reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
4.2.2023, Milan Šurkala, aktualita
DARPA, ARFL, Lockheed Martin a Aerojet Rocketdyne nedávno úspěšně vyzkoušely novou hypersonickou střelu Hypersonic Air-breathing Weapon Concept (HAWC). Ta má několikanásobně překonávat rychlost zvuku.
donnybsc (1) | 8.2.202320:04
Díky bohu ty kecy wraha to už se nedalo číst, člověk si chce pocist nějaké info v diskuzí a on tu akorát bleje nechutnou propagandu.
Odpovědět2  0
Savitur (36) | 6.2.202317:52
Neprecital som komplet celu diskuziu, ale chapem to spravne ze ked ma niekto iny nazor ako mass media, ze je automaticky povazovany za ruskeho trolla?
Klasika dnesne tzv. demokraticke­/liberalne kridlo, ktore vidim je aj tu hodne zastupene ­- v zaujme ­'pravdy­' treba zaviest cenzuru, kto ma iny nazor ako nase dnesna korporatne media je automaticky zapredany rusky troll, ktory za to urcite berie prachy ­(uz ste tu takto obvinili ­'wrah666­'­) ­- takych treba demokraticky ­(ako inac­) umlcat.
Odpovědět4  6
Karel Polívka (1065) | 6.2.202318:18
Viz můj komentář zde v diskuzi napsaný 5. 2. 2023 ve 12:45. Nemá smysl znovu opakovat něco, co bylo už jednou napsané.
Odpovědět4  0
Savitur (36) | 7.2.202311:16
Precital som si vas koment z daneho casu ­(ale aj inych­) a len ma to utvrdzuje v tom, ze v podstate veci vo vasom pripade ide o snahu zaviest cenzuru ­- ale o taku tu novodobu ­'demokraticku­' cenzuru, ktora sa to snazi zaobalit akoze ide o pozitivnu vec, skryva za vzletne slova.
Kazdy ma nejake videnie sveta ­(politika je toho sucast­) a uplne bezne sa niekto prekecne a vyjadri napr. kriticky nazor na Rusko ­(napriklad pri teme ruske chipy­) ­- tam sa to toleruje, tam vam to nebude vadit.
Nechce sa mi to velmi rozpitvavat, ale aj tu v tejto diskuzii vidim paralelu s tym ako je dnes svet polarizovany ­- a priznacne pre tuto choru dobu kde je vela veci opacne ako sa zda, snaha potlacit zakladne slobody prichadza od tzv. ­'demokratov­'.
Odpovědět2  7
Hendly (10) | 7.2.202313:23
Ok.
Jak teda vy navrhujete postupovat proti situaci kdy jsou verejne platformy webu vyuzivany trolly k sireni propagandy?

Vy navrhujete nebranit se. Tedy situaci ktera vyhovuje trollum.
Odpovědět3  1
Savitur (36) | 7.2.202315:57
Ja ­'wrah666­' nevnimam ako trolla ­- vacsinou ma komenty k veci.
Sem tam, pri clankoch ktore maju presah do ­(geo­)politiky, vyjadi svoj nazor ­- no ale to nieje jediny.
Odpovědět1  0
Karel Polívka (1065) | 7.2.202313:53
Všechno je to úhlu pohledu, já s tím Vaším nesouhlasím. Tohle je technologický web a takovéto záležitosti zde zkrátka řešit nechceme stejně jako to u nás nechtějí číst mnozí čtenáři, kteří k nám přijdou, aby si přečetli, co se děje ve světě technologií. Pokud chce někdo neustále řešit politiku ­(případně v tomto případě i válečný konflikt­) a donekonečna se hádat ­(mnohdy i za hranou platných zákonů v této zemi­), co je a co není podle něj pravda, nechť to dělá na nějakém jiném webu, než jaký provozujeme. Není naší povinností, abychom poskytovali diskuzní prostor naprosto pro všechno a o čemkoli.
Odpovědět5  1
wrah666 (6205) | 7.2.202314:36
Po pravdě: Já vás i chápu. Ale na druhou stranu mě nesmírně těší, že si i jiní všímají, jak vám ta ­"pravda, láska, svoboda a například ­"zákaz cenzury­" pěkně zahořkla. A mimochodem koukám, že stále funguji. Žeby admin nebyl tak bleskorychlý? Nebo není takový ­"demokrat­", když jde o to někoho umlčet?
Odpovědět0  4
Karel Polívka (1065) | 7.2.202315:03
Jasně jsem specifikoval, v jakém případě u Vašeho profilu dojde k blokaci, čehož jsem se chtěl držet. Ale ne, Vy prostě musíte neustále dělat dusno a psát nějaké provokace. Budiž dobrá, jak chcete, když mi teď dokonce vytýkáte, že k té blokaci ještě nedošlo.
Odpovědět3  0
Hendly (10) | 7.2.202316:11
Zde opět nemohu mlčet. Nemluvím za redakci, ale jako čtenář.
Nerespektování slušnosti a z toho plynoucí ­"ban­" rozhodně není cenzura jak se zde snažíte vnutit.

Zde to chápu jako technický web a vy zneužíváte diskuzní prostor na propagaci svých názorů které do diskuze nepatří.
Redakci děkuji, že se snaží diskuzi alespoň základně udržet u tématu.

PS:
Vidět za tím cenzuru je snaha postavit se do podoby mučedníka. Cenzura to není, kupodivu lze stejné názory jako tu píšete nalézt takřka ve všech diskuzích na českém internetu pod jakýmkoli tématem. Skoro jak přes kopírák. Stejná témata, stejná argumentace......

