reklama
Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty
Chlazení a skříně
Ostatní
Periférie
Procesory
Storage a RAM
Základní desky
O nás  |  Napište nám
Facebook  |  Twitter
Digimanie  |  TV Freak
Svět mobilně  |  Svět audia
1.12.2021, Milan Šurkala, aktualita
Proslýchá se, že Apple dále vyvíjí nové modely bezdrátových nabíječek a možná se dočkáme takové, která bude přeci jen schopná nabíjet více zařízení než MagSafe Duo. Hovoří se i o bezdrátovém nabíjení na dálku.
mrmysak (101) | 3.12.202116:14
Pro ­"dálkové­" nabijeni vstupuje jednoduse fakt, ze vyssi freq.ma ­"nevyhodu­" vysoke smerovosti
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
wrah666 (6205) | 3.12.202118:56
Spíš výhodu. Vezme se nějaká adaptivní anténa a AI je na ssebe správně zaměří a ztrátu to zmenší. Ale i tak tam bude. A zatímco třeba u nabíjení mobilu je pár desítek procent oproti kabelu v pohodě ­(řekněme 25%, to by tak mohla být korektní hodnota­) tak u elektromobilu, kam potřebujete na den narvat pár KWH už je to DOST nehospodárné. A motat se kolem takového natáčení by ASI nebylo extra zdraví prospěšné.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
MLML (19) | 2.12.20215:34
Vůbec si nejsem jist, že by to bylo dobré. Bez výše zmiňovaného elektrosmogu to samozřejmě nejde, ale je i otázka, jestli se uživateli nebude zahřívat řetízek na krku, nebo náramek. Zdravé pro přítomné to myslím bude jen těžko.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(2)
hl.hl (289) | 1.12.202117:54
Tak bude to mít výhodu, nebudeme potřebovat doma žádná světla. Svítit si bude každý sám.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(5)  nízká(0)
wendak (434) | 1.12.202117:13
Jako toto bych si domů nepořídil, už tak je toho elektromagnetického vlnění všude kolem dost. Navíc aby to mělo výkon, tak to bude pořádně žrát, protože výkon bude klesat se čtvercem vzdálenosti ­(pokud se nepletu­).
Za mě to nemá smysl a Apple se tím USB­-C nezbaví
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(5)  nízká(0)
snajprik (1476) | 1.12.202122:42
Tesla pred 100 rokmi zostrojil auto na staticku elektrinu, malo len elektromotor, anteny a stakym to autičkom behak 40km­/h kolo niagarskych vodopadoch. Keby ten patent sa odblokoval a na trh došla nabijačka zo statickej elektriny, tak by sa ten mobil kdekolvek nabil sam :­) To by bolo :D
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(4)
asip80 (1084) | 2.12.20211:06
doufám, že to bylo myšleno jako vtip :D
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(5)  nízká(0)
snajprik (1476) | 2.12.20216:53
Ked boli ešte analogove radia, tak pomocou jedneho jedineho maleho kondenzatoru ­(kryštalka­) si mohol počuvať radio bez napajania či baterky, dokazalo naindukovať dostatok elektriny aby pekne hralo. Zopar takychto kondenzatorov a pri dnešnom elektromagnetickom smogu, zopar watov by si hravo ziskal, s tym Teslom si nerobym srandu, fakt na jazdenie autom mu stačil elektromotor zopar dlhych anten.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(1)
maraou (406) | 2.12.20217:39
Statická elektřina? To jako napájel bleskem? :D
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
asip80 (1084) | 2.12.20219:50
jelikož patentová ochrana je časově omezená, tak by to zajisté každý vyráběl jak na běžícím pásu ;­) Lidi nevěřte každé pitomině, co se kde píše :­)

Navíc na pohyb je potřeba té energie o dost víc ;­)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(0)
Jardadoma (1417) | 1.12.202115:33
Pokud bude mít stejnou účinnost jako kabel, tak s tím já ani EU nemáme problém :o­)
A taky to nesmí zvyšovat hladinu elektrosmogu.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(1)
wrah666 (6205) | 1.12.202118:44
Stejnou účinnost jako kabel to samozřejmě mít nebude. Fyziku nelze odrbat, ztráty tam budou. A čím delší vzdálenost, tím vyšší. I kdyby použili nějakou anténu, co se zaměří a pošle energii jen na patřičný přijímač, stejně tam bude ztráta rostoucí se vzdáleností. A elektrosmog to zvýší rozhodně taky.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(3)  nízká(0)
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.