BORRT

Registrace: 12.11.2013
Komentářů: 72, score 0.8
Účast v Expertiádách: 0
Účast v Týdenních šancích: 0
Mám fotoaparát: –
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –

Nejvíce přínosné komentáře

Komentář z 27.8.2018 s hodnocením +15:
"Tomu odpovídá i cena monitorů na trhu, kde se dají kousky s FreeSync běžně pořídit pod 3000 Kč, zatímco G­-Sync je znak monitorů s cenou vysoko přes 10.000 Kč. Aby však nevznikla mýlka, takové monitory jsou samozřejmě celkově daleko lepší než modely s FreeSync za pár tisícovek.­"

Toto je vcelku nešťastná formulace, které podsouvá myšlenku, že monitory s FreeSync jsou jen levné šunty. Nebylo by lepší napsat, že obdobně vybavené monitory se liší cenovkou?
Například dva herní monitory 144Hz. TN, ­(LFC­), pivot od Asusu.

FreeSynce ASUS MG248QR za 7 490 Kč vs G­-Sync ASUS PG248Q za 12 990 Kč.

https:­/­/www.czc.cz­/asus­-mg248qr­-led­-monitor­-24­/224313­/produkt
https:­/­/www.czc.cz­/asus­-rog­-swift­-pg248q­-led­-monitor­-24­/196371­/produkt
Tady je vidět ten rozdíl v ceně za srovnatelný produkt a velký příplatek za G­-Sync monitory oproti FreeSync.
Komentář z 9.4.2018 s hodnocením +6:
Nvidia si kvůli majoritnímu podílu na trhu dělá nárok na značky výrobců karet, které si dlouhé roky draze budovali. Když nepodepíšou, tak je odstaví od novinek, nebudou mít hry na bundlování s kartami a stanou se z nic druhořadí výrobci, kterí budou proti těm co podepsali velmi znevýhodněni. Je to od nVidie jen sprosté vydíraní výrobců a zneužívání dominantního podílu na grafickém trhu.
https:­/­/i.redd.it­/q8ppacyag3n01.jpg
Komentář z 31.5.2018 s hodnocením +4:
První byl AMD FX­-9590.
Sami ho dokonce uvádíte ve svém přehledu procesorů.
https:­/­/www.svethardware.cz­/prehled­-desktopovych­-procesoru­/22566­-9

Nejméně přínosné komentáře

Komentář z 12.3.2016 s hodnocením -1:
"Úplne rovnako by si ho kritizoval ako teraz, pretože by sa na nete objavilo aj tak kopec článkov ako je táto knižnica škodlivá len preto, že je od NV.­"

Tato věta mluví za vše. Pán má křišťálovou kouli a ví víc než všichni okolo a dokonce více i než samotný programátor z CD Projekt Red­­'s Marcin Momotz, který popsal SOUČASNÝ stav a který jsem kritizoval. Je vidět, že nesneseš oprávněnou kritiku na tvoji oblíbenou firmu. Hraješ si tu na přemoudřelého a tvoje fanouškovství k Nvidii je zcela zjevné.
Komentář z 12.3.2016 s hodnocením -1:
"Takže čím si pomohla, že nechala nastavený vysoký teselačný faktor? Ničím.­"

A ty první recenze jsou co?
Ty mávnutím kouzelného proutku z internetu nezmizí. Když si někdo méně znalý této problematiky bude chtít zahrát Zaklínače 3 a bude se řídit podle těchto ­"účelově zkreslených­"recenzí, tak Maxwelly vypadají jako ideální volba na novou grafiku.
Nemožnost pro Intel a AMD mít kontrolu nad svým hardwarem a být vydán na milost a nemilost nVidii ­(obfuskace kódu, nemožnost vývojářů se ani o tomto kódu s nimi bavit, ...­). Hráči budou muset vypínat stále více features, které jsou dělané pomocí Gameworks, protože to má na jejich HW velké výkonové dopady. Mnohem větší, než na jinak srovnatelný hardware. Ale tito zákazníci si zaplatili za CELOU hru a ne jen za její osekanou verzi.
Celý balík Gameworks je se stávajícími lincenčními podmínkami a uzavřeností kódu velice kontroverzní a po předešlých zkušenostech jsou i pochybnosti o záměrném výkonnostním poškozováním konkurence zcela namístě.
Ale, že to jde i obráceně ­(bez uzavřeného kódu­) dokazuje AMD se svým open source projektem GPUOpen.
http:­/­/gpuopen.com­/games­-cgi/
Komentář z 7.9.2015 s hodnocením -1:
Jaký veletoč, co to tady pořád plácáš?

Tohle jsem napsal:
"Všechny grafiky GCN async shadery podporují ­­(řada 7000 a novější­­). Fermi a Kepler nemají podporu žádnou a u Maxwellu je přepínání ­­(context switch­­) pravděpodobně tak náročné, že se nevyplatí.­"

Vidíš tam napsáno, že to Maxwell v2 nepodporuje? Jestli ano, tak si zajdi na oční!
Dokonce tu tabulku, že Fermi a Kepler nezvládají zároveň graphics+compute jsi sem postoval ty sám.
Ta informace o Async Compute a context switch byla prezentována současně a ne postupně jak píšeš.

Prostě popíráš věci co tam nejsou a jen ze sebe děláš ***.

Nynější implementace asynchronních shaderů přístupných v ovladačích pro Maxwell v2 způsobují citelný pokles výkonu v AotS. Holé konstatování. A to měla nVidia měla ke kódu hry přístup více než rok ­(stejně jako Intel, AMD a Microsoft­) a vydala pro AotS i extra ovladač ­( http:­/­/www.geforce.com­/whats­-new­/articles­/geforce­-355­-60­-whql­-driver­-released ­). V současné době jsou proto na žádost nVidie Asynchronní Shadery v AotS zakázány, ale podle tebe žádný problém není a všechno je vpořádku.
Lidi z Oxide Games, Oculus Rift, David Kanter a i Nathan Reed z nVidie lžou. Prostě podle tebe všichni lžou a jen ty máš pravdu.

Už to chápu...někdo si zapomněl vzít své pilulky.