reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Komentáře od danno (3)
Presne toto ma napadlo. Inak by som tomu moc nerozumel, lebo vsetci novinari, co to mali na hlave, o tom pisaly same chvalospevy, ake je to skvele. Prave az na ten uzsi zorny uhol zobrazovania. Ale aj tak si myslim ze ako prvu verziu to mohli dat na trh a ludia by si sli urvat ruky.
Odpovědět0  0
Ahoj, ja jsem Barbie, jsem tva kamaradka. Pojd si hrat.
Odpovědět0  0
To hej, poruchy plynatosti pri hrani pocitacovych hier vedia zneprijemnit hlavne multiplayerovy zazitok.
Odpovědět0  0
Chcel som prave upgradovat na Skylake, ale teda este pockam, co bude z tohoto.
Odpovědět0  0
toto je jeden vynikajuci technologicky clanok a zrozumitelny aj pre tych, co prave neprogramuju graficky software. V poslednom case svethardware prevzal vedenie v oblasti tychto popularno vzdelavacich tem, zatial co konkurencia ide cestou hernych recenzii. Velka pochvala, len tak dalej, nepolavujte a chodte do hlbky.
Odpovědět0  0
Konecne zazivame nejaky technologicky prielom, ktory je vidno. Teraz este tie baterky.
Odpovědět0  0
A to sa uz vraj pripravuje HairWorks 2.0, ktora zvladne na jednej hlave vyrenderovat 3­-nasobne viac vlasov ako na skutocnej.
Odpovědět0  0
Ako pravidelny hrac PC hier s cistym registrom trestov tiez odjakziva zastavam nazor, ze nasilie v hrach dokaze rozumny clovek oddelit od chovania v realite. Asi ale mentalne starnem a v poslednej dobe zacinam pripustat, ze to vzdy nebude take jednoznacne. V osembitovych dobach nikoho nevzrusovalo, ked ludia vrazdili pixely pripominajuce postavicky ludi. Hysteria zacala od Wolfa­/Dooma, kedy to zacalo cele viac podobat na skutocnost. Dnesne hry zobrazuju pomerne verne vizualizovane postavy ludi s presvedcivou mimikou a animaciami. Je pomerne iste, ze o neajky cas si nasadime nieco ako Oculus a hra a postavy budu vizualizovane na nerozoznanie od reality. Zlepsi sa aj umela inteligencia a pocitacove postavy budu interagovat ako ludia a vyzerat ako ludia. Stale potom bude OK masakrovat ich zo zabavy? Nemyslim tym nejaku moralno filozoficku rovinu, ale vplyv na chovanie v realite. Zatial si to neviem uplne predstavit, ale zrejme to bude mat kvalitativne iny vplyv na chovanie cloveka, ako ked je dnes obrazovka jasnou barierou medzi realitou a hrou.
Odpovědět0  0
a teraz mozete zacat mucit nejake TLC, pre porovnanie najlepsie tiez 240 GB.
Odpovědět0  0
Skoda, ze tam nedali aj dve kamerky ­- mohli by jednak miesat realitu s 3D grafikou v style hololens a tiez pri kazdom pauznuti hry by sa to nemuselo stahovat z hlavy.
Odpovědět0  0
V clankoch tohoto typu na ceskych weboch prestavate mat konkurenciu. Bohuzial.
Inak som celkom prekvapeny, ze R9 285 je vykonovo ekvivalentna 960ke, skoda tej spotreby, ale hlavne toho, ze oproti 280ke ubudol 1GB pamati. Osobne vaham, co s upgradom starej 560Ti. Zda sa, ze 960 Ti sa tak skoro nedockame, pokial vobec niekedy, aj ked uniknute benchmarky pred par mesiacmi naznacovali, ze je to hotova vec.
Odpovědět0  0
suhlas, gta 5 a porovnanie tychto 2 kariet je dobra tema aj na samostatny clanok. tipujem ze rozdiely by boli najvyraznejsie.