Odpovědět4  0
Tech-boy.lukas (1254) | 11.2.202314:04
nemyslím si že by tu bylo nějaké potlačení demokracie. Ale pokud máte ultrapravicový názor, jsou na to zaměřené weby a diskuzní fóra, kde můžete podobně smýšlejhící nábádat ke střílení před školou do civilistů atd.
a ohledně toho že toto je technický web, z komentáře pana Polívky jasně vyplynulo že pokud wrah napíše další koment v takovém znění jak napsal, a on se zeptá nebo ohlásí že ban stále nemá, že je pan Polívka pomalý.
Tak se ptám, kdo sedí wrahovi na vedení? Nebo to je ono, že mám pravicové názory ale logicky jsem totálně natvrdlý?
Odpovědět1  0
Hendly (10) | 5.2.202321:02
K Wrah666 uz nebudu mlcet.
Jeho neustale prepisovani ruske propagandy neni skoro nikdy k tematu a jde o soustavne trolleni.

Jestli redakce zasáhne budu jedině rad.
PS : zde opravdu nejde o cenzuru, ale zde to chapu jako web o technice a ne misto pro prepisovani zprav ze sputniku.
Odpovědět10  4
wrah666 (6205) | 5.2.202322:01
A udáš? A budeš se cítit, jako správný hrdina demokratické svobody projevu, pravdy a lásky? :­) Osobnbě se na návštěvu kolabofízlů docela těším. Pokud se vůbec budou obtěžovat, když po minulém udání zapsali do složky že jsem úplný idiot, kterého ale netřeba sledovat, jelikož je úplně neškodný. ­(ano, i úplní idioti, zcela neškodní mají své zdroje, kámoš mi vyjel celou zprávu kolabofízlů­)
Odpovědět3  11
Hendly (10) | 6.2.20230:31
Opet v prispevku vidim linku ktera je u trollu stejna a objevuje se opakovane.

Zde je technicky web ktery je pouzit jako platforma pro sireni ruskych temat a polopravd.


Odpovědět10  3
cdwN (585) | 13.2.202310:01
Za mě v pořádku, když se banuje za šíření ­"polopravd, mýtů a propagandy­". Musí to ovšem fungovat systémově, což bohužel nevidím. Denně se tu někdo vyjadřuje a šíří ­"polopravdy, mýty a propagandu­". Jenom to jsou ty ­"správné­" názory, takže za ně se nikdo nikoho udávat ani banovat nebude. A to mi už vadí. Pokud napíšu, že by měl někdo viset a ten dotyčný bude na té ­"špatné­" straně, ještě budu pochválen a kdokoli, kdo mi bude odporovat a správně podotkne, že se jedná o šíření nenávisti, bude ostrakizován a nabádán, ať drží hubu a že je trol. Pokud bude na ­"správné­" straně, budu rovnou obviněn ze šíření nenávisti proti osobě...Za mě se jedná o dvojí metr. Ano, politické glosy sem nepatří, ale povětšinou je tu někdo vyprovokuje svými výroky a následně nadává, jak si mohl někdo vůbec dovolit s ním nesouhlasit a vyjadřovat se opačně a žádá pro dotyčného ban, za to, že je trol. Přitom on sám vyprovokoval offtopicem následný flame....
Odpovědět0  0
pevan (40) | 5.2.202318:26
Je prima, že i tady už se neprobírá skoro nic jiného, než politika. Osobně bych všechny politiky na světě zavřel do jednoho města a nechal je tam pobít se navzájem, hned by na světě bylo líp.
Odpovědět6  0
jk3 (61) | 7.2.202310:56
Bohužel to není jen o politicích. Za těmi politiky stojí další magoři, kteří s nimi souhlasí.
Odpovědět0  0
Tomcat2 (631) | 5.2.20230:34
Pokud to poháněl scramjet, tak to opravdu vypadá na první opravdovou hypersonickou střelu. Ne jako Rusko, které předělaným Iskanderům na Kinžály říká ­"hypersonická zbraň­" a přitom je to obyčejná raketa...nebo Zircon, o kterým se spekuluje, jestli vůbec funguje...

Jenže ona hypersonická střela jako taková nepřináší moc výhod, oproti kasickým střelám, protože této rychlosti může kvůli tření vzduchu dosahovat pouze ve velmi vysokých výškách ve střední části letu...ve finální fázi při sestupu na cíl musí zpomalit na rychlosti stejné jako klasické střely a tím je stejně sestřelitelná protiraketovou obranou, jako každá jiná raketa...
Odpovědět0  0
Pavel Matějka (1578) | 5.2.20238:15
Zirkon dělá Mach 8.
Odpovědět3  0
Tomcat2 (631) | 5.2.202312:48
Na papíře...
Odpovědět6  2
Maw2100 (97) | 6.2.202311:23
Váš příspěvek ve druhém odstavci popírá smysl hypersonický střel!
Je úplně jedno jakým pohonem je střela vybavena. Technická náročnost není ani tak na této straně, jako na straně tepelné odolnosti, protože povrchová teplota dosahuje 2500°C. Střelu obklopuje plazma, která rozptyluje radarový paprsek, takže je to vlastně stealth a dopadová rychlost znemožňuje reakci PVO. Za těchto rychlostí a teplot musí střela zvládat manévrování a to znamená obrovské dynamické namáhání. Jsou prostě potřeba schopnosti, které má jen pár států na světē.
Pokud vezmu Iskander a názvu ho Kynžál, dosáhne a přežije výše uvedené je to plnohodnotná hypersonická zbraň!
Odpovědět1  1
Tomcat2 (631) | 6.2.202311:34
Jak říkáte, střelu obklopuje plasma, která totálně znemožňuje komunikaci se střelou a ruší její senzory tak, že se nedá manévrovat a to se už děje ve výškách kolem 40km nad zemí. V této rychlosti střela prostě nemůže vletět do nižších výšek, byla by neřiditelná a shořela by...proto platí to, co říkám, že musí zpomalit a jelikož je to opravdu technologicky náročná záležitost a nákladná, velmi se spekuluje o tom, že Rusko bylo schopno takovou střelu vyvinout. Neexistuje žádný relevantní důkaz. I kamerové záznamy, kde předvádí úspěšný zásah cíle touto střelou neodpovídají její kinetické energii, kterou by musela mít při dopadu už i v rychlosti 3 Machů...proto je důvodné podezření, že je to takový paper launch na zastrašení, ale doopravdy funkční střelu nemají...
Odpovědět2  1
Maw2100 (97) | 6.2.202313:13
Příjde mi nesmyslné vytvářet tuto iluzi. Rusko musí vědět, že by tahle lež neměla dlouhého trvání a sní i požadovaný efekt odstrašení. Oni existují, ale jsou jednodušší konstrukce.
Je ale zvláštní, že takový technologický leader jako USA jsou tak pozadu. Dělají věci zřejmě jinak. Náporový motor znamená kapalné palivo, tedy regulaci tahu, tedy dosažení větších vzdáleností a vyšší manévrovatelnosti, ale zároveň složitější a dražší konstrukce.
Odpovědět2  2
Jay8 (93) | 6.2.202313:23
"Rusko musí vědět, že by tahle lež neměla dlouhého trvání a sní i požadovaný efekt odstrašení.­"

