Bing předpovídá (nejen) technologické trendy pro rok 2015
18.12.2014, Jan Vítek, aktualita
Microsoft Bing slouží stejně jako hlavní služba firmy Google především k vyhledávání, ale na základě toho můžeme nahlédnout do blízké budoucnosti a podívat se na to, jaké hlavní trendy mají hýbat světem. Co tedy přinese rok 2015?
Microsoft Bing, respektive pracovníci, kteří za touto službou stojí, už v minulém roce úspěšně předpověděli výsledky některých letošních událostí, jako bylo třeba skotské hlasování o nezávislosti či volby kongresmanů ve Spojených státech. Využili k tomu právě výsledky vyhledávání pomocí služby Bing a další neupřesněné signály ze společnosti.
Pro příští rok byly předpovězeny hlavní trendy dotýkající se celkem osmi kategorií: ocenění, design, móda, jídlo, fotbal (tedy ten americký), technologie, cestování a nositelná elektronická zařízení. Výsledky byly také rozděleny dle světových regionů. Podívejme se tedy na hlavní přehled.
Co se týče módy, pak byl předpovězen návrat roláků, okapsovaných plášťů a velkých šátků. Co se týče sportu, pak si Bing všímá pouze NFL a uvádí, že Super Bowl v příštím roce vyhrají New England Patriots nad Green Bay Packers. Mezi cenami je zmiňována Grammy, přičemž nejlepším nováčkem mezi umělci se má stát Sam Smith a cena zanejlepší album má připadnout Beyoncé. Zlatý glóbus za nejlepší drama zase prý vyhraje Chlapectví (Boyhood).
V příštím roce se budou na cestách hledat zapadnuté kouty, malá města, přičemž popularita velkých aglomerací má mezi turisty klesat. Nicméně velká města i tak budou na předních příčkách a v Evropě bude populární navštívit především Londýn, Paříž a Edinburgh, čili nic překvapivého. A co se týče jídla, letět bude především středomořská dieta a kuchyně ze Středního východu. V Evropě se bude konzumovat trhané vepřové, kebap, hummus, masové knedlíčky, burgery, baklava, moussaka či kuskus.
Nakonec jsme si nechali technologii a nositelná zařízení, což nás zajímá nejvíce. I v tomto případě už Bing rozlišuje čtyři hlavní regiony, tedy Severní a Jižní Ameriku, Evropu a Asii-Pacifik. Co se týče Evropy, Severní Ameriky a Asie, pak jde o stejnou pětici čítající nositelná zařízení, která mají ale i vlastní žebříček, dále osobní digitální asistenti (čili v podstatě chytrá mobilní zařízení), automatizace domácností, virtuální realita ve hrách a 3D tisk. Výrazně odlišné to nebude ani v Jižní Americe, takže se dá mluvit o celosvětových trendech.
A nakonec co se týče samotných nositelných zařízení, pak nejvíce populární budou Apple Watch (i když zatím ani nejsou na trhu), pak různá zařízení Samsung Gear, jako třetí náramek Microsoft Band a pak tu jsou produkty Jawbone a hodinky Motorola Moto 360.
Ve zdroji aktuality máte odkaz na veškeré zveřejněné informace.
Zdroj: Microsoft Bing
Pro příští rok byly předpovězeny hlavní trendy dotýkající se celkem osmi kategorií: ocenění, design, móda, jídlo, fotbal (tedy ten americký), technologie, cestování a nositelná elektronická zařízení. Výsledky byly také rozděleny dle světových regionů. Podívejme se tedy na hlavní přehled.
Co se týče módy, pak byl předpovězen návrat roláků, okapsovaných plášťů a velkých šátků. Co se týče sportu, pak si Bing všímá pouze NFL a uvádí, že Super Bowl v příštím roce vyhrají New England Patriots nad Green Bay Packers. Mezi cenami je zmiňována Grammy, přičemž nejlepším nováčkem mezi umělci se má stát Sam Smith a cena zanejlepší album má připadnout Beyoncé. Zlatý glóbus za nejlepší drama zase prý vyhraje Chlapectví (Boyhood).
V příštím roce se budou na cestách hledat zapadnuté kouty, malá města, přičemž popularita velkých aglomerací má mezi turisty klesat. Nicméně velká města i tak budou na předních příčkách a v Evropě bude populární navštívit především Londýn, Paříž a Edinburgh, čili nic překvapivého. A co se týče jídla, letět bude především středomořská dieta a kuchyně ze Středního východu. V Evropě se bude konzumovat trhané vepřové, kebap, hummus, masové knedlíčky, burgery, baklava, moussaka či kuskus.
Nakonec jsme si nechali technologii a nositelná zařízení, což nás zajímá nejvíce. I v tomto případě už Bing rozlišuje čtyři hlavní regiony, tedy Severní a Jižní Ameriku, Evropu a Asii-Pacifik. Co se týče Evropy, Severní Ameriky a Asie, pak jde o stejnou pětici čítající nositelná zařízení, která mají ale i vlastní žebříček, dále osobní digitální asistenti (čili v podstatě chytrá mobilní zařízení), automatizace domácností, virtuální realita ve hrách a 3D tisk. Výrazně odlišné to nebude ani v Jižní Americe, takže se dá mluvit o celosvětových trendech.
A nakonec co se týče samotných nositelných zařízení, pak nejvíce populární budou Apple Watch (i když zatím ani nejsou na trhu), pak různá zařízení Samsung Gear, jako třetí náramek Microsoft Band a pak tu jsou produkty Jawbone a hodinky Motorola Moto 360.
Ve zdroji aktuality máte odkaz na veškeré zveřejněné informace.
Zdroj: Microsoft Bing