Ricochet anti-cheat se zaměří konkrétně na podvodníky v sérii Call of Duty a dle Activisionu jde o "mnohotvárný přístup v boji proti cheatování". Ona mnohotvárnost by pak měla spočívat v tom, že půjde o koordinaci nové technologie využívající na straně serveru i strojové učení s příslušnou aktivitou provozovatele, respektive zaměstnanců Activisionu, kteří by měli Ricochet opravdu využít k tomu, aby vypudili podvodníky z her CoD. Na straně zákazníka a jeho PC to ovšem bude znamenat nutnost akceptovat ovladač běžící na úrovni kernelu OS, což s sebou nese i značnou dávku důvěry.
Společnost Activision tak hned přispěchala s ujištěním, že její ovladač pro Ricochet nebude znamenat ohrožení pro naši bezpečnost či naše data a že bude zcela respektovat soukromí uživatele. Dozvídáme se také, že ovladač a vůbec celý Ricochet bude aktivní pouze v době, kdy poběží i samotná hra, která jej využívá a že monitorovány budou pouze relevantní aktivity.

Ricochet je chystán ještě na tento rok, neboť jej jako první zbrusu nový titul od Activisionu využije Call of Duty: Vanguard. Ovšem ještě dříve bude implementován také do aktualizace Pacific Update pro Call of Duty: Warzone.
K čemu ale Ricochet potřebuje tak vlezlý ovladač? Bude totiž potřebovat přístup třeba k ovladačům grafické karty a obecně k monitorování běhu dalšího softwaru, čili právě i různých cheatovacích utility, které nám dokáží automaticky mířit, apod. Život cheaterů by tak měl být přinejmenším složitější, přičemž Ricochet by se měl také časem vyvíjet, ostatně právě proto bude založen i na strojovém učení. I když právě z prvotní nedokonalosti ML systému by mohli být nervózní i ti, kteří ve skutečnosti nepodvádějí, ale nejdříve musí Activision a jeho Ricochet dostat šanci.
Zdroj: Hexus.net