nerobil by som si uluzie. ved castokrat siria uplne nezmysly a vobec im to nevadi. vela ludom to staci..
Odpovědět5  0
wrah666 (6205) | 4.2.202319:20
Kterého chudáka zas zdemokratizují? Jinak technicky rozhodně zajímavé, ale takto extrémně agresivním lidem by se měly preventivně sebrat i vzduchovky.
Odpovědět7  20
Eskymak (1057) | 4.2.202320:42
Jakým lidem? Ty střely snad bude mít armáda a volně k prodeji určitě nebudou.
Odpovědět2  2
Choakinek (1548) | 4.2.202321:35
No, já bych řekl, že Wrah666 to myslel takto:

Extrémně agresivní lidé = armáda USA ;­-­).

Neprezentuji svůj názor, jen píšu domněnku, jak to asi myslel Wrah666.
Odpovědět8  0
Karel Polívka (1065) | 4.2.202321:45
Tak ten v diskuzích o všem možném stále opakuje, jak jsou Američani zlí, neschopní a já nevím co všechno ­(každopádně hodně negativních vlastností, z kterých si lze vybírat­) a všichni ostatní státy jak jen reagují na jejich ­"podlé­" kroky, takže tady není potřeba nějak spekulovat, jak to myslel nebo nemyslel.
Odpovědět1  0
wrah666 (6205) | 4.2.202321:50
Nevím jak z vašěeho polhledu, ale podle mě jsou lidé, co neustále okupují několik státú různě na světě, v jiných zařizují povstání, puče, dávají tam vraždit lidi a podobné zábavy, opravdu docela zlí. Ale možná je to správné jednání, nevím.
Odpovědět9  9
Karel Polívka (1065) | 4.2.202321:56
Však samozřejmě, je to Váš názor, který neustále dáváte najevo při sebemenší příležitosti. Za sebe budu nejraději, pokud by byla rovnováha všech zemí, ale něco takového je z dlouhodobého hlediska poněkud utopická představa, takže pokud dojde na lámání chleba, rozhodně budu raději, pokud bude mít hlavní slovo Západ ­(jehož hlavním představitelem jsou teď právě Američané a jehož součástí jsme i my jako Česká republika­), než země jako Čína nebo Rusko. Tady není vůbec co řešit.
Odpovědět7  2
Tomcat2 (631) | 5.2.20230:21
To je sice pravda, USA se svojí politikou globální dominance nadělali bordelu dost, ale jak píše Karel, pokud bych si měl vybrat stranu, tak to bude USA, než Čína nebo Rusko. I když ta svoboda a demokracie je v USA už taky taková pochybná, tak pořád mají mnohem větší úroveň svobody, technologické a ekonomické vyspělosti, než zmíněné státy...
Odpovědět9  0
Kisch (13) | 6.2.202313:20
Kolega vždy tvrdil, že v případném konfliktu chce bojovat na straně Ruska. Že je lepší být zajatec na Floridě než na Sibiři. :)
Odpovědět1  0
Choakinek (1548) | 5.2.202317:05
Samozřejmě, že to je špatné jednání, o tom není pochyb ;­-­).
Odpovědět1  0
Choakinek (1548) | 4.2.202321:32
Zdá se, že tentokrát je na řadě Rusko. Ale když se jim nepodařil zdemokratizovat Afghánistán, Sýrie, Islámský stát a pravděpodobně ani Irák, tak od ruské mise moc neočekávám :­-­).
Odpovědět2  2
Budman (251) | 4.2.202322:02
Rusko je prakticky nemožné díky jeho rozloze porazit­/obsadit a myslím, že se o to ani nikdo pokoušet nebude, mnohem jednodušší je ho opět uzbrojit ekonomicky ­- což už se defakto děje
Odpovědět2  0
wrah666 (6205) | 4.2.202322:55
Uzbrojení ke krachu je hodně nebezpečná hračka, minule to přivedlo k bankrotu OBA bloky. A to měli amíci tehdy funkřní a rozjeté hospodářství. Dneska? Kovy dováží, plasty dováží, výroba... Inu, stíhačky vyrábí a kvalitu f35 bych uznával, ale vyrobí snad jednu za týden. Což by jaksi stihly zahltit i jednoplošníky z druhé světové. ­(sice staré a sebevražedné, ale o výrobě 50+ za den­) Tanky momentálně snad jedou výhradně abramsy ze zásob a ostatní obrněnou techniku vyrábí na export, ovšem početně jde o dost malé série. Přejít na montáž byť jen 10 tanků za den by žádalo příšerné investice, nevím, jestli by jim někdo tolik vůbec mohl půjčit. Dolar si nestojí zrovna pevně a například šejkové už za ropu s potěšením berou i jiné ­"veci­".

