reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně

ElectricKota

Registrace: 2.7.2006
Komentářů: 29, score 1.6
Účast v Expertiádách: 18 (přehled)
Účast v Týdenních šancích: 2 (přehled)
Mám fotoaparát: –
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –

Nejvíce přínosné komentáře

Komentář z 18.9.2020 s hodnocením +5:
Zaplatil jsem, vše nastavil na Can it run Crysis? A byl jsem zklamanej, nasvicení vegetace je uprimne hrozny, horsi jak v originále, optimalizace taky shit, samy lagy. RT efekty co tam jsou, jsou neskutecne orezany, az hnusny. Textury s vysokym rozlisením potesi, ale low poly modely v dnesni dobe uz proste jsou do ocí bijící. Ukoncil jsem po druhé misy a po 45minutách zažádal o refund, za me ocekavany zklamaní
Komentář z 17.12.2021 s hodnocením +4:
Hele zkusil jsem je, a v ničem mě neserou­(neboli nechávám si je­), fungují dobře, ale nic extra nepřináší a kdybych nebyl zvědavý tak to opravdu nemá smysl. Nový kontextový menu se musí zvyknout ale funguje bez problémů, co mi vadí že věci co jsem používal tak tam není, např. vysílat na zařízení ­- musí se o klik dál a to vyvolat si starý menu. Nechápu proč udělali hybrida, když už tak tam dám všechno ne?
Chválím nastavení, konečně mám pocit že je to přehledný a v novým rozhraní už se nastaví 99% věcí, blbý je že na zbylých 1% jsme opět tam kde jsme byly u desítek.
Mám pocit že hry se mi spouští rychleji, asi umí využít lépe NVMe, ale nemám za tím hard data jen pocit.
Komentář z 1.10.2021 s hodnocením +3:
Správný název je strojové učení­(k AI to má světelný roky­), a je to jedna s cest, jak ukočírovat obrovské kvanta dat s menšími nároky na výkon. takže budoucnost v tom určitě je, a bude, už jen že jsme teprve na začátku vývoje.
K DLSS, pro mě je to naprosto klíčová věc od verze 2.0, kdy kvalita obrazu kolikrát překoná nativní render, a ještě to mám v dvojnásobným počtu snímků ­- ghostingu jsem si všiml, u Metra jen u ptáků na nebi, u CP při rychlý jízdě ­- ani jedno mi nevadilo, nepřekáželo. U kompetitivních titulů se to tolik neprojevuje, a tam na 144hz monitorech se to ještě o to víc minimalizuje.
Co se týče komplexní simulace digitálního světa, tam je problém s nedostatkem výkonu, kor v dnešní době kdy se meziroční nárůst výkonu zpomaluje, je za mně hledat další cesty zcela v pořádku.

Nejméně přínosné komentáře

Komentář z 18.9.2020 s hodnocením -2:
Jednoduše, takovou co ti zachrání život není potřeba tyto specializovaný instrumenty, nic z toho co jsi vypsal za A, nemusí být v síti, coz je jejich pitomost, ale co je dulezitejsi za B, nepotrebujes ke stabilizovaní zivotních funkcí, ale jestli je to tak, tak je to pitomost neskutecna.
Komentář z 17.3.2020 s hodnocením -2:
V článku si opravte až 1825Mhz. konzole se vyhne veskerejm boostům, a podobnym funkcím a jak GPU tak CPU pojede na fixních frekvencích. CPU má vyhrazeno jedno jádro pro systém, tedy pro hry zbývá 7jader. Vývojáři si můžou u své hry zvolit zda bude CPU mít zapnuté SMT či nikoliv, pokud ho budou umět využít.
Komentář z 22.12.2020 s hodnocením 0:
Na PC jsem se setkal jen s vtipnými bugy, ktery ani nebyly casty. Hratelná hra je to uz ted.