reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
28.8.2019, Jan Vítek, aktualita
UL Benchmarks, kteří nyní vlastní i testovací software 3DMark, nabízejí další benchmark, který se týká funkce VRS, čili Variable Rate Shading. Ta má za úkol zvyšovat výkon osekáním kvality vykreslované scény, ovšem tak, aby to uživatel nepoznal. 
congi (314) | 29.8.201912:40
3D mark vzdy posunoval vizualni grafickou stranku softwaru kupredu, nyni zacina pouzivat zpatecku, cokoliv co zhorsuje kvalitu neni krok kupredu, DLSS a veskere variable kraviny jsou akorat naplast pro nevykonny hardware...a nemam rad veci, ktere mne omezuje ikdyz si mysli ze to nepotrebuji­(napr. snizeni rozsliseni v te casti obrazu, na kterou si SW mysli ze se nedivam)
Odpovědět0  0
honza1616 (3604) | 28.8.201917:50
To bude zase hejtů ze Nvidie vymyslela nějakou číčovinu stejne jako DLSS
a AMD zase nic...
Přitom to muze byt dost užitečné
Odpovědět0  0
mittar (153) | 29.8.20199:10
jj, toto je dobra funkce, narozdil od DLSS prinosna i kdyz horsi obraz, tentokrat ale smysluplne
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.