Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty
Chlazení a skříně
Ostatní
Periférie
Procesory
Storage a RAM
Základní desky
O nás  |  Napište nám
Facebook  |  Twitter
Digimanie  |  TV Freak
Svět mobilně  |  Svět audia

AMD FSR 2.0 se rozšiřuje na 19 her, jaký výkonnostní nárůst poskytne?

, , aktualita
AMD FSR 2.0 se rozšiřuje na 19 her, jaký výkonnostní nárůst poskytne?
AMD ohlásilo rozšíření podpory své technologie FidelityFX Super Resolution 2.0 na celkem 19 her, čímž ještě nemá šanci dostihnout konkurenční DLSS a také záleží na tom, kdy bude tato podpora vůbec realizována.
AMD FSR 2.0 se rozšiřuje na 19 her, jaký výkonnostní nárůst poskytne?
FidelityFX Super Resolution 2.0 má být v implementaci podobně náročná technologie jako DLSS 2.x, a to kvůli využití pohybových vektorů. To je ostatně i důvod, proč je pro nasazení této technologie v rámci dané hry vhodné, když ta již dokáže využívat právě i moderní DLSS, neboť v takovém případě je velká část práce již hotova. Mohli jsme tak už dopředu počítat s tím, že FSR 2.0 se nejdříve objeví v titulech, které již podporují DLSS 2.x.
 
 
AMD nyní na svém oficiálním blogu oznamuje, že jeho FSR 2.0 budou nově podporovat také hry Abyss World, Hitman 3, Rescue Party: Live!, Super People a The Callisto Protocol, díky čemuž se seznam podporovaných her rozrostl na celkových 19. Menší problém je však ten, že aktuálně je FSR 2.0 podporována jen třemi tituly: Dealthloop, God of War a Farming Simulator 22. 
 
Celý seznam je následující:
  1. Dealthloop [podporován]
  2. God of War [podporován]
  3. Farming Simulator 22 [podporován]
  4. Asterigos
  5. Delysium
  6. EVE Online
  7. Forspoken
  8. Grounded
  9. Microsoft Flight Simulator
  10. NiShuiHan
  11. Overprime
  12. Perfect World Remake
  13. Swordsman Remake
  14. Unknown 9: Awakening
  15. Abyss World 
  16. Hitman 3 
  17. Rescue Party: Live! 
  18. Super People 
  19. The Callisto Protocol 
Ve dvou podporovaných hrách také AMD provedlo několik benchmarků s využitím nejnovějších Radeonů, ale vždy v rozlišení Ultra HD.  
 
 
 
 
 
Ukazuje se, že ve všech případech lze s využitím nejméně kvalitního režimu Performance očekávat cca o třetinu více FPS, což není špatné, ovšem NVIDIA si se svým DLSS 2.x obvykle nárokuje větší porce FPS navíc. I třetinový nárůst FPS ale může znamenat, že si pak zahrajeme moderní hru v Ultra HD i na mainstreamové grafické kartě a to se počítá. Samozřejmě ale pouze pokud budeme spokojeni s výslednou kvalitou.  


reklama