice leckomu hodit, ale trefa?
Odpovědět0  0
Smeli (99) | 28.2.20088:14
Taky bych řekl, že spíš než trefa je to ústřel...
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 28.2.20088:25
Ono DVI nemusí být až tak velká absence. Jinak na monitoru není nic co by vyloženě vadilo, nebo bylo špatně. A když uvážíme cenu, tak proto trefa. Na narážky typu ­"reklama­" nebudu reagovat.
Odpovědět0  0
hchk2@seznam.cz | 28.2.20088:31
Solidne zaplacene reklama :­-­) Ale jo, kazdej se musi nejak zivit.Monitor je urcenej pro lidi co nemaji penize takze pro ne je to TREFA, pro ostatni SANCE jak se dobre zasmat nad reklamnim clankem:­-­)
Odpovědět0  0
Petr Popelka (251) | 28.2.200811:06
Solidně zaplacená reklama? ­- a důvod? Ukažte mi druhý monitor s touto cenou a podobnými parametry! Ten skleněnej filtr působí opravdu luxusně a obraz nevypadá ani trochu špatně. Já tenhle monitor měl možnost vidět a nějaký čas používat a za ty peníze je opravdu dobrý. Sám mám doma Samsung 215TW, takže jsem zvyklej na trochu jinou třídu monitorů, přesto se mi tenhle EC líbí a pro běžné uživatele se mi zdá víc než dostatečný. Zkuste si k běžné sestavě za necelých 10 000,­- nabídnout zákazníkovi monitor okolo 15 000,­- ...bude na vás koukat jak na blázna:)
Odpovědět0  0
Miko_zrovnabezloginu | 28.2.200813:28
+1. Naprostý souhlas. ­"Zaplacená reklama­"... mám pocit, že tu recenzi asi nečetli nebo neví co je na trhu.
Odpovědět0  0
Zbycho (17) | 28.2.200821:24
jj, na PC pro sexretářku, kde není ani na integrované grafice výstup na DVI. Ukažte mi desku s integrovanou GK a DVI. A na to aby odklikal blonde noob a bfu, který tomu za nic nerozumí, za ty prachy. No nekup to. Ešče budou ščastni jak blechy. A řediteli zdůvodniš úsporu. TU úsporu, kterou jsi slibil nákupem... a co já vím co potřbujete v serverovně ;­-­)
Odpovědět0  0
Petr Popelka (251) | 28.2.200821:30
Nějak nechápu co tím ot příspěvkem chtěl autor říci ­- v každém případě základních desek s int. VGA a DVI nebo HDMI výstupem je celá řada:­-)
Odpovědět0  0
Zbycho (17) | 28.2.200822:10
Jo sorry, jsou, právě jsem to kontroloval na alfě. Na 19 AMD a 38 Intel jsou po 4 kusy DVI, A všechna čest AMD ­(teda vyrobcum desek­) 6 HDMI ­(intel jeno dvě desky­). Ale minimálně o dvě stovky dražší. Takhle se úspora, hochu nedělá. Jěště nakoupit LCD o 14% dražší o clo. Synku, letiš na zbity pysk ;­-­).

Jo, doufám, že řiďa a předseda nejezdi po odbornem netu. a jak jezdi, tuž zarobim.
