No jistě, nevýhoda to je protože je s tím práce navíc a je nutné to dělat pro každou hru zvlášť,
Ale trénují tu AI já nebo Nvidie??
Já tedy rozhodně ne a je mi naprosto ukradený kolik to dá práce,
ve výsledku mě tedy zajímá pouze výkon a kvalita, a předběžný výsledek už známá z Metra.
A to že je to funkční pouze na 7 hrách je samomo sobě vtipné, nemá to být náhodou otevřený standard který stačí zprovoznit aktualizací ovladačů??
Odpovědět2 11
Nemá to být otevřený standard, který stačí zprovoznit aktualizací ovladačů. Je to "jen" open source a cross platform.
Odpovědět7 3
Můžeš mi prosim napsat vyznam slov "open source" co to podle tebe znamená?
Odpovědět0 0
Hlavně jsme zvědavej jak Trombóza, bude obhajovat AMD, protože tato technologie měla být použitelná ve všech hrách a najednou jen 7? Ouuuu, tak co z pohledu AMD ty RT efekty a DLSS už zas tak špatné nejsou, co?
To bylo žvástů jak to bude lepší technologie použitelná napříč herním světem a tddd d.
Odpovědět1 12
Nevzpomínám si, že by AMD někdy slibovalo automatické fungování ve všech hrách. Kdyžtak prosím link. Oproti DLSS je to open source a funguje i na neAMD grafikách. Jak víc použitelné napříč herním světem si to představuješ?
https://gpuopen.com/fsr-announce/
Odpovědět13 1
Technologie rozklepnutí vajíček je dostupná v každé kuchyni. Akorát musíš otevřít lednici, vzít vajíčko a rozklepnout :)
Odpovědět6 2
Jak můžete na základě nějakého videa z YouTube s tím jejich příšerným codekem s takovou jistotou tvrdit, že je jedno lepší než druhé, když si YouTube upravuje bitrate videí jak se mu zlíbí a to i v rámci jednoho framu? Jako předpoklad je, že to asi horší bude, jak by taky ne, když DLSS je trénovaná UI, ale takhle to vetřít do článku jako hotovou věc je minimálně na pozvednutí obočí...
Odpovědět0 0