
Microsoft také uvádí, že DirectX 11.2 potřebuje již WDDM 1.3, přičemž ty poprvé na scénu uvedou právě Windows 8.1 známé také jako Blue, které se mají již brzy objevit jako bezplatná aktualizace pro Windows 8. Nové DirectX 11.2 také přinesou vylepšený Direct3D, jako například D3D Tiled Resources, což bude obdoba MegaTexture v API OpenGL. Vývojáři budou moci použít větší textury v menším počtu, z nichž část bude přístupná v závislosti na právě renderované scéně, takže nebude třeba do paměti načítat celou.
Další novinky v DirectX 11.2 jsou:
- HLSL shader linking
- Inbox HLSL compiler
- GPU overlay
- Direct3D low-latency presentation API
- DXGI Trim API and map default buffer
- Frame buffer scaling
- Multithreading with SurfaceImageSource
- Interactive Microsoft DirectX composition of XAML visual elements
- Direct2D batching with SurfaceImageSource
Zdroj: techPowerUp