Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Diskuze k článku: ADI - Value line
23.2.2000, Štěpán Mrázek, zpráva
Přehled základní řady monitorů ADI.
Chaloupka | 4.10.200522:58
Nedávno jsem narazil na svůj příspěvek ­(už jsem dávno zapomněl­) a myslím, slušelo by se, že bych měl také popsat konec tohoto zpočátku smutného příběhu.
V úvodním článku jsem záměrně neuváděl název velkoskladu, u kterého jsem monitor zakoupil, protože kvalitu zboží ani jednání firmy ADI nemohli ovlivnit. Po zhruba dvou měsících jsem poslal firmě Proca zprávu s žádostí o odeslání poškozeného monitoru na mou adresu s tím, že si jej opravím sám. Monitor mi byl poté dodán
zdarma opravený ­- abych upřesnil ­- opravený na náklady velkoskladu. Tato investice do řešení mého problému se firmě Proca již nevrátila, proto si myslím, že by bylo vhodné poděkovat jim alespoň tímto článkem.
Odpovědět0  0
Chaloupka | 16.11.200311:08
Monitor od ADI ???
Tuhle jsem se nechal zlákat nabídkou levnějších CRT monitorů ADI a koupil jeden kousek, firma se navíc zavazovala 3­-letou zárukou, takže se koupě zdála výhodná. Samozřejmě jsem nepředpokládal, že koupím sotva funkční krám, takže plastové originál obaly, které by zabraly prostor v jedné skříni jsem si nenechal. Monitor po 3 měsících přestal fungovat, tak jsem ho poslal nazpět k dodavateli, ovšem !neoriginál! krabici jsem vyplnil !neoriginál! krepovým papírem. Zhruba za 14 dnů se monitor vrátil, tak jsem ho napojil, ale ... ono nic. Takže jsem ho poslal zase nazpátek a čekal ... a čekal a když mi po víc jak 2 měsících docházela trpělivost a zavolal do velkoskladu, kde jsem ho odkoupil, tam řekli, že je monitor zašantročenej někde v servisním středisku ADI, ale že se poptají. Netrvalo dlouho a ozval se mi kdosi ze střediska s tím, že chce za opravu 1500,­- . Samozřejmě, že se mi to nelíbilo, tak jsem napsal E­-mail na oddělení střediska a dožadoval se záruční opravy. Místo toho mi bylo odpovězeno, že jsem monitor zaslal v nevhodném obalu a že už je můj monitor nezajímá ­- odeslali ho nazpět do velkoskladu. Vedoucí servisu už nějak přehlédl fakt, že pokud monitor byl po první opravě funkční ­(předpokládám, že odesílali spravený monitor­) a mně došel již nefunkční, k poškození monitoru muselo dojít po nevhodném zabalení v servisním středisku. Když jsem poslal další E­-mail vedoucímu střediska s těmito argumenty, nenamáhal se už ani odpovědět ­- proč taky, vždyť já přece nejsem pro něho žádný obchodní partner s odběrem pouhého jednoho kusu, nebo se jedná jen o aroganci ? V každém případě jsme v současné době bez tohoto monitoru a při příští koupi se raději poohlédnu jinam.
Jsem si jist, že narazím na firmu, která myslí své závazky vážně a za zákazníka považuje každého !
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.