FidelityFX Super Resolution 2.0 má být v implementaci podobně náročná technologie jako DLSS 2.x, a to kvůli využití pohybových vektorů. To je ostatně i důvod, proč je pro nasazení této technologie v rámci dané hry vhodné, když ta již dokáže využívat právě i moderní DLSS, neboť v takovém případě je velká část práce již hotova. Mohli jsme tak už dopředu počítat s tím, že FSR 2.0 se nejdříve objeví v titulech, které již podporují DLSS 2.x.

AMD nyní na svém oficiálním blogu oznamuje, že jeho FSR 2.0 budou nově podporovat také hry Abyss World, Hitman 3, Rescue Party: Live!, Super People a The Callisto Protocol, díky čemuž se seznam podporovaných her rozrostl na celkových 19. Menší problém je však ten, že aktuálně je FSR 2.0 podporována jen třemi tituly: Dealthloop, God of War a Farming Simulator 22.
Celý seznam je následující:
- Dealthloop [podporován]
- God of War [podporován]
- Farming Simulator 22 [podporován]
- Asterigos
- Delysium
- EVE Online
- Forspoken
- Grounded
- Microsoft Flight Simulator
- NiShuiHan
- Overprime
- Perfect World Remake
- Swordsman Remake
- Unknown 9: Awakening
- Abyss World
- Hitman 3
- Rescue Party: Live!
- Super People
- The Callisto Protocol
Ve dvou podporovaných hrách také AMD provedlo několik benchmarků s využitím nejnovějších Radeonů, ale vždy v rozlišení Ultra HD.




Ukazuje se, že ve všech případech lze s využitím nejméně kvalitního režimu Performance očekávat cca o třetinu více FPS, což není špatné, ovšem NVIDIA si se svým DLSS 2.x obvykle nárokuje větší porce FPS navíc. I třetinový nárůst FPS ale může znamenat, že si pak zahrajeme moderní hru v Ultra HD i na mainstreamové grafické kartě a to se počítá. Samozřejmě ale pouze pokud budeme spokojeni s výslednou kvalitou.