Jo a druhá strana:
Uvědomujete si, že na Ukrajinu za celou dobu války odešlo možná tak 5000 skutečných Ruských vojáků? Že tam moderní techniky naposílali jednotky kusů a to s čím Ukčka se zoufalou snahou bojují jsou stroje 40+ let staré v ceně šrotu? ­(spíše menší, jelikož by se musela ODEČÍST cena rozřezání a zpracování­)

A ekonomicky: Propaganda tady i tam tvrdí, že se nic neděje. Ovšem zprávy známých ­"tam­" říkají, že to co se děje je daleko menší průšvih, než to co se děje tady. Stačí otevřít jakoukoliv ekonomickou rubriku a den co den tam jsou psané zavírající podniky. Sklárny zhasínají pece, pivovary končí, ceny výrobků je dělají ještě méně konkurenceschoppnými vůči asii, než bylo před pár lety. Předem se omlouvám za nedostatečné oficiální ekonomické vzdělání, ale selským rozumem mi to přijde jako hodně špatně nastavený trend, který se navíc bude postupně zhoršovat. A za pár let, až tu zavře úplně všechno, tak nebude ani na ten ­"český­" Eta mixér, který ve skutečnosti montují v Hlinsku mongolové ze součástek z Číny. Inu a pak ETA pošle mongoly domů a také zavře krám, protože proč by je živila, když to bude neprodejné. Nevím, jaké máte životní standardy vy, ale já byhc si při nástupu do důchodu představoval trochu jiný stav, než že mi řeknou, že MÉ peníze, co mi celý život brali ­"na důchod­" jsou rozházené a že buď budu makat do smrti, nebo si to můžu jít hodit.
Odpovědět9  15
Karel Polívka (1065) | 4.2.202323:05
Když to tak čtu, tak vážně začínám pochybovat o tom, že ty věčně protiukrajinské texty píšete z vlastního přesvědčení. Takové nesmysly jsou už fakt jak podle nějakého zadání.
Odpovědět7  4
wrah666 (6205) | 5.2.20236:00
On to bohužel není protiukrajinský text, ale realita. Inu, až přijdou faktury za plyn a elektřinu, snad se probere víc lidí. PS: taková drobnost: nevadí vám náhodou, že současnou cenu benzínu a naftyzvedá o nějakých 8­-10 kaček jen to, že používáme hodnou, politicky uvědomělou ropu, namísto zlé, ruské, na kterou byly rafinerie jednak nastaveny a dvak, která prostě JE podstatně levnější?
Odpovědět4  13
indyan (77) | 5.2.202310:36
Jojo, tak prostě necháme, ať rusáčtí fašisté vyvraždí jeden národ, hlavně ať neplatíme ani o korunu více za plyn. Ukrajinci ať zemřou dnes a my zemřeme, až si pro nás ruští fašouni přijdou za rok. A ten rok budu mít levný plyn! Tak to se vyplatí možná tak vám, různým wrahům a tobě podobným zrůdičkám.
Odpovědět10  1
wrah666 (6205) | 5.2.202310:45
Ono stačilo, abychom do nich nerejpali NAPŘED. A pak nebylo nutné řešit NÁSLEDKY.
Odpovědět3  12
indyan (77) | 5.2.202311:06
Tím rejpáním myslíš, jak západ nechtěl přijmout Ukrajinu do NATO, jak ji nechtěl zahrnout do jiných bezpečnostních struktur a Ukrajinci si sami vybírali, jestli podepíší smlouvu s EU nebo nepodepíší nebo co? Jako klidně si buď wrahu ruským otrokem a voz si od nich plyn třeba v igelitových pytlích jak pakistánci z přírodních nalezišť, v tom ti přeci nikdo nebrání, ale mě z toho vynech.
Odpovědět5  2
wrah666 (6205) | 5.2.202311:22
"Nechtěl­", tak jen zaplatil a zorganizoval puč, a když vedli válku proti vlastním lidem, tak tam potichoučku posílal zbraně, včetně instruktorů. A ke konci roku 2021 tam šly ­"tajně­" zbraně za miliardy. ­"dezinformátoři­" pravidelně fotili a zveřejňovali vlaky narvané obrněnou technikou. Nebo třeba, co ty české ­"tanky pro Afriku­" co je omylem vyložili v Kyjevě a pak byly použité k zabíjení na Donbase? Tímto způsobem se MÍR fakt nezíská.
Odpovědět2  10
indyan (77) | 5.2.202312:22
A zajisté to všechno co jsi teď nalhal můžeš dokázat? Asi né, co? Ty kyjevskej omyle.
Odpovědět3  1
wrah666 (6205) | 5.2.202312:32
Nestojí mi to za to. Veškeré ty události jsi zažil a ignoroval. ­(potažmo počítám, že dokonce varování, že na Ukrajinu jjezdí vlaky s vojenskou technikou, snaživě popíral, jelikož před tím samozřejmě varovali ­"nedemokratičtí jedinci­". Demokradti tam ty zbraně vozili a těšili se na válku jak dítě na cumel.­) Takže fakt ne, nebudu hledat například záznam z flight radaru o letu oněch tanků ­"Do Afriky­". V době, kdy se ukázalo, že skončily v Kyjevě byl poměrně známý, dnes je počítám dávno nedostupný.
Odpovědět1  10
Karel Polívka (1065) | 5.2.202312:45
Vidím, že v tom psaní protiukrajinských textů, které jsou naprosto jednostranně namířené proti Západu, hodláte pokračovat. Takže vzhledem k tomu, že podle míry Vašich nesmyslů v této diskuzi ­(viz ten blábol o pouze 5000 skutečných ruských vojácích poslaných na Ukrajinu, nebo že si Rusko jakože svou imaginární pokročilou techniku z nějakého důvodu někde záměrně schovává, nemluvě o totálním znevažování toho, jakým způsobem se Ukrajinci vůči aktuálnímu agresorovi­/okupantovi brání a ztrácí při tom na svém vlastním území životy apod.­) jsem teď přesvědčený, že za psaní takovýchto naprosto jednostranných textů, které jsou často na hraně zákona a někdy už i za ní, dostáváte od někoho zaplaceno nějaké drobné, to teď zjednoduším – pokud napíšete nějaký další text namířený proti Ukrajině nebo obhajující Rusko, Váš profil bude zablokován.