Odpovědět0  0
Ci tam nebude hrat ulohu aj skutocny cas. Napr. ak ho po zapisanych 150TB nechate mesiac odlezat, mozno uz nebude citatelny.
Odpovědět4  0
Ma to pivot?
Odpovědět0  0
Najvacsi pruser vsak maju tie celebrity, ktorych fotky neunikli a nekoluju internetom. Nepise sa o nich, prestavaju existovat. Marne budu nadavat svojim PR manazerom, holt, nemali spravne fotky v spravny cas na spravnom mieste.
Odpovědět3  0
Zda sa, ze niektori backeri sa skutocne citia zneuziti, to je prve, co by aj mna napadlo v tejto situacii.

http:­/­/www.cnet.com­/news­/what­-does­-the­-facebook­-oculus­-deal­-mean­-for­-kickstarter­/

Teda ze ich peniaze pomohli niekomu sa pekne napakovat a povodne prezentovana idea vyzera teraz ako vabnicka. Je minimalna sanca, ze sa projekt bude realizovat podla povodnych zamerov. Nakoniec, ako sa pisalo, niektori vyvojari uz od podpory ucukli.

Odpovědět0  0
Nezacinal nahodou Oculus ako Kickstarter projekt? Nie je mi jasne, co z toho budu mat ti, co sa vyzbierali na startovacich 2,5 miliona dolarov.
Odpovědět0  0
MPC8544E to asi nebude, ten ma len DDR2 radic. Skor tipujem QorIQ P1022, alebo nieco novsie.
Odpovědět0  0
Predpokladam ze to bude Freescale CPU. Som rad ze v Synology este nezavrhli Power architekturu, lebo doteraz mali len 2 taketo modely a docela flakali testovanie novych verzii DSM. Napriklad vzdy pokazili systemovu hybernaciu, co podporuje len tato rada. Okrem tohoto DS214 pribudne v tejto procesorovej rodine pravdepodobne aj 4­-diskovy DS414, tak dufam ze to budu viac testovat.
Odpovědět0  0
Vsetci sme uz raz videli, ako Apple fungoval bez Jobsa. Boli skor podpriemernou ako priemernou technologickou firmou. Ak budu mat tentoraz lepsie vedenie, mozu si svoju poziciu este par rokov uchovat, skor ale verim tomu, ze sa zaradia do priemeru.
Odpovědět0  0
K tej interpolacii ­- na normalnom monitore ­(1680x, 20­") mam vo Firefoxe default nastavene 120% zoom a myslim ze nie som sam. Pri vacsom rozliseni bude naopak priestor pre este kvalitnejsiu interpolaciu ako uzivam teraz. Je logicke, ze prvy krok museli urobit zobrazovace ­(a ze uz je na case­), obsah sa prisposobi. A podla mna velmi rychlo.
Odpovědět0  0
Velmi zaujimavy napad, ale tym rozlisenim to uplne posrali.
Odpovědět1  0
Pokial je mozne vyuzit ako ovladanie aj smartfon ­(ako touchpad­/klavesnica­), potom vstupne periferie pri prenasani nemusia byt problem.
Odpovědět0  0
Predstava, ze gigabitovy ethernet znamena pre sietovy disk 100MB za sekundu je dost naivna, obzvlast pri tejto cene.
Odpovědět0  0
A preco nie rovno vyuzitie v SSD diskoch? Ulozisko s takymi rychlostami by bolo revoluciou.
Odpovědět0  0
Tesselator v sucasnych ATI vraj nie je v sulade so specifikaciou DX11, takze je otazne, ci tieto cipy budu mat nejaku vyhodu v HW podpore DX11 oproti sucasnym DX10 cipom Nvidie
Odpovědět0  0
Ten rozdiel v obrazkoch pred a po kalibracii farieb by sa dal lepsie znazornit tak, ze by sa obrazky menili na tom samom mieste napr. po najdeni a opusteni priestoru obrazku kurzorom mysi. A tiez sa pripajam k testovaniu monitorov s kvalitnejsimi technoologiami, ktore dnes uz nie su o tolko drahsie a chyba vacsia osveta aby sa viac rozsirili medzi beznych ludi.
