reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
27.5.2020, Milan Šurkala, aktualita
Twitter už nějakou dobu kontroluje pravdivost příspěvků, a pokud se v nich zdá být něco zavádějícího, nabídne alternativní zdroje k ověření. Nyní byl jako zavádějící příspěvek označen ten od Donalda Trumpa, který nepřekvapivě úplně zuří.
pg (89) | 29.5.20200:36
Jen jsem chtěl upozornit, že slovo ­"evidence­" má v češtině značně užší význam než v angličtině.
Odpovědět4  0
AnkitaMishra (194) | 29.5.20208:38
Evidence=důkaz.
Odpovědět2  2
Duncan66 (203) | 28.5.202011:02
kdyz uz nekde tak aspon na strankach o HW bych ocekaval, ze se lide prikloni na stranu rozumu, fakt a relevantnich informaci a ono se i tady najde rada nemyslicich, kteri veri notorickemu lhari a basti mu ty jeho nesmysly o omezovani svobody slova atp. :­-(
Odpovědět2  4
DarkRichelieu (1230) | 29.5.20207:28
Máte nějaký důkaz o tom že je notorický lhář ?
Odpovědět1  1
Duncan66 (203) | 29.5.202010:34
Ano, jeho tweety a tuny vyroku, ktere pronasel v kampani, ale i behem vykonu sve funkce. Staci pouzit google ;­-­)
Staci jeho desitky tvrzeni, jak je udajne nejlepsi v cemkoli.... nejlepsi ve znalosti Bible, dela nejlepsi steaky, ma nejlepsi univerzitu na svete atd. atd.
Odpovědět0  1
DarkRichelieu (1230) | 29.5.202012:36
Pokud berete vychloubání a předvolební sliby jako důkaz že je někdo lhář, tak to můžeme rovnou označit všechny politiky a nejen je, řekl bych že úplně všechny za notorické lháře, kromě vyloženě submisivních lidí. Já se taky vychloubám tím, že umím nejlepší svíčkovou, jsem nejlepší v práci a mám nejlepší manželku a žiju v nejlepší zemi na světě. Bohužel tohle se za lhaní nedá brát a spousta věcí je hodně subjektivní, ale já vám to neberu. A brát google jako ověřovací nástroj na hledání pravdy ? Na google Vám najdu, že Obama je mimozemský reptilián i ­"důkazní­" fotky.
Odpovědět1  1
Duncan66 (203) | 29.5.202014:35
Pokud se vychloubate pred kamarady, tak to neni to same, kdyz nekam kandidujete a na zaklade sveho vychloubani volicum zavazne neco slibujete. Z hlediska poctu lzivych vyroku patri Trump prokazatelne k absolutni spicce. Pokud vam nevadi, ze vam nekdo lze, je to vase vec, ale netvrdte, ze to neni lhani jenom proto, ze vam konkretne to nevadi.
Umyslne uvadeni v omyl je zkratka lhani.
Odpovědět0  1
AnkitaMishra (194) | 28.5.202010:02
Jsem rád, že Donald konečně zakročí proti islamistickému a nacistickému twitteru a facebooku. Jsou to neuvěřitelné nebezpečné nacisticko­-islamistické organizace, které cenzurují a blokují kohokoliv, kdo zrovna přesně neodpovídá jejich politickým cílům. Zničme slimáky!
Odpovědět4  2
wrah666 (6205) | 28.5.202010:34
Ještě bude sranda. Na světě je jediný člověk, který může podobné společnosti nadělat docela vážné problémy. A toho jednoho jediného zrovna řádně nas..ali
Odpovědět6  1
Irving (246) | 29.5.20206:16
Jo, a měl by začít tím, že si tam smaže účet. To by jim ukázal...
Odpovědět0  0
AnkitaMishra (194) | 29.5.20208:37
To je právě to, co tyto nacisticko­-islamistické organizace chtějí. Proč myslíte, že mažou a blokují všechny politicky nevhodné osoby na svých sítích? No přeci, aby je vymazali z veřejného prostoru. Lenon dopadl stejně.
