reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

ADATA vytvořila virtuální svět MERAVERSE pro prezentaci svých produktů

14.7.2022, Karel Polívka, aktualita
ADATA vytvořila virtuální svět MERAVERSE pro prezentaci svých produktů
Společnost ADATA oznámila, že vytvořila nový virtuální svět s názvem MERAVERSE, aby v něm mohla interaktivní formou prezentovat své nové produkty z různých kategorií a pořádat nejrůznější akce.
V tiskové zprávě se uvádí, že "svět MERAVERSE byl vytvořen za účelem komunikace mimo hranice vzdálenosti a času". Máme tu tak snahu svést se na módní vlně s názvem METAVERSE od společnosti Meta (Facebook), resp. Omniverse od společnosti Nvidia. Je ale otázkou, zda to dává ve stávající podobě smysl. 
 

Vstoupit do světa MERAVERSE

 
 
Po stránce obsahu jsou zde 3 virtuální místnosti (XPG Room, ADATA Room, MERA Room), mezi nimiž lze volně procházet jako v FPS hře (na klávesnici pomocí šipek nebo WASD + rozhlížení se myší). Nebo se lze mezi nimi teleportovat pomocí nabídky Fast Travel v pravém dolním rohu.
 
Startovní pozice, kde se ocitnete po vstupu do MERAVERSE
 
V každé místnosti je vystaveno několik produktů, jež odpovídají tematickému zaměření. Po kliknutí na ikonku u některého z nich se zobrazí jeho prezentace. Ta obsahuje výčet specifikací s náhledovými fotkami (někdy si lze zobrazit i větší verzi, někdy je přítomen i 3D model, kterým lze rotovat). U některých produktů je také položka "Video", jejíž odklepnutí zobrazí YouTube video přehrávač pro přehrání videa, nebo "Learn More" fungující jako odkaz na standardní webovou stránku s více informacemi. Pak už následuje "Where To Buy" směřující na stránku s mapou světa pro výběr regionu, avšak ČR chybí.
 
XPG Room
 
Detail jednoho z produktů v XPG Room
 
ADATA Room
 
MERA Room
 
V aktuální podobě nevidím důvod, proč hledat informace o produktech této značky v rámci tohoto virtuálního světa. Na druhou stranu, nějak se s tímto konceptem začít musí, pokud se má posouvat kupředu. Takže jsem zvědavý, zda a případně jak se bude MERAVERSE dále rozvíjet a jak budou následovat další výrobci. Pokud Vás svět MERAVERSE zaujal, můžete v něm teď dokonce sbírat energetické koule, jež mají návaznost na losování s možností něco vyhrát.
 
Co si o tom myslíte? Je to první vlaštovka něčeho nového, nebo jen snaha o inovaci za každou cenu?

Zdroj: TZ ADATA


reklama