Odpovědět0  0
Kamaatovi som sa ponukol na jeho postarsom PIII preinstalovat Win2000 na WinXP. Lenze WinXP sa nainstalovat nedali za nic na svete. Vravim si, no nic, hodim tam naspat tie Win2000, aspon bude cerstva instalacia. Ale houby, nesli uz ani tie! Nakoniec po testovani vsetkeho mozneho memtest zistil vadny pamatovy modul. No a vysvetluj teraz kamosovi, ze si musi kupit novu pamat, inak mu nepojde pc vobec, ked ten clovek ani nevie z coho sa pc vnutri sklada. Vidi len ten vysledok mojej prace, ze predtym mu to islo nastartovat a teraz mu to uz nejde. tak som mu teda radsej zohnal iny sdram modul na vlastne naklady, nastastie nie draho.
Odpovědět0  0
to najucinnejsie na cistenie povrchu monitora je prachobycajna kuchynska dratenka. obzvlast dobre oddeluje hrube necistoty ako zaschnute paradajky ci kecup omacku, vajicka a pod.
Odpovědět0  0
ste si tym nastupcom ­(OLED­) taky isty? urcite budu mat coskoro co povedat aj SED displeje.
Odpovědět0  0
..idem zacat studovat pravo
Odpovědět0  0
ziadnu paniku, do styroch rokov od uvedenia bude Vista relativne dobre odladeny a bezpecny system, podobne ako tomu bolo u XP s prichodom SP2.
Odpovědět0  0
ano tento problem mam tiez, to piskanie je dost vyrazne pocut, preto musim monitor vzdy vypinat, ale staci prednym tlacitkom
Odpovědět0  0
uplne vpohode. mam tento lcd s obycajnou 6800kou a hram napr. teraz Prey na 1024x768, len si nastavim v hre pomer 16:10 a nevyzera to tak strasne a grafika stiha.
Odpovědět0  0
je to o optimistickom pohlade na svet, ty by si povedal ze je to urezana 4:3 dvadsatjednotka ja hovorim ze to je rozsirena sedemnastka
Odpovědět0  0
to je jasne, Microsoft im zakazal viac ako 16 pipelines, aby XBox360 v case uvedenia koncom roka bol vykonnejsi ako stolne PCcka :o)
Odpovědět0  0
absolutne si to nepochopil clovece. mechanika i medium bolo pre tuto tematiku pouzite len ako ilustrativny priklad. a nazov je dobry, nikde v nom nevidim ­"test vypalovaciek, CD R a DVD R medii pri roznych rychlostiach­".
Odpovědět0  0
znizit cenu o 100% znamena davat zadarmo. znizit cenu o 150% uz znamena platit za to ze zakaznik je ochotny si produkt kupit.
Odpovědět0  0
najma ked ja si kupim za tych 5 rokov aj 3 GPU a konzolovi hraci len 1 :o)
Odpovědět0  0
v podstate taka citacka SD kariet so styrma tlacitkami a jednym DSP naviac :o)
Odpovědět0  0
tak ma napadlo,co by asi tak vazila druha Li­-Po bateria co by pridala dalsie 4 hodiny k vydrzi , mozno aj menej ako 2 kg.
Odpovědět0  0
aj ja som sa nad tym zamyslel ze vlastne 6600 podava cca podobny vykon ako R9800Pro, takze upgradovat ju sa vyplatai az niekde okolo 6800GT, X800XL
Odpovědět0  0
rozmyslam co by ma mohlo prinutit kupit si toto miesto 128MB USB disku za rovnaku cenu...
Odpovědět0  0
ved to snad muselo ist uplne plynule
Odpovědět0  0
proste nadhera, chcel by som to
Odpovědět0  0
nepodarilo sa prelozit?
Odpovědět0  0
co takto testy spravania sa zakaznika v hypermarkete...kam kedy zabludi jeho pohlad, pre niekoho informacie ohromnej hodnoty.
Odpovědět0  0
veru notebooky uz nebudu viac tie krotke bezpecne hracky co kedysi.
