
Komentářů: 590, score 1.3 | Svět mobilně: 45/-0.2 | TV Freak: 5/2.0 | Digimanie: 1/0.0 | Svět audia: 1/0.0
Účast v Expertiádách: 0
Účast v Týdenních šancích: 0
Mám fotoaparát: –
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –
Nejméně přínosné komentáře
Komentář z 7.11.2022 s hodnocením -3:
"Výhodou je, že data stažená mimo toto období se do limitu vůbec nezapočítávají"
Je vážně na zasmátí, že je někdo toto schopný považovat za výhodu. Když uvážíme že dosud se nezapočítávala ani ta data přes den. U podobných zpráv si vždycky vzpomenu na památnou větu "pořídil si hospodu, ale chodili mu tam lidi..".
Já osobně si myslím že vůči zákazníkům by v podobných případech nemělo být omezování rychlosti považováno za férový přístup vůbec a jediný férový přístup pro mne je snížení ceny za službu jejícž původní paramentry nejsem schopen dodržet.
Je vážně na zasmátí, že je někdo toto schopný považovat za výhodu. Když uvážíme že dosud se nezapočítávala ani ta data přes den. U podobných zpráv si vždycky vzpomenu na památnou větu "pořídil si hospodu, ale chodili mu tam lidi..".
Já osobně si myslím že vůči zákazníkům by v podobných případech nemělo být omezování rychlosti považováno za férový přístup vůbec a jediný férový přístup pro mne je snížení ceny za službu jejícž původní paramentry nejsem schopen dodržet.
Komentář z 18.11.2013 s hodnocením -3:
Jasně já si budu pořizovat jeden monitor na "progaming" a jiný na normální práci a další na 3d hrátky...
Komentář z 7.10.2021 s hodnocením -2:
No možná by místo té hromady textu stačila jedna věta. Tesla má a měla úspech díky marketingu...
Jinak některé tvrzení jsou zjevná nepravda.
Například "Asi první automobilce v historii automobilismu, která elektromobil myslela už od začátku opravdu vážně."
Už třeba v 80tých letech to mysleli vážně v evropě s elektromobilem city-el. Který například dával daleko větší smysl z hlediska ekologie.
No a kdyby dostávalo city el dotaci těch 7500$ jako tesla tak věřím že by jich byly plné ulice protože by to snížilo jejich cenu na zcela akceptovatelnou úroveň, podobně jako u levných čínských městských vozítek, kterých se mimochodem podle všeho prodává víc než tesel..
Jinak některé tvrzení jsou zjevná nepravda.
Například "Asi první automobilce v historii automobilismu, která elektromobil myslela už od začátku opravdu vážně."
Už třeba v 80tých letech to mysleli vážně v evropě s elektromobilem city-el. Který například dával daleko větší smysl z hlediska ekologie.
No a kdyby dostávalo city el dotaci těch 7500$ jako tesla tak věřím že by jich byly plné ulice protože by to snížilo jejich cenu na zcela akceptovatelnou úroveň, podobně jako u levných čínských městských vozítek, kterých se mimochodem podle všeho prodává víc než tesel..
Nejvíce přínosné komentáře
ad čl 13 je nesmysl vyžadovat kontrolu všeho na autorstí. Prostě jen proto že jaksi neexistuje něco jako databáze chráněného obsahu ale chrání se "všecko". proto to může fungovat jen tak že se reaguje na upozornění.
Ono celé autorské právo je vylobovaný nesmysl, který chrání kdekoho, jen ne skutečné autory...
Těžbě bitcoinů je totiž problematika racyklace či odpadu naprosto ukradená ti žádný problém nemají, jim se ten HW zaplatí a oni ho prodají za zbytkovou cenu dál. Problém má naopak celá společnost, které by to ukradené být nemělo, stejně jako zbytečná spotřeba el. energie či nedostatek hw na jiné účely jinde...
Mně úplně stačí ty snahy zabránit opravy produktů apple jinde než v předraženém servise...