Myslete si o mě nebo o nás kvůli tomu, co chcete, označujte si to třeba za cenzuru, je mi to naprosto jedno, protože jedna věc je výměna jiných názorů, ale něco úplně jiného jsou dezinformace s cílem rozeštvávat lidi v ČR. Nemluvě o tom, že vzhledem k tomu, co neustále píšete, je jen otázka času, kdy se o to bude zajímat policie. Naše weby jsou o technologiích, ne o politice a už vůbec ne, aby poskytovaly prostor pro někoho, kdo neustále podrývá způsob fungování naší republiky a Západu obecně včetně neustálého omlouvání toho, kdo před rokem podnikl plnohodnotnou invazi na území suverénního evropského státu a začal tam zabíjet jeho obyvatelstvo ­(vojáky i civilisty­) pomocí masivního bombardování. Tohle jsou prostá fakta. Na tyto komentáře od Vás v průběhu času od našich čtenářů přišlo už dost stížností a nechával jsem to dlouho být, nicméně všechno má své meze. Už jednou jsem Vás varoval, že v případě dalšího výskytu takovýchto komentářů bude Váš profil zablokován. Na nějakou dobu jste se umírnil, ale postupně to pomalu gradovalo a zase v tom pokračujete, konkrétně dne 7.4.2022 v 10:46 zde:
https:­/­/www.svethardware.cz­/tvurci­-world­-of­-tanks­-se­-stahuji­-z­-ruska­-a­-miri­-pryc­-i­-z­-domovskeho­-beloruska­/57436­/diskuze

Dokonce jste na to tehdy odpověděl: ­"Ano, přístup chápu a beru ho.­" Ale evidentně máte cíl aktuálního agresora jménem Rusko neustále omlouvat a Západ shazovat ­(a nejde přitom jen o otázku Ukrajiny, Vy do Západu kopete naprosto neustále u různých témat, jak kdybyste musel někomu vykazovat takovouto svou činnost, abyste za to dostal zaplaceno­).
Odpovědět11  1
madpavel (355) | 5.2.202313:06
Mám dotaz mimo, pan Vítek už hodně dlouho nenapsal článek, bude ještě někdy psát? Měl jsem jeho články­/styl rád. Děkuji
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1065) | 5.2.202313:16
Časem třeba ano, uvidíme. Kdyby se chtěl někdo zapojit, občas sám něco napsat a vystavit tak své texty napospas gladiátorům v aréně jménem diskuze, může se ozvat :­-­)
https:­/­/www.svethardware.cz­/zajimate­-se­-o­-nove­-technologie­-a­-deni­-v­-it­-hledame­-novinkare­/58050

Dopředu ale říkám, že člověk musí především chtít psát, učit se novým věcem a orientovat se v dané oblasti. Musí se o dané téma sám zajímat, aby mu to ­"šlo od ruky­", jinak to nemá smysl, protože tohle není činnost, kterou by šlo dělat ­"mechanicky­".
Odpovědět0  0
wrah666 (6205) | 5.2.202313:16
Inu i tak děkuji. Třeba tato ukázka, jak funguje demokratická necenzura někomu dalšímu otevře oči a třeba se nad tím i zamyslí.
Odpovědět1  8
Karel Polívka (1065) | 5.2.202313:21
To, co předvádíte, nemá s demokracií nic společného. To, co předvádíte, je zneužívání slabin demokracie, a to navíc podle mě pravděpodobně i za účelem svého vlastního obohacení, což je ještě horší, než kdybyste ty neustálé nesmysly psal jen na základě nějakého svého přesvědčení.
Odpovědět6  0
wrah666 (6205) | 5.2.202315:48
A tohle by zase zajímalo mě? Vy téhle blbosti o placení ­"Rusy­" opravdu věříte? Já vás dosud měl za poměrně soudného člověka.
Odpovědět1  7
Karel Polívka (1065) | 5.2.202315:50
Po tom, co jste předvedl v této diskuzi, už ano.
Odpovědět5  1
Choakinek (1548) | 5.2.202316:55
Wrah666 má tady pravdu. Je to součást efektu, který jsem ve své praxi viděl u celé řady příkladů. V něm jdou argumenty stranou a dále se už diskuze nevede, provede se odsudek a je hotovo.

Je to tak pohodlnější. Prostě napíšu třeba ­"Vás platí Rusko­" a mám hotovo, s člověkem s opačnými argumenty nemusím dál diskutovat.

Je to špatně. I když se diskuze jeví zdánlivě nekonečná, měla by se realizovat. Jinak si s demokracií akorát vytíráme zadek.
Odpovědět2  3
Karel Polívka (1065) | 5.2.202316:59
Nesouhlasím. Své jsem k tomu již napsal, akorát bych se opakoval. Pokud chcete diskutovat o politice a probíhající válce u téměř sousedního státu a neustále obhajovat naprosto evidentního agresora, který v Evropě v roce 2022 provedl regulérní invazi a začal válku, dělejte to na jiném webu než v našich magazínech. Nejsme policie, abychom prověřovali, kdo, co a jak myslel, z čeho čerpal, zda si nevymýšlí a z jakého důvodu apod.
Odpovědět7  0
Choakinek (1548) | 5.2.202317:10
Pokud to napíšete takto, tak je to ovšem v pořádku. Napsal jste smysluplné argumenty, nikoliv nesmyslný odsudek.