Odpovědět0  0
hchk2@seznam.cz | 29.2.20088:15
Jesta porad panove plati, ze lide si koupi nekolikrat za sebou jen pocitac a pak mozna novy monitor.Z vlastni zkusenosti s prodejem.Zkuste pak tem lidem za 2roky rict, ze ten monitor co jste jim doporucovali nejde opravit,ze je nefunkcni.Ze tento vyrobce dela case a o monitorech nevi nic, tudiz az prijde silnejsi konkurence tak s nim skonci.Zkuste jim rict,jak se bude resit reklamace, pokud toto ­"silne imeperium­" se polozi :­-­) Myslim si, ze dojed si do ciny koupit neco takoveho a dovest na trh je hodne jednoduche,ale uvidime co bude za par let.Uz jen v recenzi veta, ­"nepovedlo se mi otevrit..­" muze znit jako radeji to nedelejme! pokud tohle budete zakaznikovi nabizet, no tak vam preju hodne stesti s vasim byznysem.. protoze to je silenstvi.. tohle muze delat market,kde se na zakaznika kasle,ale udelejte to ve svem regionu jako prodejce.Muze se vam to rychle otocit proti vam.Jeste mate pocit, ze uvedene hodnoty v recenzi at jsou a nebo nejsou pravdive jsou dulezite? Myslim, ze toto neni rozhodujici, a par stovek rozdilu od Samsungu, LG a dalsich znacek by me za to nestalo.A myslim, ze tohle pochopi kazdej dobrej obchodník.Mimochodem v jedne reklame maji pravdu nejsem tak bohaty abych kupoval levny veci.A je to bohuzel pravda.. Mejte radoby odbornici .. A nezlobte se, veskere recenze na webech jsou vzdy upraveny nekdy vic a nekdy mene.A tomu si verte nebo ne.. Zkuste se nad tim zamyslet,proc asi..
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 29.2.20088:35
Jestli si myslite ze vsechny recenze na webech jsou upravene, tak zijete v hodne paranoidnim svete. Jsem schopen svoje zavery kdykoli obhajit a znovu promeri.
Odpovědět0  0
hchk2@seznam.cz | 29.2.20089:07
Asi jste to spatne pochopil, ja tady nespochybnuju vase vysledky mereni! Ale neverim ve vaše hodnocení TREFA!
Vase Trefa muze byt jeden velky pruser.. ale to uz chapu,ze vas trapit nemusi pro vas je monitor o tom co je ted,co bude za par mesicu, let neberete v potaz.Proto chapu, ze vase hodnoceni a vysledky jsou jedna vec a muzu s tim souhlasit a verit.Ovsem Trefa je u zakaznika servis, reklamace, pak cena a kvalita. Pokud chcete nabizet neco jako je treba EC v LCD, tak sorry tohle vas v podnikani muze dost poskodit.A vas server nectou jen obycejni lide,ale lide co se v teto branzi pohybuji.A ty predevsim.takze priste berte na mysl, ze hodnoty jsou jedna vec a kvalita, podpora atd je druha a bylo by fer, tohle brat v uvahu v hodnoceni TREFA apod.
Odpovědět0  0
Hafik | 29.2.20089:24
ano, mate jiste pravdu, vy jste monitor 2 roky pouzival, tudiz jen vy si muzete dovolit tohle tvrdit. Podle vas se teda neudeleni trefy ma odvijet od toho, ze za 2 roky se monitor muze rozdit a ze Eurocase je znacka kterou nemate rad ­- to je opravdu tvrzeni odbornika!
Odpovědět0  0
hchk2@seznam.cz | 29.2.200810:10
Vubec nejde o to jestli EC mam nebo nemam rad, osobne EC jako skrine beru, ale nezlobte se v LCD technologiich nic tahle znacka nedokazala.A nezmenim nazor na to, ze k vyrobeni kvalitniho LCD potrebujete neco o tom vedet.Takze nakupem nejakyho cinskyho vyrobku a placnuti na to sve znacky, tohle neni u mne kvalitni vyrobek a neverim v jeho kvalitu.takze bych vyvratil nemam rad EC,ale bylo to mysleno plosne na jakykoliv vyrobek.Pokud se vam to LCD libi, tak si ho kupte.Nemam nic proti tomu co napsal pan Kovac, a ani to co pisete vy.Jen mi prijde smutne ohodnotit takto.Neco co se sem vali z Ciny a kvalita jde stranou.Takze je jasny pokud udelate tento import, tak potrebujete dostat k tomu svemu LCD v tomto pripade nejakou kladne hodnoceni,aby se to tu vubec prodavalo.Takze prvni co udelate je recenze a ta musi byt kladna,protoze jinak vam to prodeje nezvedne a znacka to v tomto nezachrani.Co muze byt vubec nejhorsi, neznama znacka nebo jeste hur, vyrobce casů a ještě mizerný hodnocení.To pak nedovezete uz nic.. takze at jsou namereny hodnoty jakokoliv tak tohle me v tom utvrzuje a nemusite se mnou souhlasit.Jen jsem chtel,aby se kazdy tady nad tim aspon zamyslel.to je vse..
