AMD Catalyst 14.2 Beta: THIEF ve 4K
25.2.2014, Jan Vítek, aktualita
Společnost AMD dnes k večeru přijde s novými ovladači Catalyst 14.2 Beta, které si načasovala pro příležitost vydání nové hry THIEF, na níž právě AMD s vývojáři spolupracovalo. Těšit se můžeme i na podporu Mantle a TrueAudio.
Nové ovladače AMD Catalyst 14.2 Beta mají být k dispozici přibližně v 18 hodin středoevropského času a umožní hrát nového THIEFa v rozlišení 4K nebo také na více monitorech s využitím technologie Eyefinity a chybět nebude také podpora CrossFire. Podpora Mantle a TrueAudio přijde později prostřednictvím patche, a to někdy v první polovině března.
AMD slibuje, že THIEF bude optimalizovaný právě pro jeho karty a přichází na trh právě dnes i v rámci partnerského programu AMD Gaming Evolved pro PC i konzole. Podporovat bude komplexní stíny, vyhlazování SSAA či DOF (Depth of Field) akcelerovaný shadery.
Nové ovladače Catalyst 14.2 Beta mají také vylepšit běh Battlefield 4 na API Mantle, aby se hra nezasekávala či rovnou nezamrzala a také si mohou vyzkoušet Mantle s využitím až čtyř GPU. Dále mají být vyřešeny jisté problémy s Minecraft, VCE (Video Compression Engine) má nyní pracovat na kompatibilních APU a GPU, stejně jako hardwarové kódování videa v H.264 do rozlišení 1080p/60 a také se AMD podívalo na výkon a efektivitu svého UVD na čipech R9 290/290X, R9 260X, “Kaveri” a “Kabini”. Vedle toho se dočkají také uživatele linuxových systémů, neboť AMD vylepšilo u jádra 3.14 efektivitu a správu napájení všech grafických čipů s architekturou GCN.
Zdroj: TZ AMD
AMD slibuje, že THIEF bude optimalizovaný právě pro jeho karty a přichází na trh právě dnes i v rámci partnerského programu AMD Gaming Evolved pro PC i konzole. Podporovat bude komplexní stíny, vyhlazování SSAA či DOF (Depth of Field) akcelerovaný shadery.
Nové ovladače Catalyst 14.2 Beta mají také vylepšit běh Battlefield 4 na API Mantle, aby se hra nezasekávala či rovnou nezamrzala a také si mohou vyzkoušet Mantle s využitím až čtyř GPU. Dále mají být vyřešeny jisté problémy s Minecraft, VCE (Video Compression Engine) má nyní pracovat na kompatibilních APU a GPU, stejně jako hardwarové kódování videa v H.264 do rozlišení 1080p/60 a také se AMD podívalo na výkon a efektivitu svého UVD na čipech R9 290/290X, R9 260X, “Kaveri” a “Kabini”. Vedle toho se dočkají také uživatele linuxových systémů, neboť AMD vylepšilo u jádra 3.14 efektivitu a správu napájení všech grafických čipů s architekturou GCN.
Zdroj: TZ AMD