Ok, no nevadí. Čas hlasovat peněženkou až budu měnit mobil že se mi nelíbí tento směr. Google pixel a jako OS na něj hodit GrapheneOS vypadá přijatelně a apple děla poslední dobou dost proto aby mě v tom utvrdil.
Odpovědět0 0
Já nevím, proč všichni nadáváte. Správná iOvce se na to přece dávno těší!
Odpovědět4 1
I kdyby mi ten telefon nebo notas dal Apple zadarmo tak ho nechci :D
Odpovědět5 0
Já bych si ho vzal a hned bych ho vystavil na Bazoš :D
Odpovědět3 0
no tak jde o nepochopení záměru. Jde totiž o to, že hodně aplikací pro iPhone neobsahuje reklamy, zatím co na androidu jich je přehršle. Takže ten kdo funguje na androidu a přejde na iPhone to nepocítí, ale kdo používá iPhone, toho to nasere (teda toho co nepatří vyloženě k těm ovcím). mě to teda nasere, jestli mi u placených app začnou skákat reklamy a ještě otravovat v push.
Odpovědět0 0
Zretelne nesleduje ja i u aplikace jejich uzivatel jsem byl nekolik let, konkretne navigace i po te co jsem tuto aplikaci puvodne zakoupil za 3000 Kc a pozdeji dokupoval vylepseni bratru za 600 Kc, se dockam vylepseni v podobe hlasoveho vystupu pouze u placene verze, jsem rekl papa.
Odpovědět0 0
Kolik peněz se celosvětově točí v reklamách? A kdo to ve finále platí?
Odpovědět1 0
Strašlivě mnoho. A vždy to zaplatí zákazník.
Odpovědět6 1
No jak se to vezme, platíte za to svým časem, který strávíte u té reklamy, což je smutné, protože nic cennějšího než čas nikdo z nás nemá. Ten Váš čas, co jste reklamou doslova zabili, pak zaplatí zadavatel reklamy tomu, kdo reklamu zobrazil.
Odpovědět1 2
Ale ten zadavatel si na tu reklamu musí vydělat tím, že kasíruje zákazníky, takže kruh se uzavřel.
Odpovědět2 0
To je rozhodně pravdou. Zároveň to ale umožňuje mít některé věci "zdarma" (snižuje to počet produktů, které si musíte platit přímo, některé lze platit zprostředkovaně nákupem jiného).
Odpovědět0 0
Peníze jsou ale z velké části tvůj čas kterej jsi prodal zaměstnavateli. Takže rozdíl mezi platbou penězi a platbou časem přímo je jen 1 úroveň abstrakce.
Odpovědět1 0
Ostatně se také u mnoha zaměstnání plat počítá na hodinu.
Odpovědět1 0
Miliardy a miliardy. Reklama je bohužel hybatelem současného světa. Už ani není důležité, že na fotbal přijdou fanoušci, lístky už dávno nejsou zdrojem příjmů. Tím nejdůležitějším je zdrojem je reklama, kdy prodají místo na dresu aby tam mohli mít napsáno FORTUNA, o přestávce narvou co nejvíc reklam mezi poločasy zápasu. V hokeji už skoro není bílé místo na ledě... Za reklamu s dosahem statisíce lidí se platí miliony. Před pár lety stál pronájem banneru na seznamu 2,4 milionu za 12 hodin, nevím jak to je teď.
Nebo si vzpomeňte na mega trapnou "reklamu na reklamy" na Primě, kdy tam šašci z televize prosí ať nepřeskakujete reklamy, že pak nebudou mít na svoje Range Rovery a dovolené v Karibiku (neříkají to takhle, ale lze číst mezi řádky). V reklamě jsou neskutečné prostředky. A lidi jsou hloupí a kupujou a kupujou... A nejlepší jsou ti co mají výplatu 25 a koupí si telefon za 30 000 na splátky. Pak se nedivím že jsme tam, kde jsme.
