AMD oznámila podporu unifikovaným shaderům pro mobilní zařízení
8.3.2007, Jan Vítek, aktualita
AMD oznámilo, že bude podporovat rozšíření architektury unifikovaných shaderů (Unified Shader Architecture) mezi zařízení jako mobilní telefony a podobné produkty. To by mohlo dle firmy přinést vaší kapesní elektronice grafiku hodnou konzolí,...
AMD oznámilo, že bude podporovat rozšíření architektury unifikovaných shaderů (Unified Shader Architecture) mezi zařízení jako mobilní telefony a podobné produkty. To by mohlo dle firmy přinést vaší kapesní elektronice grafiku hodnou konzolí, což by bylo jistě zajímavé.
AMD k tomu hodlá využít standardy OpenVG 1.0 a OpenGL ES 2.0 a samostatné mediální procesory. Viceprezident a generální manažer Handheld Divize oznámil, že AMD úzce spolupracuje s OEM výrobci a dodavateli polovodičových součástek na vývoji výkonné herní platformy po podobná zařízení. Vysoký výkon však není jediný cíl. Stejně tak bude nutné zajistit nízkou spotřebu danou moderními výrobními technologiemi. AMD tak vidí v tomto odvětví velký potenciál, jenž by mohl vyústit v mocné herní odvětví.
Zdroj: DailyTech
AMD k tomu hodlá využít standardy OpenVG 1.0 a OpenGL ES 2.0 a samostatné mediální procesory. Viceprezident a generální manažer Handheld Divize oznámil, že AMD úzce spolupracuje s OEM výrobci a dodavateli polovodičových součástek na vývoji výkonné herní platformy po podobná zařízení. Vysoký výkon však není jediný cíl. Stejně tak bude nutné zajistit nízkou spotřebu danou moderními výrobními technologiemi. AMD tak vidí v tomto odvětví velký potenciál, jenž by mohl vyústit v mocné herní odvětví.
Zdroj: DailyTech