Nechápu smysl tohoto srovnání, když drtivá většina majitelů PC tyto procesory nevlastní! Správné by bylo udělat test i starších procesorů. Já mám Intel i7 8700 a mohu jen odhadovat, že je kolem 80 FPS na medium.
Odpovědět1 1
Myslím, že výkon sestavy je to poslední, co Cyber-Punku škodí.
Mám odehráno cca 30 hodin. A musím říct, že jsem si z počátku myslel, že ta hra stojí za prd. Jak zpracováním, tak příběhem.
Ale teď už vím, že je to pravda. Místo "Cyber-Zaklínače" jsme dostali "Nedodělané-Looter-Shooter-GTA V".
- Generické úkoly bez špetky invence
- Nefunkční RPG prvky
- Nulová možnost vedení konverzace
- Nulový dopad rozhodnutí
- Zbytečný crafting
- Mrtvé město plné lidí s IQ 30
- Trapná fyzika
- Nevyvážený soubojový systém
- Nefunkční policie
- Špatně ovladatelná vozidla
- Systém reputace bez významu
........ atd.
(Získat dámské lodičky s obranným číslem vyšším, než armádní boty, nebo tílko lepší než kevlarová vesta je podle mě mimo.)
Měli se vyprdnout na "více - znamená lépe" a raději rozpracovat málo úkolů s hlubším podtextem v menším městě a okolí. Obrovské město je anonymní a ještě se mi snad nestalo, že jsem si řekl: "Tady už jsem byl."
Tohle je pro CD Projekt obrovská ostuda.
Moc mě mrzí, že jsem hru předobjednal. Ne kvůli penězům, ale kvůli zklamání důvěry. :/
Odpovědět5 2
Vypadá to, že jsem krátce před koncem a můžu souhlasit v podstatě se vším. Hra mě vede za ručičku a kolikrát se ani nesnaží vypadat, že dává na výběr. RPG to není ani z rychlíku a osobně už jsem rezignoval na nějaký budování postavy, když je v podstatě jedno, do čeho se nacpou body na skilly a perky. Respektive je nejlepší je cpát zrovna do toho, co je aktuálně potřeba pro otevření/hacknutí/cokoliv. Pořád je co dělat, úkoly se sypou jak na běžícím pásu, ovšem motivace kulhá, takže už jen plánuju dojet hlavní linku (moc už evidentně nezbývá) plus pár zajímavých vedlejších questů a bude.
Bavilo mě to i tak hodně, ovšem hlavní problém je ten, že Cyberpunk nabízí až moc věcí, které nemá cenu a smysl dělat. Jak píšete, méně by bylo více.
Odpovědět2 1
Přesně to jsem si včera večer říkal. Kašlu na to, dělat dokola to samé a pojedu jen hlavní linku.
Chyby se dají napravit, grafika zlepšit, ale herní mechanizmy, příběh a styl už nikdy nikdo neopraví. Škoda. :(
Odpovědět0 0
Ty lodičky, to je samozřejmě chyba. Měly mít větší útočné číslo, díky jehlovému podpatku.
Hraješ za chlapa nebo za ženskou?
Odpovědět0 0
RPG vždy za ženskou. Radši koukám na holky než na kluky. ;)
Odpovědět0 0
Nějak nechápu smysl měření neoptimalizované a hodně nedodělané hry :)
Odpovědět3 1
Aby se to dalo porovnat s hotovou verzí. Pokud někdy bude.
Odpovědět0 0