reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
22.9.2019, Milan Šurkala, aktualita
Citlivým údajem může být i fotografie registrační značky. To postihlo obchodní řetězec Tesco ve Velké Británii, který měl nedávno problém s tím, že databázi snímků RZ svých zákazníků nechal povalovat volně na internetu.
Andir (747) | 23.9.20199:24
Ta paranoia to je něco něco jak pořád všichni řeší jak se sleduje kdo kde byl nepochopím stejně tak s navštěvováním stránek alespon se zobrazuje relevantní reklama a ne pořád hovadiny za chvíli vánoce a nic když už někde vidím reklamu samé kraviny
Odpovědět1  2
batmaster (699) | 23.9.201910:25
?
Odpovědět0  0
A co jako? Si myslíte že jako RZ něco poví ? Každý se může kdykoliv podívat na miliony RZ dnes a denně v provozu.
Odpovědět1  7
batmaster (699) | 22.9.201917:01
Není problém, když se na na jednotlivé značky díváte, ale je problém, když je ukládáte i s časem a lokací, kde se vyskytovali. ­(Jsou v tom zakódovány vzorce chování.­)
Neříkám, že je to stejný problém jako třeba únik údajů o kreditních kartách, ale úplně v pořádku to není.
To máte jako s informacemi z internetu. Jednotlivá sebraná informace je k ničemu, ale seberte jich miliony a máte Big­-Data k nezaplacení.
Nebo sesbíráte jiné, opatříte je analýzou a závěry a máte utajovanou informaci o chování nějakého subjektu či skupiny lidí.
Prostě bezpečnost serverů by se neměla podceňovat.
Odpovědět11  1
wrah666 (6205) | 22.9.201920:13
Npaříklad pasivní sledování. Dneska už je skoro zbytečné se za někým plížit. Stačí využít ­(zneužít­) dostupné databáze a snímky z kamer. A víš kde byl, kdy tam byl, s trochou kombinatoriky, s kým tam byl.. A s trochou snahy, když platil kartou, tak i co měli k večeři.. Nemluvě o tom, že když je snob a má smartfoun s asistentem, tak máš i nahrávku o čem mluvili.
Odpovědět0  1
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.