Odpovědět0  0
posledna domena p4 ­- encodovanie videa ­(takmer 100% uspesnost predpovedania spracovania instrukcii­) padne s prichodom dvojjadrovych athlonov64, to uz je jasne. a dalsia pracovna cinnost na ktoru sa amd64 ­"nehodi­" ma vazne nenapada
Odpovědět0  0
nahodou je tento clanok pre mna velmi prinosny, lebo zistujem ze preinstalaciou ovladacov na novu verziu svojej mainstreamovej karte k badatelne vyssim vykonom nepomozem.
Odpovědět0  0
je dost mozne ze graficka karta nebola vybrana pre tento test optimalne a mala byt o cosi slabsia ­(6600GT­-6800­) teda pokial bolo skutocne prioritou ukazat rozdiely medzi drivermi. ostatne to by dokazovalo aj ten vykonnostny rozdiel driverov v 3dm05 ­- na procesore tam prakticky nezalezi. v testovanych hrach uz ano a ked procesor nestiha tak drivery odpocivaju bez rozdielu verzie. a inak velmi dobre spracovany test, len viac takych clankov, bravo.
Odpovědět0  0
zeby to bolo preto, ze Unreal Enginom 3 by netestovali ani tak procesor ako graficku kartu?
Odpovědět0  0
vystizne, expedition ­- stale je co objavovat. myslite si ze uz poznate vsetky chybove hlasenia, a vzdy vas prekvapi nejake nove ;o)
Odpovědět0  0
a urcite by nefungovali oba procesory sucasne?
Odpovědět0  0
asi som blby ale fakt neviem o co tu ide. klavesnica bez popisu tlacitok...a dalej?
Odpovědět0  0
to ziram. 35cm hlbka na 82 cm uhlopriecku, nie je to proti fyzikalnym zakonom, vychylovat luc v takych velkych uhloch pri potrebnom napati? nejde mi to do hlavy.
Odpovědět0  0
je to FED display?
Odpovědět0  0
keby slo o notebook optimalizovany na hry, mal by obsahovat skor nieco ako 1 GB RAM ale hlavne grafiku 6800 alebo X800.
Odpovědět0  0
no v pripade ze je to konkurencia voci HDDVD a BluRay tak by to na trhu mohlo byt aj skor..
Odpovědět0  0
ake to ma rozmery? neviem si to predstavit
Odpovědět0  0
orientujem sa vyslovene na cenu, som mal doteraz 4 manli karty ­- Geforce2MX, Radeon 8500, Radeon 9600XT a NV6800. So ziadnou so nemal najmensi problem, radeony sli dokonca celkom slusne pretaktovat ­(10­-15 %­) Pri poslednych dvoch som mal stastie na slusne pamate Smasungy, ktore sli hore bez problemov o 150 MHz. Ale vo vseobecnosti uznavam ze tato znacka nie je nic moc.
Odpovědět0  0
ktovie ci ten takt nevypocitali 2x takt jedneho jadra...sa mi nezda ze by uchladili dve 3GHz jadra na jednom cipe.
Odpovědět0  0
a ste si isti ze kliknutim obrazok zvacsim?
Odpovědět0  0
:o­)­) zas tragicke to nie je, nepretaktovana bezi vpohode
Odpovědět0  0
kupil som nedavno 6800 nonultra na AGP, hlavne koli moznosti odomknut zvysne pipelines a vertex units oproti 6600GT. zial v mojom pripade boli vadne ­- prejavovalo sa pri zapojedni pixel shaderov do hry. ale co ma stve viac, neda sa pretaktovat ani na 340, uz zacina mierne artefaktovat. no skratka manli je stavka na istotu :­) myslite ze by pomohla vyymena chladica?
Odpovědět0  0
uz vidim ze prvy krok po instalacii longhornov bude v 90% pripadov vypnutie vsetkych 3D efektov, aby sa na tom dalo rozumne pracovat :­) vlastne by som privital moznost zapnut klasicky styl, teda nie ani tak ten pestrofarebny XP, ale este z Win 2000. Dufam ze tam bude. A trochu ma zarmucuje, ze vyvoj OS ide smerom k zahlcovaniu coraz vacsej casti vykonu na rezijne ucely.