Považuji za ostudu, že taková "premiová značka" jako Apple se snižuje k reklamám. U Microsoftu dělají reklamu sami sobě, teď se v Office verzi 2019 objevuje reklama na Office 365 :)))
https://www.bleepingcomputer.com/news/microsoft/microsoft-is-showing-ads-for-microsoft-365-in-office-2021/A kdo to platí? Ten, co reklamu zadává.
Odpovědět1 0
American dream.. Žít si nad poměry, mít dluhy, makat do padnutí, zemřít na infarkt, celý život stres.. HOlt byl průšvih, že v Československu byl kontakt s emigranty relativně omezený a i když to komunisté říkali, tak si lidé bohužel mysleli, že je to jen propaganda... Podívejte se na Kubu. Každý tam má příbuzné v USA, takž přesně ví, co ta "demokratická svoboda" obnáší. Nepatrná část za ní uteče. A absolutní většina sedí doma, v klídku popíjí rum, pokuřuje doutníček a všechno je jim maňana... A pitomce, co by navrhoval "demokracii" by se ani neobtěžovali nekopnout Prostě by ho ignorovali, dokud si ho neodvede policie.
Odpovědět4 3
Souhlas, nevím kam se furt ženeme. Roztáčíme spirálu a peníze tečou několika kanály na stále stejná místa. Konzumní společnost je degenerovaná společnost, kde jsme svědky reklam, jak se farmáři pečlivě starají o prasátka, aby se měla na farmě dobře a vedla plnohodnotný život. Než je teda zabijeme a sníme samozřejmě. Reklama jsou pro mě lži a polopravdy.
Odpovědět1 0
Nikdo vás k ničemu nenutí. Ano, reklamě se v současnosti těžko vyhnete, ale máte svobodnou volbu třeba zrušit TV a rádio. A Internet. V tu ránu budete mít o hodně velkou porci reklam méně. A také se můžete odstěhovat jinam, kde reklamu nemají. Třeba do některého z afrických států. A když už tady zůstanete, opět vás nikdo nenutí, abyste utrácel a někam se hnal. Je to jen na vás, jaký životní styl zvolíte. To je totiž ta demokracie, můžete se svobodně rozhodnout a dělat si, co chcete, pokud tím neomezujete ostatní (jinak řečeno, dodržujete zákony).
Odpovědět1 0
Máte naprostou pravdu, proto jsem zrušil O2 TV, na televizi nekoukám, filmy si stahuju, na youtube mám Adblock už asi 10 let a telefon mám jabko, kde doteď reklamy nebyly. To ale neznamená že jsem slepý vůči svému okolí a nevidím co se kolem děje. Já jsem v česku spokojený, máme neuvěřitelně vyspělý a bezpečný stát ale nevážíme si toho, většinou.
Odpovědět0 0
"telefon mám jabko, kde doteď reklamy nebyly"
Nebyly? Vždyť jedna z nich je ukázána v článku. Tady podle všeho stále nepůjde přímo o reklamní bannery, ale o zvýhodňování inzerentů ve výsledcích vyhledávání, což se na jabku děje už dávno (viz screenshot výše, který ukazuje dnešní stav). I to je reklama.
Odpovědět0 0
Kritik za každou, cenu, že? Kdo chce jabko bít, hůl si vždycky najde.
Kromě toho, že článek nabízí foto jediného místa v iOS, kde je reklama, je tam taky napsáno, cituji:
"Různé formy propagace by se nově měly objevit např. v Mapách, Knihách nebo Podcastech."
Kdo do teď nebyly, dovolím si připsat.
Odpovědět0 0
"Kdo chce jabko bít, hůl si vždycky najde. "
Jako že se schválně snažím za každou cenu házet špínu na Apple, nebo jak si to mám vyložit?
"Kdo do teď nebyly, dovolím si připsat."
Ano, v těch aplikacích (MKP) nebyly. Ale byly a jsou v jiných částech iOS, takže co je špatně? iOS bez reklam (placených propagací) není ani dnes. Tedy jste řekl něco, co není pravdou.
