www.svethardware.cz
>
>
>

AMD uvádí TressFX 4.1 pro vykreslování vlasů a srsti

AMD uvádí TressFX 4.1 pro vykreslování vlasů a srsti
, , aktualita
AMD vypustila do světa technologii TressFX 4.1 sloužící pro vykreslování vlasů a srsti včetně simulace jejich chování. Především ale má být tato nová verze mnohem přívětivější vůči vývojářům. 
K oblíbeným
reklama
Můžeme tak očekávat, že uvidíme více her, které budou podporovat TressFX (zdrojový kód) pro vykreslování a simulaci chlupatých předmětů pomocí GPU. Jde tak nejen o grafickou stránku věci, ale také o fyziku, čili pohyb vlasů a chlupů tak, aby působil reálně. AMD kvůli tomu také aktualizovalo své "physics simulation shaders" a také přidalo nové funkce pro renderování StrandUV a Hair Parameter Blending, stejně jako se může využít nový systém Level od Detail pro nastavení kvality zobrazení. Vývojáři ještě k tomu získají novou dokumentaci, příkladné návody a také aktualizovaný TressFX Exporter pro Autodesk Maya. To ovšem není to nejdůležitější. 
 
 
Nejdůležitější je integrace TressFX 4.1 do jedné z hlavních vývojových platforem, a to konkrétně do Unreal Enginu, přičemž příslušný patch je k dispozici v sekci Epic Games Unreal na GitHubu s veškerým podpůrným materiálem. Respektive byl, přičemž tento odkaz aktuálně z nějakého důvodu nefunguje, ale to se snad brzy spraví. 
 
 
AMD slibuje, že vývojáři v rámci Unreal Engine 4.22 zaznamenají mnohem jednodušší využití TressFX a nabídku hotových komponent a materiálů, na čemž dále mohou stavět. 
 
 
Co se týče hardwaru, TressFX potřebuje GPU založené na GCN, což jsou Radeony od série HD 7000 výš, anebo samozřejmě i nový Radeon založený na RDNA, čili RX 5000. Dále to ale může být obecně i GPU s podporou DirectX 11 nebo 12 a navíc se Shader Model 5. 
 
TressFX už nyní podporují hry Deus Ex: Mankind Divided a Rise of the Tomb Raider, přičemž lze očekávat, že s integrací do Unreal Enginu 4.22 a také s nástupem nových konzolí založených na grafice s RDNA se podpora asi bude rozšiřovat. 
 
Zdroj: Hexus.net


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
QNAP uvádí QTS 4.4.2: vyšší zabezpečení a TL USB/SATA JBOD QNAP uvádí QTS 4.4.2: vyšší zabezpečení a TL USB/SATA JBOD
QNAP uvádí novou verzi svého operačního systému QTS 4.4.2 pro své NASy. Ten vylepšuje zabezpečení NASu a přináší také podporu TL SATA JBOD a TL USB JBOD pro připojení dalších disků k zařízení.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Vychází Firefox 74.0.1, opravuje dvě zero-day chyby Vychází Firefox 74.0.1, opravuje dvě zero-day chyby
Mozilla přichází s novou verzí internetového prohlížeče Firefox 74.0.1. Ta opravuje dvě vážné zero-day chyby typu use-after-free, které dovolovaly spuštění škodlivého kódu a už byly využívány i k praktickým útokům.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
NASA pro start Dragonu s posádkou využije své ikonické "červí" logo NASA pro start Dragonu s posádkou využije své ikonické "červí" logo
Nyní se už opravdu můžeme těšit na to, že společnost SpaceX vstoupí do historie jako první soukromý subjekt, jemuž se povedlo umístit člověka na oběžnou dráhu. Participovat v tom bude pochopitelně i NASA, která si zvolila své staré logo. 
3.4.2020, aktualita, Jan Vítek
Ghost Recon: Breakpoint a nárůst výkonu díky Vulkanu Ghost Recon: Breakpoint a nárůst výkonu díky Vulkanu
Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint byl vypuštěn na trh už loni v říjnu, ale nedávno tato hra dostala podporu API Vulkan v rámci aktualizace na verzi 2.0. Server Kitguru se tak podíval na to, co to přinese s ohledem na výkon 
3.4.2020, aktualita, Jan Vítek4 komentáře
První testy: o kolik procent je nová GTX 1650 s GDDR6 rychlejší než stará verze? První testy: o kolik procent je nová GTX 1650 s GDDR6 rychlejší než stará verze?
Grafická karta GeForce GTX 1650 s paměťmi GDDR6 přichází stále ještě jako oficiálně nepředstavená novinka, ale její nástup je v podstatě jistý. Nyní se můžeme podívat na to, jaký výkonnostní nárůst můžeme očekávat. 
3.4.2020, aktualita, Jan Vítek