Odpovědět0  0
PS 3.0 vyhoda oproti X300? ved to je uplne smiesne. ze im to vobec niekto zere. ked zapnem shadery 3.0 v Chronicles of Riddick na mojej 6800 tak je to nehratelne aj v 800x600. Hry s podporou tejto verzie shaderov si na 6200 urcite s ich pouzitim dobre nezahrajete. tak nech mi pani z marketingu NVidie ukazu jednu vyhodu z toho plynucu.
Odpovědět0  0
tak si to tu rozdiskutoval celkom dobre, dokonca tak vycerpavajuco ze si si vystacil aj sam :o­) ale vyzera to tak ze mas vo vela veciach pravdu, hlavne ohladom tej bezpecnosti. Mozne riesenie situacie je povolenie prispevkov do diskusii len registrovanym uzivatelom. Ale vzhladom na to ze to nie je zas tak horuci problem ­(vzdy sa daju nejake IPcka bannovat­) tak by to bolo asi zbytocne otravovanie 99% diskutujucich.
Odpovědět0  0
danno (335) | 26.11.20049:46|Nový Commodore 64
nedaju sa do toho nahravat vlastne ine hry. takze vlastne ani nejde o C64, mohla by to byt hocijaka ina konzola s moznostou spustat par zabudovanych hier.
Odpovědět0  0
nechcel by som mat pocitac co to to potrebuje...
Odpovědět0  0
vpodstate vsetky HW info co ste uviedli su irelevantne, kedze 3DM05 ­(o ktory sa podla jednoznacne jedna, lebo v 3DM03 je to celkom bezny vysledok­) nema procesor a zvysok HW prakticky ziaden vplyv na vysledok. Inak je celkom zrejme ze slo o 2x GF6800U v SLI mode.
Odpovědět0  0
zaujima ma predsa ked sa recenzuje nejaka karta, ako dobre si vedie v porovnani s co najsirsim spektrom inych kariet. a najlepsie od inych vyrobcov cipov.
Odpovědět0  0
tiez to pouzivam, ale svieti mi pri tom stale opticka mys a to ma trochu desi v noci.
Odpovědět0  0
to vyvedenie ­"front panel­" USB a fire wire je dost nesikovne. ja ho mam tiez na bedni zboku a limituje to moznosti umiestnenia PC . Nehovoriac o tom, ze pouzivanie USB kluca je takto dost krkolomne ­(mam PC pod stolom­).
Odpovědět0  0
je 15:04 a kde nic tu nic...
Odpovědět0  0
pevne dufam ze budu robit vypredaj obhoretych funkcnych fotakov a LCD ciek za symbolicke ceny :)
Odpovědět0  0
:­) no ano ale to ja uz radsej v dualchannelu 2 x 512, ale inak dobry napad taketo aukcie. a ak chcete vyvolat naozaj rozruch , hodte do aukcie nejaku tu 6800U alebo X800 XT s vyvolavacou cenou 6­-7 tisic. :)
Odpovědět0  0
256, nie je to dneska uz trosku nezaujimave? mali by ste startovat na 512MB
Odpovědět0  0
ano, ten narast vykonnosti v D3 potvrdzujem ­(9600XT­) o 12 % proti Cat. 4.9 ­(na 1024, medium)
Odpovědět0  0
to musis mat pekelne pretakteny GPU, mne to da 1750 bodov a idem 540­/790 ­(Barton 3200+, 1GB PC3200, 9600XT­)
Odpovědět0  0
ano hodilo by sa tam skor tazke alebo neprehliadnutelne
Odpovědět0  0
128 bitova zbernica, 8 pipelines, nizke frekvencie, to je cisty mainstream sucasnosti.
Odpovědět0  0
a zase su tam dva druhy slotov, situacia PCI­/AGP sa opakuje. ziadne zjednotenie sa nekonalo.