Odpovědět0 1
Pane autore, tvrdíte, že co říkám není pravda, a přesvědčujete mě o něčem, co denně používám, že to tak není. Tak co si mám myslet?
V jakých částech iOS tedy byly a jsou reklamy (kromě dokola omílané propagace v AppStore)? Máte odpovídající uživatelský background, abyste mohl iOS hodnotit?
Pokud máte na mysli reklamy uvnitř aplikací a her, tak nejsou reklamy iOS. Stejně jako reklama na webu není reklamou systému Windows, když ho zrovna používám. Že si nainstaluji Messenger a ten mi podsouvá reklamy? To opět není nativní reklama iOS.
Ptáte se, co je špatně? V současnosti když spustím aplikaci mapy a vyhledám nějaký pojem, zobrazí se mi nejrelevantnější výsledky. Špatně je to, že teď by se mi měly zobrazit místa, za jejichž propagaci někdo zaplatil, aby byly v TOPu.
Odpovědět0 0
"Máte odpovídající uživatelský background, abyste mohl iOS hodnotit?"
Představte si, že jako dlouholetý uživatel iOS a iPadOS ano. News nejsou k dispozici pro ČR, takže ty hodnotit nemůžu (telefon nemám nastavený pro USA).
"Pokud máte na mysli reklamy uvnitř aplikací a her, tak nejsou reklamy iOS."
Ne, ty opravdu nemám na mysli. Mám na mysli zvýhodňování (propagování) výsledků ve vyhledávání v aplikacích Applu.
"Ptáte se, co je špatně?"
Já se ptal, co je špatně na mém tvrzení, že v iOS je placená propagace už dnes. Což minimálně v českém App Store je pravdou (viz ten screenshot - který jasně ukazuje, že to tak je, tak mi netvrďte, že není, když tu máte důkaz). Máte tu screenshot, důkaz, který ukazuje, že placená propagace je v iOSu už dnes realitou.
Odpovědět0 0
Jj, bez toho jednoho screenshotu se hroutí celý článek. Jedna reklama tam opravdu je. Tvrdím že kromě tohoto místa jinde reklama není. Vy tvrdíte na základě jednoho obrázku, že v iOS jsou reklamy. To je slovíčkaření a nabízí se spousta analogií, co by se takovou logikou dalo vyvodit na základě výskytu jednoho případu v množině.
Jestliže 2 je prvočíslo, potom můžu tvrdit, že existují sudá prvočísla? Můžu, ale není to pravda, existuje jen jedno, číslo 2.
Placená propagace zřejmě funguje v iOS naprosto neviditelně, protože kdykoliv něco hledám "v aplikacích Applu", jak píšete, vždy mi to najde nejrelevantnější výsledek na prvním místě. Nemám to na prvních třech pozicích zaplavené reklamou jakou v Google.
Byl bych zklamaný, pokud by v budoucnu Apple změnil přístup a zobrazoval výsledky na základě platby vývojáře, nikoliv na základě relevance.
Odpovědět0 0
"To je slovíčkaření a nabízí se spousta analogií, co by se takovou logikou dalo vyvodit na základě výskytu jednoho případu v množině."
Když už chcete zabrousit do predikátové logiky, tak byste měl vědět, že neexistenci něčeho dokázat nelze (je možné, že jste to jen nenašel), ale existenci dokázat lze (stačí najít jeden případ). Vy jste tvrdil, že iOS je bez reklam. Což je očividně nepravdivé tvrzení, protože minimálně v App Store se reklamy nachází (navíc se nachází v App Store na více místech, pro každé vyhledávání jiné - nebo chcete tvrdit, že když se zobrazí na jedné stránce jen jedna reklama, tak na iOS nejsou reklamy, ale jedna reklama, přestože na jiné stránce s jiným dotazem se objeví reklama jiná?). Kdybyste měl Apple News (telefon/tablet nastavený pro USA), tak byste tam je měl taky, takže to by bylo už ve dvou aplikacích.