Odpovědět0  0
Petr Popelka (251) | 29.2.200810:20
s Vámiočividně diskutovat nemá cenu ­- máte zkrátka svůj názor a ten si budet hájit i kdyby byl s prominutím sebehloupější. Pokud si myslíte, že se dá výsledek recenze ovlivnit, doporučuji je vůbec nečíst, protože k čemu vám pak obsah takovéto recenze bude dobrý?! Ocenění Trefa SHW je vždy doplněno o jasný důvod, proč k tomuto udělení došlo ­- nejinak je tomu i v tomto případě. EC v LCD technologiích nic nedokázala? ­- to ale tak bývá když se s něčím začíná:­) řeba právě dokazovat začíná ­/ a třeba ne ­- to přeci ukáže až čas...
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 29.2.200810:33
Máte trošku zajímavý pohled na svět. Myslíte si, že každý výrobce něco ve světě dokázal? Koukněme se na takový BenQ, Acer a v podstatě jde o 90 % výrobců LCD. Všichni si ­"pouze­" diktují podmínky pro svůj panel, sestavují ho jako stavebnici. Funguje to nějak takto: Koupíme panel od AU­-Opt., nebo Samsungu. Do toho dáme elektroniku genesis a takový a makový zdroj. Zakrytujem to podle svého návrhu a popř. vyberem nějaký standardizovaný stojan. Většina výrobců LCD takto funguje. Máme pouze pár výrobců ­(a tím myslím opravdu výrobců s továrnou­) LCD panelů. Nejznámější jsou LG.Philips ­(LG Displays­), Samsung, AU­-Optronics, Chi­-Mei a pár dalších. Výrobci LCD monitorů jsou v podstatě jen obchodníci, kteří si sestavují svůj monitor. Ve své podstatě i takové EIZO sestavuje panely od Samsungu popř. LG.Philips ­(LG Displays­). Samozřejmě EIZO je jiná liga ­(vyrábí si například svou elektroniku a stojany a vůbec si diktují zcela odlišné podmínky na výrobce samotných displejů­), ale podle vašeho pohledu jde o stejnou firmu jako EC.
Nezavrhněte něco co jste ani neviděl ­(podle toho co tu říkáte, tak jsem získal takový názor­).
Odpovědět0  0
hchk2@seznam.cz | 29.2.200821:31
Musim uznat, ze mate znalosti, stejne jako ja.Jen si nalejeme cisteho vina.. EC nikdy nebude Acer,Benq a uz vubec ne Eizo.Myslim si, ze v soucasne dobe a dle situace jak se postupne vyvinula ve svete na jinych trzich s LCD, nemuzu si myslet nic jineho, ze se jedna o chvilkovou zalezitost a firma EC to nemysli do budoucna stejne tak jako ostatni znacky.. jak jste je tu vsechny zminil.V dnesnim IT se snazi dnes kazdy dovest z Ciny co se da a kvalita a tady musim rict, ze klesa uz i znaceka Acer,Benq atd. a u firmy EC jde dle meho jen o ­"kseft­" ale tohle ukaze cas a pokud se pletu, tak budu klukum z vychodu ­(cech­) jen fandit.Nicmene tomu neverim.tim bych to uzavrel.Dejme jim rok a uvidime jak se ukazou na trhu.Dnesni prodejni vysledky v CR ukazuji jasny narust ­"lepsich­" znacek od horsich priklad LG, Samsung a pokles prodeju Benq, vyjimka snad ASUS.ostatni jdou ke dnu v prodeji, Sony, Philips atd.
Odpovědět0  0
J.S. | 29.2.200822:07
to hchk2@seznam.cz
..tak tímhle si zase pobavil mě..ukaž mi prosím někoho ­" U koho nejde o kšeft­-peníze­"? To promin, ale to snad u každého obchodníka. A tomu jak to značka myslí do budoucna tomu taky moc nerozumím...tys sis koupil LCD jako nějakou stavebnici? No já tedy potřebuji LCD tak jak je...a když budu potřebovat za rok další, nebo něco jinýho, tak budu hledat ­"TO AKTUALNE NEJLEPŠÍ­-ve svý třídě­" Jestli myslíš, že v týhle branži jde najít si zamlada značku a doklepat s ní důchod tak mi nějakou představ, budu moc rád. Jo a to, že si lidé pořizují dražší značky přeci nemá s tímhle monitorem a touhle recenzí nic společnýho..jo kdyby ti ho EC chtělo prodat za 10t, tak to bych bral jako argument, ale takhle..no comment.