Odpovědět0  2
DarkRichelieu (1230) | 28.5.20207:22
Někde jsem četl, že byl problém s hlasy registrovaných voličů, kteří už byly dávno po smrti, takže určitě na tom něco bude. Samozřejmě k podvodům dochází, všude na světě, někde víc někde méně. Všude jsou lidi a když je boj o moc a peníze, tak jsou ­"povoleny­" všechny prostředky :)
Odpovědět2  0
Duncan66 (203) | 28.5.202010:59
neexistuje zadny dukaz o tom, ze by korespondencni hlasovani bylo vice podvodne, nez jakekoli jine ;­-­)
V neposledni rade je to v USA historicky zcela bezna vec a dokonce i ten gauner Trump v minulosti volil korespondencnim zpusobem....
Odpovědět0  2
martinX34 (53) | 28.5.202016:27
To by sa dalo dokazat len tak, ze by sa zrusili tajne volby. Co je prakticky nemozne.
Odpovědět2  0
Duncan66 (203) | 28.5.202016:59
A prave proto neni v poradku, kdyz gauner Trump bez jedineho dukazu oznacuje tento typ voleb za jasny podvod a je dobre, ze jeho nazor vycucany z prstu nepodlozeny zadnou releventni informaci oznacili za nepravdivy a je u toho tweetu informace, ze by si mel ctenar radeji zjistit skutecne relevantni informace.
Odpovědět0  2
Jan10 (12) | 28.5.20206:27
Souzi, a co si vy představujete pod takovým výrazem ­"zuříí­" ???
Odpovědět0  1
wrah666 (6205) | 27.5.202020:25
NĚCO pravdy na tom bude. Pamatujete, jak ještě před volbami zmizeely české korespondenční volební lístky? Jasně, bordel tu je, ale že by zrovna tohle opravdu jen tak náhodně někdo zatratil, že už se to nenašlo?
Odpovědět2  1
M0RGAN (248) | 27.5.202023:35
To je ale stejný důkaz jako tohle, že není žádný problém cinknout i prezenční volby. Třeba zde dostal jeho kamarád Vladimír nejprve 380% hlasů voličů a po opravě z toho udělali 532%.
reuters.com­/article­/us­-russia­-election­-fraud­-exclusive­/exclusive­-at­-a­-russian­-polling­-station­-phantom­-voters­-cast­-ballots­-for­-the­-tsar­-idUSKCN1BN15P
Odpovědět0  1
wrah666 (6205) | 28.5.20206:22
U nich to mají jinak než tady, pokud vím, tak ­"prezenční volby­" fungují, že vás komise pustí k terminálu a vy něco zmáčknete. Hackovatelnost či nehackovatelnost systému nneznám. Ale tady u nás je falšovýní fyzických hlasů relativně obtížné. Volební komise, moc lidí.. ­(ne že by se nepodvádělo i tak. Jsou známé případy mini obvodů, kde se občané shodli na tom, že NIKDO nevolil třepa topku a přitom se započetly hlasy..­) Ale jak říkám: čumí na to komise, všude jsou jejich podpisy, pytle s hlasy se následně skladují zapečetěné atd.. Možnost výměny složitá. Respektive neskutečně složitější ve srovnání s naházením obálek do schránky kdekoliv v republice. Pravé ­(kradené­) lístky, pravý hlas.. Doslova ani bůhe je od sebe nerozliší..
(a že pošˇtašky hlásily, že ty koresponďáky nacházely ve schránkách po X, očividně naházené v jeden moment, pač na sobě­)
Odpovědět1  1
Dedecekhribecek (178) | 27.5.202020:00
Tak to by v zájmu rovného přístupu stejně označit 99% účtů politiků po celém světě.
Odpovědět6  2
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.