www.svethardware.cz
>
>
>
>

EA na Redditu vysvětlovali systém hrdinů Battlefrontu II, nesetkali se s pochopením

EA na Redditu vysvětlovali systém hrdinů Battlefrontu II, nesetkali se s pochopením
, , aktualita
Společnost Electronic Arts se pokusila uživatelům Redditu vysvětlit nastavené mechanismy, které se týkají odemykání různých hrdinů ve Battlefront II. Ty jsou spojeny i s mikrotransakcemi a výsledkem byl příspěvek s historicky nejvyšším počtem minusů.
reklama
Je to tak další příspěvek do nekončícího příběhu toho, do jakého stavu se dostala velká herní studia, jež začínají vydělávat spíše než na prodeji her na mikrotransakcích, na něž se tak přirozeně budou orientovat stále více. Záleží spíše na tom, co si samotní hráči nechají libit a co už ne, přičemž studia vědí, že herní komunita toho snese opravdu hodně, jakkoliv je ureptaná. A na Redditu se nyní reptalo opravdu ve velkém, neboť vysvětlení firmy EA ohledně mechanismů v novém Battlefront II získalo rekordní počet negativních hodnocení, jaký se kdy pod nějakým příspěvkem na tomto serveru objevil. Konkrétně už to je 237 tisíc


O co ale jde? Samozřejmě v důsledku o mikrotransakce v systému odemykání přístupu k různým hrdinům temné či světlé strany. K těm se můžeme dostat prostým hraním, ovšem EA počítá s tím, že pro odemknutí přístupu k jednomu hrdinovi budeme potřebovat cca 40 odehraných hodin. Jak na kritizující připomínky reagovali v EA? 

"Důvod je ten, abychom hráčům poskytli pocit zadostiučinění a pýchy nad odemknutím přístupu k hrdinům. Co se týče ceny, využili jsme zde data získaná z testování otevřené betaverze a další údaje". Za hrdiny se totiž bude platit získanými kredity (resp. krystaly). EA také slibují, že budou sledovat, jak se hráčům bude dařit a pak budou dle toho svůj systém získávání kreditů upravovat, aby bylo zajištěno, že pro hráče půjde o naplňující zážitek a uspět půjde i pouhým hraním bez dalších finančních nákladů. Nakonec slíbili i to, že budou sledovat zpětnou vazbu své komunity a o změnách ji budou neprodleně a velice často informovat. 

Nyní tak mají EA možnost svůj slib splnit, neboť právě tato komunita prostřednictvím Redditu reagovala velice svižně a jednoznačně. Jejím argumentem je, že čas kolem 40 hodin hraní pro odemknutí přístupu k jednomu hrdinovi nepůsobí jako snaha EA poskytnout pocit zadostiučinění, ale spíše jako snaha donutit hráče akceptovat mikrotransakce hrdiny si prostě koupit. Další olej do ohně přineslo vyjádření community managera Mata Everetta z EA, který nespokojené uživatele označil za "vývojáře v křesle", čili prostě za nevědomé rozumbrady. Později Everett uvedl, že tento tweet se v žádném případě netýkal záležitosti s Battlefront II a pro jistotu je později smazal. Škoda ale už byla napáchána, neboť reagující lidé měli jasno. 


S tím se dá souhlasit, neboť nutit někoho hrát desítky hodin kvůli tomu, aby si pak mohl zahrát za ikonickou postavu Hvězdných válek, jako je Darth Vader nebo Mistr Yoda, je už příliš okatý způsob prosazování mikrotransakcí či tzv. loot boxes, aneb hazardu. 

K této zprávě můžeme ještě přilepit informaci, že EA kupuje za 450 milionů dolarů studio Respawn Entertainment, autory série Titanfall. Nejde o velké překvapení vzhledem k tomu, že EA studiu Respawn už nějakou dobu slouží coby vydavatel. 

Zdroj: Reddit


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Cenzurovaný Google Dragonfly pro Čínu byl poslán k ledu Cenzurovaný Google Dragonfly pro Čínu byl poslán k ledu
Cenzurovaný vyhledávač Google Dragonfly je velkým tématem, proti kterému se bouří i samotní pracovníci v Googlu. Negativní odezva i další problémy ale stojí za tím, že se Google rozhodl projekt ukončit.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Astronomové našli nejvzdálenější známý objekt naší soustavy: Farout Astronomové našli nejvzdálenější známý objekt naší soustavy: Farout
Astronomové potvrdili, že stále ještě nemusíme znát všechny velké objekty naší soustavy. Tím narážíme na tzv. devátou planetu, která tedy nyní objevena nebyla, ale máme tu něco jiného: asi 500km planetku Farout. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek4 komentáře
JEDEC aktualizovala specifikace HBM pro propustnost až 307 GB/s JEDEC aktualizovala specifikace HBM pro propustnost až 307 GB/s
JEDEC Solid State Technology Association přišla s vylepšeným standardem pro paměti typu High Bandwidth Memory (HBM). Jedná se o verzi slibující paměťovou propustnost 307 GB/s. Co to znamená? 
Dnes, aktualita, Jan Vítek
GeForce RTX 2060 očekáváme v polovině ledna, akcie NVIDIE stále ztrácí GeForce RTX 2060 očekáváme v polovině ledna, akcie NVIDIE stále ztrácí
NVIDIA se rozhodla, že v tomto roce ještě nevyšle na trh nový mainstream a rozhodnutí to mělo být založené čistě na tom, že se to poněkud přepísklo s výrobou starých Pascalů. Co se týče akcií, NVIDIA na tom není lépe, spíš naopak. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek2 komentáře
Microsoft 365 Consumer: celý balík i s OS za předplatné pro běžného zákazníka Microsoft 365 Consumer: celý balík i s OS za předplatné pro běžného zákazníka
Dle inzerátů firmy Microsoft, která shání potřebné pracovníky, se chystá spotřebitelská verze balíku Microsoft 365. Mluví se přímo o Microsoft 365 Consumer, která by tak měla obsahovat OS, Office či různé služby za předplatné. 
Dnes, aktualita, Jan Vítek1 komentář