Jo a píšu to záměrně, jak mi jde slina na jazyk, aby ty tvoje ­"skutečné argumenty­" ještě vynikly.
Odpovědět0  0
J.S. | 29.2.200821:27
to >hchk2@seznam.cz

Ty ubožačku, to jak ­"odborně­" ses tady vyjadřil tě opravdu špičkově profiluje, kdybys něco o tomhle oboru věděl, tak bys asi tušil jak dlouho je třeba Eurocase na našem trhu a myslím že je to tak dlouho, že ty sis ještě ani nedělal do plínek, když ti dají záruku 3roky, tak jí máš a to nemám strach protože si tam můžu klído i dojet. A Když tady uvadíš koupi ­"značek­" tak víš kolik je na světě fabrik které dělají LCD panely? Ne značek pod kterými se prodávají, ale panely do nich...skoro bys je na prstech jedný ruky spočítal, takže si pak domysli proč se jmenují např.BENQ MT FP222W, ASUS MT VW222, LG MT L222W,...takže ti přeju nějaký ­"ZNACKOVY KUP­" třeba LG z Internetového E­-Shopu, kde můžeš za ty 2,5 roku zkusit reklamovat, papa odborníku!
Odpovědět0  0
hchk2@seznam.cz | 29.2.200821:37
No jo no, ja jsem rekl, svuj nazor a nasel se hlupacek co musi byt hloupy a sprosty.. myslim si, ze neco o tom vim.. a myslim, ze vim dost.. takze jsi me neurazil.. jen se smeju.. :­-­)­)
Odpovědět0  0
J.S. | 29.2.200821:53
to hchk2@seznam.cz
...potrefena husa se ozvala, jo pochopils to spravne ja se strefoval do tebe, protože ty ­"prezentuješ jen svůj nazor­" ale uvadiš globalní moudra..jako je záruka, kvalita apod., takže nejen že pomlouváš, ale ještě shazuješ práci někoho jinýho..a kdybys neměl jen svaly kolem pusy, tak si vezmeš osciloskop jdeš si to změřit sám! ..takže proti tkzv.tvému názoru stavím fakta a ta jsou: ­- Záruka 3 roky od české firmy s více než desetiletou tradicí.
- Kvalita otestovaná touto odbornou recenzí ­(nic víc a nic mín­)
- Cena ­(s výborným poměrem­/cena­/výkon­/kvalita­)
...ted prosím argumentuj, ale konkrétně PROSIM
Odpovědět0  0
hchk2@seznam.cz | 29.2.200821:58
Jeste jednou si nasi debatu precti co tady vedu s panem Kovacem a pak prestanes psat nesmysly.
Odpovědět0  0
J.S. | 29.2.200822:15
to hchk2@seznam.cz
..Njn holt konkretní argumenty došly, ne vlastně oprava, žádný ani nebyly, holt proč si nerejpnout...do něčeho co sem ani neviděl.
Recenze p. Kovače je dobrá a konkrétní, je na ní poznat, že si dal s monitorem práci a veděl co hodnotí, a dík za ní
Odpovědět0  0
hchk2@seznam.cz | 29.2.200822:40
A to tady nikdo nezpochybnil.Mozna jen v tvem mozecku se ti neco takoveho urodilo.:­-­) Myslim, ze tyto nase komentare ukoncime, co ty na to? Kazdej at si vybere z toho co chce a udela si jakykoliv Jakykoliv specialne pro tebe JAKYKOLIV nazor.A tim je to uzavreny.. :­-­)
Odpovědět0  0
pepa z depa | 20.3.200810:50
jeden kamas psaval do computeru a potom co napsal do recenze monitoru ­"svuj nazor­" tak uz tam nepsal, asi tak

je me jasny ze nemuzete p
Odpovědět0  0
Choakinek (1548) | 4.3.200821:59
:­-D
Odpovědět0  0
BonoU2 | 28.2.20089:28
Nechci nikoho napadat a nikoho se zastávat,ale zajímalo by mě kdo z Vás co píšete o zaplacené reklamě a obyčejném šmejdu ten monitor vůbec ve skutečnosti vidělo v chodu ?
