
V podstatě to není nic světaborného, jde jen o možnost přepnout mezi režimem G-Sync a klasickým režimem určeným pro hry, které G-Sync nepodporují. V prvním režimu G-Sync zajistí okamžité zobrazení scény v momentě, kdy ji GPU vykreslí a její synchronizaci s obnovovací frekvencí monitoru, aby ten neukazoval roztrhaný obraz. To je dobře známé.
Klasický režim, čili Proprietary Classic Mode, využívá technologie firmy BenQ, a to redukci rozmazaného obrazu (Motion Blur Reduction), nabídku obnovovacích frekvencí 100, 120 a 144 Hz (Gaming Refresh Rate Optimization Management), dále Black eQualizer pro zjasnění tmavých scén nebo Smart Scaling, S Switch, Display Pilot, atd. BenQ také slibuje, že podsvícení nebude poblikávat a unavovat tím oči.
Co se týče samotného displeje, jde o 24" úhlopříčku, odezvu 1 ms GtG a LED podsvícení. Více toho zatím známo není, ale můžeme předpokládat, že půjde o panel typu TN s rozlišením 1920 x 1080.
Zdroj: TZ BenQ