k comu im to ale bude ked bez dotacii maju predaje slabe aj v krajinach plnych ekofanatikov.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(2) nízká(5)
čo z toho ked sú to šroty rozpadajúce sa počas jazdy
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(2) nízká(4)
Vzhledem k tomu, že se během jízdy rozpadá kdeco, tak tento argument nic moc nemění.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(2) nízká(2)
Ale nie za take pemiaze!!!!
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(4)
Zase neříkáte pravdu.
Tesla je snad drahá? Vždyť v elektromobilech rozjela cenovou válku. Konkurence musí kvůli cenám Tesly snižovat ty své, protože tak levným částkám nedokáže konkurovat.
Základní Model Y je o 400 tisíc Kč levnější než Mach-E. O 26 %. Za cenu Modelu 3 Vám konkurence nabídne o třídu menší ID.3, stejně stojí Ioniq 5, nebo třeba bz4X, které upadávala kola. Fordu upadávala kola u F-350 až F-650, což jsou auta za 45 až 105 tisíc USD. Mercedes svolával 160 tisíc GLE (od 1,8 mil. Kč) a GLS (od 2,25 mil. Kč) za upadávající lišty oken. Když už jsme u toho Mercedesu, ten třeba kvůli riziku upadnutí zadní nápravnice svolával Maybach S-Class (od 3,6 mil. Kč). Toyota kvůli upadajícím šroubům na zadní nápravě (kvůli čemuž mohla upadnou její část) svolávala Tundru (od 38 tisíc USD). Teď čerstvě s Teslou kvůli stejnému problému upadávajících volantů svolává Nissan Ariyu, cena od 44 tisíc USD, tedy za ceny podobné Tesle.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(1)
mozem osrac karu za 45-105 tis. € mne staci aj do 25 tis.€
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(1) nízká(2)