Odpovědět0  0
bigless (91) | 29.2.20080:40
Ono je to celé o tom, že těhle pár jedinců vidělo nějakou recenzi na EC zdroje..tam by se v případě trefy dalo o reklamě polemizovat.. :­) Ruku na srdce..co mají společného zdroje s monitory? EC monitory až na plasty skládá z komponent jiných značek..sdnad až na plasty.. A kdyby sem EC tlačil nějaké finance, proč by tu recenzovali vyhořelý EC zdroj? :­) Neházejte všechno do jednoho pytle a přemejšlejte než něco napíšete ;­) Až se naučíte pracovat s osciloscopem a budete schopni udělat tak kvalitní test na zakladě zkušeností a vědomostí jako autor, kritizujte..
Odpovědět0  0
amoondre (88) | 29.2.20087:41
Co maju spolocne? To najpodstatnejsie ­- vyrobcu. Uz len pre pocit by som si nikdy nedal na stol nieco co ma na sebe znacku EC.
Odpovědět0  0
bigless (91) | 29.2.200813:23
Trochu silny slova..EC je prostě lowend a cena je kvalitě přiměřena.. Třeba já měl zdroj od EC ve 2 počítačích..každý z nich vydržel cca rok a pul..to je ovšem v dnešní době i životnost mainstreamového PC.. Měřil jsem výkyvy napětí na jadru CPU a pokud nebyl tento zdroj v plné zátěži, kolísaní bylo minimální.. Pokud si tedy kupovat EC zdroj vždy se 100W rezervou­(pořad vyjde levněji­) a vše je ok.. Ted mam Fortron, ale monitor i pocitac bezi uplně stejně jako běžel předešlý rok a pul ;)
Odpovědět0  0
olsen (191) | 7.4.200815:52
Mám OEM 300W Eurocase už 3 roky a pořád žádný problém.
Odpovědět0  0
Papek_SVK (174) | 8.4.200817:34
ja som mal tiez 270 W eurocase a vydrzal mi cca 3 roky... potom som predal pc kamaratovi a fici to dodnes, a to pc ma uz 6 rokov
Odpovědět0  0
gigik (81) | 28.2.20087:53
na zactaku pisete ze 2vrstvy bude mit lepsi podsviceni, pak zase ze 4vrstvy...

za dobrou cenu slusna uhlopricka, ja bych se asi z tech odlesku zblaznil­(dost bolo crt a lesklych panelu pokrok=matný­) ale nenarocnemu uzivateli poslouzi tento kousek asi dobre

btw: mozna by bodla fotka jak se projevi 6­-bit panel na prechodech barev
Odpovědět0  0
tomacito | 28.2.20088:14
Matný=pokrok ?? Já myslí, že LCD byly nejdřív matné, lesklé se objevily až poslední dobou :­-D A určitě pomůže v podání barev u TN LCDček.
Odpovědět0  0
gigik (81) | 28.2.20088:37
no jasne nejdriv vyrabeli matny, az pak prisli na to, ze kdyz tam nedaj tu jednu vrstvu navic tak to sice bude leskly ale oni usetrej :­]

dysplej ma zobrazovat, ne odrazet

jo jasne u 6bit tnka to pomuze barvam, ale grafik u eiza by vas zabil
Odpovědět0  0
tomacito | 28.2.20089:01
Ach, to je mi jasné, že já nic s Eizo nesrovnával,to je úplně někde jinde, jde o srovnatelné monitory ve své kategorii, koupíte snad Eizo 22tku za 8 tis?
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 28.2.20088:26
Díky, opraveno. Jednalo se o překlep. Samozřejmě čtyřvrstvý panel by měl mít teoreticky lepší podsvícení.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.