Všechna témata nelze na každém místě probírat ve zdánlivě nekonečné diskuzi, to je jasné.
Odpovědět1  0
Karel Polívka (1065) | 5.2.202317:13
Však jsem se k tomuto závěru nedopracoval až dnes jako blesk z čistého nebe, ale po mnohaměsíčních zkušenostech s komentáři dotyčného a s vědomím toho, co v našich diskuzích dlouhodobě píše. Sám moc dobře víte, že ani my dva se v některých ohledech neshodneme, ale výše jsem to v této diskuzi myslím popsal dostatečně, že tohle je opravdu něco jiného, než pouze rozdílnost nějakých názorů.
Odpovědět1  0
Choakinek (1548) | 5.2.202317:21
No, mně to fakt logicky nesedí. Předpoklad, že Rusko jako chobotnice s miliony chapadel zajistí skrze nějaké penězovody peníze pro Wraha666, který tu diskutuje celou řadu let, aby sem mohl psát ­"proruské­" bláboly, je opravdu divný.

Prostě Wrah666 takový je a takové má názory. Je to jen jakási iluze protistrany, že si nedokáže představit, že takový člověk je a tak si automaticky představí, že ho např. ­"někdo platí­".
Odpovědět1  1
Karel Polívka (1065) | 5.2.202317:44
A přesto se takovéto ovlivňování veřejného mínění děje, ať už Vám to přijde divné nebo ne. Pokud je tomu tak i v tomto případě, nepochybně by se ta jeho aktivita netýkala jenom SHW, to souhlasím, zase tak významní nejsme :­-­) Jak ale zjistíte, zda něco podobného nedělá i na jiných webech pod nějakou jinou přezdívkou? Vy to 100% popřít a ani potvrdit nemůžete, já taky ne. Ale po tom, co předvedl v této diskuzi, mi to stačí k tomu, abych se právě k této variantě přiklonil jako k možnému vysvětlení toho, proč má neustále takovou potřebu tak často něco takového psát.
Odpovědět4  0
Karel Polívka (1065) | 5.2.202317:53
Mimochodem, Vy máte nějaké informace o tom, kdo se za tím anonymním nickem Wrah666 skrývá? Protože já vůbec, může to být naprosto kdokoli. Jinými slovy se to snažíte otočit směrem, že je to vlastně divné a absurdní – já bych to otočil a zeptal se, podle čeho byste naopak usoudil, že to zrovna v případě zcela anonymního nicku XYZ divné není? A teď to myslím obecně. Jen proto, že jsme web, který se primárně nezabývá politikou? To samo o sobě nestačí, pokud jsme web s nějakou aspoň trochu významnější návštěvností.

Tedy za předpokladu, že byste si nemyslel, že nějaké takové ovlivňování veřejného mínění 100% vůbec nikde neprobíhá. Pokud si tohle myslíte, tak pak se na to logicky budeme dívat odlišně a není šance se dopracovat k nějaké shodě.
Odpovědět2  0
Choakinek (1548) | 5.2.202321:24
Nemám žádné informace. Mohu jen nabídnout logické uvažování a svou intuici. Chcete­-li to číst...

Myslím si, že ­(česká­) společnost je rozdělená. Jedné skupině spolupráce se západem prospívá, druhou skupinu poškozuje. Vtip je v tom, že to není celá pravda. Pak tu máme lidi, kteří s okolím soucítí a pro které je okolí lhostejné.

A pak už to je v zásadě jednoduché. Pokud budu poškozován nebo já osobně budu v pohodě, nicméně budu soucítit s lidmi, kteří v pohodě nejsou, tak mohu buď hledat jakousi ­"třetí cestu­", jak z toho ven anebo budu sympatizovat se stranou, která je vůči tomu v opozici ­- pak dává smysl kritizovat USA a ­"oslavovat­" třeba Rusko.

Z toho usuzuji, že ­"to jde­", aniž by kdokoliv kohokoliv platil ;­-­).
Odpovědět2  0
Karel Polívka (1065) | 5.2.202321:34
To jsem si říkal dlouho taky, jenže pokud ty nesmysly získají na míře absurdnosti tak moc, jako se to stalo právě zde, tak se mi už fakt nechce věřit tomu, že to dělá ­"jen tak­" z důvodu nějaké osobní nespokojenosti. Každopádně ať už to, na co jsem tu poukazoval, dělá zdarma nebo za úplatu, stále zůstává, že to dělá a že to na naše weby nepatří.
Odpovědět2  0
Choakinek (1548) | 5.2.202322:15
Právě že to smysl dává. Dokud se směřování neotočí o 180°, tak se nastavený směr v podstatě nemění a tedy se nemusí měnit názor Wraha666 a dalších lidí. Naopak horší­-li se situace poškozovaných lidí, názor lidí, kteří jsou poškozovaní anebo lidí, kteří s nimi soucítí, se může stále více radikalizovat.
Odpovědět2  2
Karel Polívka (1065) | 5.2.202322:21
Nemluvím o nějakém směřování, ale o míře absurdnosti ­(tedy při stejném směřování­), kdy se v rámci argumentace používají stále větší a větší nesmysly. Více absurdní nesmysl nepovažuji za gradaci radikalismu, pouze za gradaci nesmyslnosti argumentace. V tom je rozdíl :­-)
Odpovědět4  0
wrah666 (6205) | 5.2.202322:08
Bacha, ať si nevysloužíte také umlčení. Tak správné a demokratické. Já se samozřejmě založím znovu, ale je to opruz. :­)
Odpovědět1  8
Karel Polívka (1065) | 5.2.202322:36
Pokud si myslíte, že v takovém případě Vám založení nového profilu k něčemu bude, tu iluzi Vám brát nebudu.
Odpovědět1  0
wrah666 (6205) | 5.2.202323:01
Nejsem primitiv, takže samozřejmě ne z tohoto zařízení, ne z tohoto Ip. Potíž je, že se dlouho neudržím nemluvit pravdu. Takže na tom mě dříve či později identifikujete. Ale přeji hodně štěstí. Myslím, že zrovna vás požadavek na ­"demokmratické­" umlčování lidí nenechává úplně klidným a jistým. Třeba v té úvaze, jak moc je demokracie demokratická. Jak moc jr pravdivá pravda, co vyžaduje umlčet cizí argumenty. Jak moc je spravedlivé, soudit cizí zem, aniž byste znal sebemenší detaily a tak podobně.
Odpovědět1  9
Karel Polívka (1065) | 5.2.202323:09
Viz můj dnešní komentář z 12:45. To, že budete nějaký svůj úhel pohledu nebo odněkud převzatý nesmysl označovat za pravdu, z toho pravdu neuděláte, ani kdybyste se na hlavu stavěl a napsal desítky A4 stran textu Vašich úvah o tom, co je nebo není podle Vás demokratické.
Odpovědět6  0
Hendly (10) | 6.2.20230:46
Ban za sireni ruske propagandy neni umlcovani. Klidne muzete mit vlastni web.

