Přestože již oba výrobci grafických čipů několikrát doplatili na "optimalizace", jak sami jemně označují podvádění v testech, pokračují v jejich používání dále. Nyní se pro změnu rozhořela aféra ohledně anizotropního filtrování, kterou objevil a na svých stránkách popsal německý server ComputerBase.de. Jedná se o to, že ATi implementovalo do svých posledních ovladačů Catalyst 4.5 nové algoritmy pro filtrování textur. Místo plnohodnotného trilineárního filtrování tak provádí grafické karty tzv. "brilineární" (kombinace tri- a bilineárního), což má o něco nižší dopad na výkon.
ATi se k problému také oficiálně vyjádřilo, celý text si můžete přečíst v druhém článku na ComputerBase.de ZDE. Navíc se o tomto problému rozhořela velmi rozsáhlá diskuse na tomto fóru Beyond3D. Uvidíme, jak z toho ATi vybruslí, většinou dopadlo výrazně lépe než podvádějící nVidia.
ATi se k problému také oficiálně vyjádřilo, celý text si můžete přečíst v druhém článku na ComputerBase.de ZDE. Navíc se o tomto problému rozhořela velmi rozsáhlá diskuse na tomto fóru Beyond3D. Uvidíme, jak z toho ATi vybruslí, většinou dopadlo výrazně lépe než podvádějící nVidia.