
Zuckerman v letech 1994 až 1999 pracoval pro Tripod.com, který poskytoval jisté služby absolventům univerzit, což však nebylo úspěšné, a tak Tripod.com skončil jako webhostingový server. Firma zkoušela několik způsobů, jak vydělat touto činností peníze, ovšem nakonec se spolehla na financování z reklam. Využívala k tomu analyzování stránek svých zákazníků, dle jejichž obsahu na ně cílila svou reklamu, ovšem to nefungovalo v každém případě zcela bezchybně.
Objevil se totiž inzerent, a to jedna automobilová společnost, která si stěžovala, že se její bannery s reklamou objevily na hostované pornografické stránce. V Tripodu se tedy rozhodli reklamu umístit do samostatného vyskakovacího okna, aby si ji uživatel nespojoval s obsahem samotné stránky. Tripod nakonec se svým modelem zaznamenal úspěch. Jisté ale je, že s vyskakovacími okny by dříve nebo později přišel někdo jiný.
Zdroj: Tom's Hardware