Tady jde o zneuziti platformy technickeho webu k sireni propagandy.

Odpovědět6  0
wrah666 (6205) | 6.2.20236:30
Jak se ukázalo, nemůžete. Stačilo jen označení za ruskou propagandu a dali je fízlové zablokovat. Ne že by se tím šíření pravdy tak moc zpomalilo, ale dali.
Odpovědět1  6
Hendly (10) | 6.2.20237:11
Opet dalsi lhani z vasi strany.
Slo o docasne zablokovani domen v obdobi zacatku valecneho konfliktu.

Webu si mizete zalozit kolik jen chcete a tam sirit sve myslenky a nazory.
Odpovědět5  1
FabledWarrior (177) | 6.2.20236:39
Mě by tak zajímalo... když tak miluješ Rusko a nesnášíš prohnilej západ v čele s USA, tak proč tu žiješ? Proč se nesebereš a neodjedeš do Ruska, kde ti bude tak dobře? Co tady otravuješ nám ­"spokojeným­" lidem život svýma řečma o nejlepším Rusku na světě? Tak se seber a přestěhuj se tam, zažádej si o občanství, je nám to asi všem fuk, tady nikomu chybět nebudeš a tobě bude líp ne? Teda když tě hned na hranicích nechytnou a obratem tě nepošlou na frontu. Ale tak to bys přeci zvládnul ne? Pro Rusko všechno... budeš zajisté odměněn.

Ale jako správný občan Ruské Federace a odpůrce západu by jsi měl zahodit všechny své západní technologie, protože když je západ tak špatný, nemůžeš používat ani jeho technologie. Tak doufám, že svůj počítač, notebook, telefon atd vyhodíš a koupíš si ty nejlepší v Rusku vyvinuté a vyrobené technologie že? Akorát teda už nebudeš moct psát tyhle své komentáře tady k nám na Svět hardware, protože Ruský přístup k Internetu je trochu omezený a pravděpodobně se na tyto stránky už nepodíváš, ale tak když ti tam bude tak dobře, tak to nebudeš potřebovat. No ale kdyby jsi měl přeci jen chuť, tak pozor na zlou VPN ­- je to opět západní technologie a je prohnila a pokud se jí pokusíš použít, je možné že tě navštíví soudruh z bývalé KGB a patřičně ti to vysvětlí. Ale jsem si jistý, že to by tě ani nenapadlo, protože proč bys měl cokoli číst a poslouchat o západu, když to jsou přeci všechno jenom lži a výmysly a jediná pravda zní z Ruska.

Tak se měj v Rusku hezky a pozdravuj Vláďu :)
Odpovědět8  1
leppard (164) | 6.2.202312:54
No, oni i ti oficialni predstavitele dnesniho Ruska posilaji sve deti studovat na ten prohnily a dekadentni Zapad. Dokonce si tam nechavaji stavet moderni jachty za stovky milionu prohnilych americkych dolaru, ktere si poctive nastradali prostym okradanim jejich rodne zeme.
Pokrytectvi jim tedy opravdu neni vubec cizi.