Odpovědět0  0
zaujimavy dovetok. pochopil som spravne ze Nforce2 nema teda DDR radic podla standardu JEDEC? a teda nie kezda DDR400 v nom bude pracovat korektne?
Odpovědět0  0
tak o tej cene nemam ani len predstavu
Odpovědět0  0
Hlavne by ma zaujimalo, ci uz v tieto ovladace konecne umoznuju nastavit pre kazde rozlisenie obnovavciu frekvenciu separatne, aby som uz nemusel pouzivat specialne utillity.
Odpovědět0  0
ako dobre ze uz teraz mam k dispozicii program ktorym budem bencharkovat svoju kartu v roku 2007. naozaj je to upokojujuce, lebo zit tri roky v neistote, ci by som ju musel testovat na vtedy uz mierne zastaralom 3DM2003, to by som tazko prekonaval.
Odpovědět0  0
R3xx nepodporuju shader model 2b, iba 2.0
Odpovědět0  0
tiez sa pripajam k ziadosti o rozobratie prinosov 64 bitov, porovnanie ich implementacie u Intelu a AMD, prinosov rozdielov oproti 32 bitom, nacrtnut moznosti co sa otvaraju vyvojarom a odhadnut ocakavany prinos­/zrychlenie v roznych aplikacnych oblastiach especially v hrach :o­) vopred dakujem za putavy a informacne bohaty clanok :o­)
Odpovědět0  0
hej potom som si vsimol ze v tabulkach su aj vyssie vysledky ako 60. ci to obmedzenie neplati nahodou len pre hru samotnu a nie pre dema. a vdaka za zaujimavy link.
Odpovědět0  0
61 fps nie je limit CPU ale grafickeho enginu a je to spravene zamerne. mozno sa da nejakym prikazom vypnut, ale zatial na to nikto neprisiel.
Odpovědět0  0
Uplne s tebou suhlasim. Veru som sa musle dobre poobzerat aby som nasiel zretelne znamky bum­/normal mappingu. Vo FC priam bil do oci vsade okolo. Pre priklad si porovnajte dve kupelne­- z FC vs. D3, na plnej ciare vyhrava FC. Detailnost textur prostredia ­- proti FC snad polovicna. Polygonov na niektorych postavach o polovicu menej, vidno spicate hlavy!. a pritom je to na HW zravejsie. Mozno je tu lepsia praca s stienmi, v tomto mal FC rezervy. A rozhodne neodporucam hrat klaustrofobikom.
pre mna osobne je D3 ­(engine­) dost sklamanim.
Odpovědět0  0
pokial je pouzity skutocny displacement tak nevidim dovod aby to neslo.
Odpovědět0  0
mam pocit ze virtual DM sa asi v hrach prilis neuplatnuje, a to asi ani v najnovsich. je to trochu skoda, lebo ide o celkom posobive vylepsenie normaloveho mapovania, a zrejme bez vyraznejsieho zvysenia zatazenia VPU. no skoda ze ho nepodporuje aj Nvidia.
Odpovědět0  0
dlasi clanok z tejto serie by mohol byt o hardwarovo podporovanych technologiach VPU ktore by mali byt sucastou specifikacie DirectX 10 :o­) existuju o tom vobec nejake info?
Odpovědět0  0
skvely clanok. ocenil by som snad este detailnejsi popis techniky virtualneho DM a rozdielov oproti skutocnemu DM. Je to iba v pocte priechodov pri renderovani alebo to vyzaduje zapojenie CPU, alebo aka je nevyhoda? je v praxi VDM pouzitelny ­(setri nejake zdroje oproti detailnemu modelu­) a je­/bude pouzivany v hrach?
Odpovědět0  0
alebo tiez 640KB should be enough for everyone ;)
Odpovědět0  0
na games.tiscali.cz pisali o termine 4.8.2004 v USA a 13.8 zbytok sveta. Cechy a SVK az koncom srpna­/augusta
Odpovědět0  0
i ked...regulator rychlosti na prednom paneli..nie je to zly napad :o)
Odpovědět0  0