BTW, objevují se zvěsti, že se v USA rozjela už i bannerová reklama v rámci aplikací iOS, takže bohužel asi nepůjde jen o doporučování, jak se zprvu zdálo.
Odpovědět0 0
Chápu jak to myslíte, ale doufám, že nemluvíte o matematice, kde se samozřejmě neexistence dokazuje.
To že plánují bannerové reklamy je špatná zpráva, nepřijde mi, že by na tom Apple byl tak špatně aby se měl snižovat k reklamám. Ohledně Vašeho dotazu - pokud se na stejném místě objevují různé reklamy na základě toho co hledám, ano je to pro mě jedna reklama. Stránka s výsledkem hledání Je to totiž jeden formulář, jedna stránka frameworku, která se plní (populuje) daty.
Asi naše debata sklouzává někam kam jsem nechtěl. My se prostě neshodneme.
Odpovědět0 0
No to je ale blábol nad blábol. Kolik vám je? Zažil jste bolševika a jeho režim? Asi ne, jinak byste tohle nemohl napsat. Víte, výhodou demokracie je, že si v rámci zákonů můžete dělat, co chcete. Můžete se tedy klidně sebrat a vyrazit žít na Kubu (nebo, téměř, kamkoliv jinam), kde se můžete válet, chlastat rum a kouřit doutníky (jistě, a to vše je tam zadarmo :-o). BTW, spojení "všechno je jim maňana" je dost divné ("všechno je jim zítra"?), když už, tak "na vše mají odpověď maňana". A kopnout někoho by se neobtěžovali, protože na to jsou moc líní. PS: Čím dříve se odstěhujete z toho prohnilého demokratického světa, tím lépe pro vás. Držím vám palce, ať jste pryč a užíváte si jinde. :-o
Odpovědět0 0
Zažil, na rozdíl od dnešních bojovníků za svobodu, kteří to nezažili. A právě proto se jim dají nakecat totální kraviny a oni je pak opakují. Jako třeba "útlak", "represe", "političtí vězni" nebo účelově rozpočítaná statistika výplaty ze které vychází, že tehdy člověk prakticky neměl co žrát.
Odpovědět1 1
Problém není v demokracii, ani dokonce v kapitalismu...problém je v lidech, mamonu a nenažranosti a ti co můžou, si ohnou jakejkoli systém pro sebe, jen aby se měli líp než ostatní, na jejich úkor...to je vidět ve všech režimech a systémech...i u nás za totality si nebyli všichni rovni, protože byli soudruzi, co si byli rovnější...stejně tak v kapitalismu si ti, co mají peníze prakticky zotročí ostatní a o totalitních režimech ani nebudu mluvit, krásnej je příklad KLDR, kde jim vládne vypasené prasátko a zbytek populace nemá co žrát...
Odpovědět3 0
Já teda nevím, jak kdo jinej, ale já jsem se už dávno naučil reklamy ignorovat. Na netu je blokuju a když to nejde, tak je přehlížím. Klidně můžu číst půl hodiny text na stránce a kolem reklamní bannery a vůbec nebudu vědět, co na nich bylo. Když na mě vyskočí reklamní video před videem, tak ho hned přeskakuju a taky vůbec nevím, co tam bylo...mozek to prostě hned vypouští...takže jestli to má takhle většina lidí, tak nevím, jak se jim to může vyplatit...
Odpovědět3 0
Děláte to dobře. Mě nejvíc vadí marketing zaměřený na děti. Ty pak papouškují co viděli a reklamní slogan se stává v jejich očích pravdou. Je pak na nás rodičích je od toho uchránit a vysvětlit, že to je jen reklama, že to je hra a není to vždy pravda.
Odpovědět1 0
vyplatí, i to přeskočení trvá 3s nebo 5s a těchto mikroreklam se platí každá vteřina. dejme tomu 0,025ct/1s. Když to udělá 100 000 zobrazení jste na cirka 250 USD (jestli počítám centy správně).
Odpovědět0 0