Takze takovy jejich nevyznamny uzitecny idiot ve zdejsi diskusi se prece nebude chovat jinak, ze? :­-­)
Odpovědět2  0
cdwN (585) | 13.2.202310:20
Proč se ty neodstěhuješ do USA? Stejně hloupej argument, jako ten tvůj s odstěhováním do Ruska. Protože to tady má rád. Třeba i víc, než ty...Proč máte všichni jasnou škatulku na každého, kdo nesouhlasí? Proruskej trol, dezolát. Konstruktivní diskuse v nedohlednu, jen urážky a škatulkování. Já Rusy rád nemám a přesto jsem taky tak označován a vyzýván k odstěhování se do Ruska. Nechápu to. Nejsem ani protiamerickej, dokážu to vidět realisticky a západ taky nemusím, ale neznamená to, že bych je všechny povraždil. V tom vás protiruský fanatiky nechápu...Už se proberte, ten americkej sen vám vymyl mozky. Podívejte se, jak na tom jsme a kolik tu berou dělníci oproti dělníkům na západě za stejnou práci. Management se více platy přiblížil, tak tam se tolik nedržkuje. Kdo má peníze a moc, chce větší moc a víc peněz. Hezky potichoučku jsme přišli o schopnost vidět i něco jiného, než naditou šrajtofli a dovolenou v Karibiku. Honíme se a dřeme, platíme dluhy aby se někdo jinej měl líp a nevidíme, že vychováváme další a další, čím dál tragičtější generace potomků bez skrupulí a empatie...
Odpovědět0  0
madpavel (355) | 5.2.202317:18
Blbosti, no už to bylo mnohokrát dokázáno a to jsou jenom případy na které se přijde. Někdo to samozřejmě dělá zadarmo a některý lidi jsou za to placený.
Tak jako Vy tvrdíte, že západ si platí různé převraty apod., tak rusové si platí lidi na to samé na západě.
Odpovědět0  0
indyan (77) | 5.2.202313:49
Je to opět lež, ta letadla letěla do Afriky, sledoval to tehdy skoro každý a měly celou dobu zapnutý odpovídač.
A i kdyby letěla na Ukrajinu. Co je špatného na dodávce zbraní státu, který byl agresivně napaden? Ty nesouhlasíš s tím, jak USA a Velká Británie pomáhaly Sovětskému svazu, když byl napaden nacistickým Německem?
Nemravné je pouze dodávat zbraně agresorovi, který napadá svého slabšího souseda a obsazuje a přivlastňuje si jeho území a vraždí tam obyvatele ­- v tomto případě agresivnímu fašistickému Rusku. To dělají jen Severní Korea se zločinným komunistickým režimem a islámský režim v Iránu, veřejně popravující vlastní obyvatele za jejich názory.
Odpovědět3  0
leppard (164) | 6.2.202312:59
Ad ta pomoc ve II.svetove ­- doporucuji precist tuto knihu:

https:­/­/www.zbozi.cz­/vyrobek­/lend­-lease­-1941­-1945­-velka­-vlastenecka­-lez­-alexej­-i­-kondratenko­-2020­-brozovana­/

Skvele napsano. Btw Rusove dluzi za tuto materialni pomoc USA a UK dodnes...a asi uz jim to nikdy nesplati. :­-)
Odpovědět1  0
Irving (246) | 5.2.20231:26
"Uvědomujete si, že na Ukrajinu za celou dobu války odešlo možná tak 5000 skutečných Ruských vojáků?­" ­- Samozřejmě, ale není chybou Ukrajinců ani západu, že miliónová Ruská armáda více skutečných vojáků neměla, to uznáte, ne?

"Že tam moderní techniky naposílali jednotky kusů a to s čím Ukčka se zoufalou snahou bojují jsou stroje 40+ let staré v ceně šrotu?­" ­- Opět pravda, ale co by tam taky Rusové měli posílat jiného, když žádnou moderní techniku nemají.
Odpovědět8  2
Tomcat2 (631) | 5.2.202321:07
Nějaký počet ­"moderní techniky­" mají, jako třeba pár Armat a Suchojů Su­-57, ale je zaprvé je to drahá technika, kterou by teď nevyrobili a za druhé mají strach, že kdyby jim ji protivník zničil a zveřejnil to, tak to bude hodně blbé promo pro její prodeje do zahraničí...tak tam radši ty Armaty neposílají a ze Suchojů střílí jen z ruského území...
Odpovědět0  0
Pavel Matějka (1578) | 5.2.20238:20
Rusové mají srandu z toho, jak se Evropa ekonomicky a vojensky vyčerpává, aniž by tím mohla něco získat. Jejich ekonomika jde přitom nahoru, rubl posiluje, brzo otevřou druhý plynovod do Číny...
Odpovědět1  5
indyan (77) | 5.2.202312:54
Jasně, rusáci vyrábí stále víc a víc osobních a nákladních automobilů, stále více dopravních letadel. Na bojišti je to samá Armata a neviditelnej Su­-57 a další vyspělé moderní ruské zbraně a výrobky.
A žádný plynovod rusové neotevřou, protože ho neumí postavit. To jim dělají západní firmy. Když se naposledy pokusili postavit vlastní plynovod, skončilo to jednou z největších konvenčních explozí a smrtí asi 1000 rusů ze dvou civilních vlaků. Od té doby poctivě nakupují vše na západě.
Pohádku máš teda krásnou, ale ta o smolíčkovi je stejně lepší.
Odpovědět4  0
Karel Polívka (1065) | 5.2.202315:41
Doplňuji odkazy na více informací o zmíněné explozi ruského plynovodu ­(který byl přitom v rámci jeho stavby projektován jako ropovod­) ze dne 4. 6. 1989 pro ty, koho to zajímá:
https:­/­/cs.wikipedia.org­/wiki­/%C5%BDelezni%C4%8Dn%C3%AD_nehoda_u_Ufy
https:­/­/en.wikipedia.org­/wiki­/Ufa_train_disaster
https:­/­/www.youtube.com­/watch?v=DGpWHZuzFSk

Z české Wikipedie:
"Zahynulo 575 lidí ­(podle jiných zdrojů 645­), z toho 181 dětí, dalších více než 600 cestujících bylo zraněno.­"
"Účinky výbuchu byly odhadnuty asi na 250–300 tun ekvivalentu TNT. Podle jiných odhadů dosáhla exploze až hodnoty 1200 tun ekvivalentu TNT, což je srovnatelné s účinky menší jaderné bomby ­(ta v Hirošimě dosáhla ekvivalentu 1600 tun TNT­).­"
"10 km vzdálené město Aša zaznamenala množství rozbitých oken domů, masa vyvržených plamenů byla viditelná až na vzdálenost 100 km."
Odpovědět1  0
Tomcat2 (631) | 5.2.202321:11
"Podle jiných odhadů dosáhla exploze až hodnoty 1200 tun ekvivalentu TNT, což je srovnatelné s účinky menší jaderné bomby ­(ta v Hirošimě dosáhla ekvivalentu 1600 tun TNT­).­"

Tam mají asi chybu, Little Boy měl sílu 15k tun TNT...
Odpovědět1  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.