reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Diskuze k článku: Asus uvádí Radeony X1600
3.11.2005, Milan Šurkala, aktualita
Společnost Asus představila dvě nové grafické karty s čipy ATi Radeon X1600. Tyto karty by měly přijít na trh ke konci tohoto měsíce. První grafikou je Radeon EAX1600XT Silent TVD 256MB, druhou Radeon EAX1600Pro TD 256MB. Začněme obecně....
mam problem | 17.3.200619:46
mam problem s X1600XT ­- napr. pri najeti do windows ­(resp. na plochu­), obraz 2x rychle za sebou preblikne.Neni to nic co by se nedalo snest, ale nelibi se mi to.Mam Nforce 4ku ­- kdosi psal, ze se nemaji moc radi.Pomohly by new ovladace na NForce 4ku???novy BIOS??? pls HELP
Odpovědět0  0
Ehm | 4.11.200511:14
Teoreticky fillrate ma 1600ka prave o poznani horsi nez treba GF6600GT. Autor chtel zrejme napsat, ze je teoreticky je spatna a v praxi docela dobra:­-­)Navic co to ma byt za blud ohledne RBE, nema 4 ale osm.Nuz trosku postudujte konkurencni weby:­-­))
Odpovědět0  0
Invin | 4.11.200514:45
tak pak radeji nechodte na konkurencni weby, protoze X1600 ma 4 RBE a ne 8 mily pane EHM ehm eh..
Odpovědět0  0
Milan Šurkala (4579) | 4.11.200515:12
1, Ohledne fillrate je to trochu osemetne. Odhledeme od vertex jednotek, ktere nemaji na vysledny vykon az tak velky vliv. Pak by byl fillrate Radeonu X1300 Pro a X1600 XT takrka totozny a nechcete mi snad tvrdit, ze X1600 XT je podobne vykonna jako X1300 Pro, ­(jenze ona podstatne rychlejsi pamet X1600 XT se o nejaky narust rozhodne postara­). Teoreticky fillrate je 2,36GPx­/s ­(590×4­), ale taktez se uvadi 7,08GPx­/s ­(590×12­). A podle prvnich vysledku je jasne, ze vykon je tak nekde mezi. Podstatne vyssi nez by se dalo ocekavat od 2,36GPx­/s reseni, ale take podstatne mene nez od 7,08GPx­/s reseni. A kdyz se kouknete na weby, tak jej nikdo radeji ani neuvadi.
2, Tak jsem trosku prostudoval konkurencni weby. Nevim na ktere chodite vy, ale ja ani na jednom nenasel 8 RBE pro Radeon X1600. Tem ma akorat 8 Z­-Compare jednotek. Ale 4 Render Back­-Ends, 4 texturovaci jednotky, 12 pixel pipeline a 5 vertex jednotek.
Odpovědět0  0
Petr Štefek (1098) | 4.11.200517:31
Tak se zkuste zamyslet nad poctem pixel pipelines a omezeni v poctu 4TMU a 4ROP...tezko se asi dostaneme na 7080, ze?.­-­)Vynasobit 12*590 je zcela zcestne.
Odpovědět0  0
MatRio | 4.11.200510:01
Koupím podle toho, jaká bude cena. Pokud do 6K, ta du do ní.
Odpovědět0  0
skulko | 4.11.20057:41
bude i pre agp?
Odpovědět0  0
snajprik | 4.11.20055:34
No to si ma velmi nepotešil dufal so že to bude vykonnejšie ale uvydime ako obstoji v testoch.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.