reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

Activision odhaluje anticheatovací Ricochet, poběží na úrovni kernelu

14.10.2021, Jan Vítek, aktualita
Activision odhaluje anticheatovací Ricochet, poběží na úrovni kernelu
Společnost Activision se bude snažit bojovat proti podvodníkům ve svých online titulech pomocí nového anticheatovacího systému zvaného Ricochet. Zákazníci se ale budou muset smířit s tím, že poběží na úrovni jádra OS. 
Ricochet anti-cheat se zaměří konkrétně na podvodníky v sérii Call of Duty a dle Activisionu jde o "mnohotvárný přístup v boji proti cheatování". Ona mnohotvárnost by pak měla spočívat v tom, že půjde o koordinaci nové technologie využívající na straně serveru i strojové učení s příslušnou aktivitou provozovatele, respektive zaměstnanců Activisionu, kteří by měli Ricochet opravdu využít k tomu, aby vypudili podvodníky z her CoD. Na straně zákazníka a jeho PC to ovšem bude znamenat nutnost akceptovat ovladač běžící na úrovni kernelu OS, což s sebou nese i značnou dávku důvěry. 
 
 
Společnost Activision tak hned přispěchala s ujištěním, že její ovladač pro Ricochet nebude znamenat ohrožení pro naši bezpečnost či naše data a že bude zcela respektovat soukromí uživatele. Dozvídáme se také, že ovladač a vůbec celý Ricochet bude aktivní pouze v době, kdy poběží i samotná hra, která jej využívá a že monitorovány budou pouze relevantní aktivity.
 
 
Ricochet je chystán ještě na tento rok, neboť jej jako první zbrusu nový titul od Activisionu využije Call of Duty: Vanguard. Ovšem ještě dříve bude implementován také do aktualizace Pacific Update pro Call of Duty: Warzone.
 
K čemu ale Ricochet potřebuje tak vlezlý ovladač? Bude totiž potřebovat přístup třeba k ovladačům grafické karty a obecně k monitorování běhu dalšího softwaru, čili právě i různých cheatovacích utility, které nám dokáží automaticky mířit, apod. Život cheaterů by tak měl být přinejmenším složitější, přičemž Ricochet by se měl také časem vyvíjet, ostatně právě proto bude založen i na strojovém učení. I když právě z prvotní nedokonalosti ML systému by mohli být nervózní i ti, kteří ve skutečnosti nepodvádějí, ale nejdříve musí Activision a jeho Ricochet dostat šanci. 
 
Zdroj: Hexus.net


reklama