www.svethardware.cz
>
>
>

EA na Redditu vysvětlovali systém hrdinů Battlefrontu II, nesetkali se s pochopením

EA na Redditu vysvětlovali systém hrdinů Battlefrontu II, nesetkali se s pochopením
, , aktualita
Společnost Electronic Arts se pokusila uživatelům Redditu vysvětlit nastavené mechanismy, které se týkají odemykání různých hrdinů ve Battlefront II. Ty jsou spojeny i s mikrotransakcemi a výsledkem byl příspěvek s historicky nejvyšším počtem minusů.



reklama
Je to tak další příspěvek do nekončícího příběhu toho, do jakého stavu se dostala velká herní studia, jež začínají vydělávat spíše než na prodeji her na mikrotransakcích, na něž se tak přirozeně budou orientovat stále více. Záleží spíše na tom, co si samotní hráči nechají libit a co už ne, přičemž studia vědí, že herní komunita toho snese opravdu hodně, jakkoliv je ureptaná. A na Redditu se nyní reptalo opravdu ve velkém, neboť vysvětlení firmy EA ohledně mechanismů v novém Battlefront II získalo rekordní počet negativních hodnocení, jaký se kdy pod nějakým příspěvkem na tomto serveru objevil. Konkrétně už to je 237 tisíc


O co ale jde? Samozřejmě v důsledku o mikrotransakce v systému odemykání přístupu k různým hrdinům temné či světlé strany. K těm se můžeme dostat prostým hraním, ovšem EA počítá s tím, že pro odemknutí přístupu k jednomu hrdinovi budeme potřebovat cca 40 odehraných hodin. Jak na kritizující připomínky reagovali v EA? 

"Důvod je ten, abychom hráčům poskytli pocit zadostiučinění a pýchy nad odemknutím přístupu k hrdinům. Co se týče ceny, využili jsme zde data získaná z testování otevřené betaverze a další údaje". Za hrdiny se totiž bude platit získanými kredity (resp. krystaly). EA také slibují, že budou sledovat, jak se hráčům bude dařit a pak budou dle toho svůj systém získávání kreditů upravovat, aby bylo zajištěno, že pro hráče půjde o naplňující zážitek a uspět půjde i pouhým hraním bez dalších finančních nákladů. Nakonec slíbili i to, že budou sledovat zpětnou vazbu své komunity a o změnách ji budou neprodleně a velice často informovat. 

Nyní tak mají EA možnost svůj slib splnit, neboť právě tato komunita prostřednictvím Redditu reagovala velice svižně a jednoznačně. Jejím argumentem je, že čas kolem 40 hodin hraní pro odemknutí přístupu k jednomu hrdinovi nepůsobí jako snaha EA poskytnout pocit zadostiučinění, ale spíše jako snaha donutit hráče akceptovat mikrotransakce hrdiny si prostě koupit. Další olej do ohně přineslo vyjádření community managera Mata Everetta z EA, který nespokojené uživatele označil za "vývojáře v křesle", čili prostě za nevědomé rozumbrady. Později Everett uvedl, že tento tweet se v žádném případě netýkal záležitosti s Battlefront II a pro jistotu je později smazal. Škoda ale už byla napáchána, neboť reagující lidé měli jasno. 


S tím se dá souhlasit, neboť nutit někoho hrát desítky hodin kvůli tomu, aby si pak mohl zahrát za ikonickou postavu Hvězdných válek, jako je Darth Vader nebo Mistr Yoda, je už příliš okatý způsob prosazování mikrotransakcí či tzv. loot boxes, aneb hazardu. 

K této zprávě můžeme ještě přilepit informaci, že EA kupuje za 450 milionů dolarů studio Respawn Entertainment, autory série Titanfall. Nejde o velké překvapení vzhledem k tomu, že EA studiu Respawn už nějakou dobu slouží coby vydavatel. 

Zdroj: Reddit



Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Razer uvádí svou první mechanickou klávesnici s voděodolností Razer uvádí svou první mechanickou klávesnici s voděodolností
Razer představil novou verzi své mechanické herní klávesnice Razer BlackWidow Ultimate, která je vylepšena o odolnost proti polití vodou. Dokonce to potvrzuje certifikace IP54. Co dalšího novinka nabízí?
Dnes, aktualita, Jáchym Šlik
Intel představil 5G modem a LTE verzi s rychlostí 1,6 Gbps Intel představil 5G modem a LTE verzi s rychlostí 1,6 Gbps
Bezdrátové sítě se stále zrychlují a Intel je jeden z předních výrobců bezdrátových modemů. V nabídce se objevil nový LTE model Intel XMM 7560 s rychlostí až 1,6 Gbps a představil také novou 5G verzi Intel XMM 8060.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Kopie egyptské hrobky vzniká i díky 3D tisku Kopie egyptské hrobky vzniká i díky 3D tisku
Staré památky nezůstanou nedotčené zubem času ani vandaly. Ani egyptská hrobka Sethiho I. nebyla ušetřena. Aby ale zůstala uchována ve své původní podobě, tým ze společnosti Factum Foundation vytváří s pomocí 3D tisku její kopii. 
17.11.2017, aktualita, Kateřina Hoferková
Studie odhaluje, že hráči MOBA mají vyšší IQ než hráči stříleček Studie odhaluje, že hráči MOBA mají vyšší IQ než hráči stříleček
Studiím tohoto ražení se obvykle moc nevěnujeme, ale když už máme závěr pracovního týdne před prodlouženým víkendem, nadneseme trošku odlehčené téma. Výzkumníci z Univerzity v Yorku se věnovali srovnání IQ hráčů MOBA a FPS. Co zjistili? 
16.11.2017, aktualita, Jan Vítek16 komentářů
IBM věří, že měděné spoje vydrží až do konce technologie CMOS IBM věří, že měděné spoje vydrží až do konce technologie CMOS
IBM samotné přišlo s využitím mědi pro propojení prvků v čipech vyráběných technologií CMOS už před dvaceti lety. Uvažovalo se přitom o tom, že měď v těchto čipech bude nahrazena grafenem, ale dle IBM to nenastane. 
16.11.2017, aktualita, Jan Vítek1 komentář