
Komentářů: 29, score 1.6
Účast v Expertiádách: 18 (přehled)
Účast v Týdenních šancích: 2 (přehled)
Mám fotoaparát: –
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –
Nejméně přínosné komentáře
Komentář z 18.9.2020 s hodnocením -2:
Jednoduše, takovou co ti zachrání život není potřeba tyto specializovaný instrumenty, nic z toho co jsi vypsal za A, nemusí být v síti, coz je jejich pitomost, ale co je dulezitejsi za B, nepotrebujes ke stabilizovaní zivotních funkcí, ale jestli je to tak, tak je to pitomost neskutecna.
Komentář z 17.3.2020 s hodnocením -2:
V článku si opravte až 1825Mhz. konzole se vyhne veskerejm boostům, a podobnym funkcím a jak GPU tak CPU pojede na fixních frekvencích. CPU má vyhrazeno jedno jádro pro systém, tedy pro hry zbývá 7jader. Vývojáři si můžou u své hry zvolit zda bude CPU mít zapnuté SMT či nikoliv, pokud ho budou umět využít.
Komentář z 22.12.2020 s hodnocením 0:
Na PC jsem se setkal jen s vtipnými bugy, ktery ani nebyly casty. Hratelná hra je to uz ted.
Nejvíce přínosné komentáře
Chválím nastavení, konečně mám pocit že je to přehledný a v novým rozhraní už se nastaví 99% věcí, blbý je že na zbylých 1% jsme opět tam kde jsme byly u desítek.
Mám pocit že hry se mi spouští rychleji, asi umí využít lépe NVMe, ale nemám za tím hard data jen pocit.
K DLSS, pro mě je to naprosto klíčová věc od verze 2.0, kdy kvalita obrazu kolikrát překoná nativní render, a ještě to mám v dvojnásobným počtu snímků - ghostingu jsem si všiml, u Metra jen u ptáků na nebi, u CP při rychlý jízdě - ani jedno mi nevadilo, nepřekáželo. U kompetitivních titulů se to tolik neprojevuje, a tam na 144hz monitorech se to ještě o to víc minimalizuje.
Co se týče komplexní simulace digitálního světa, tam je problém s nedostatkem výkonu, kor v dnešní době kdy se meziroční nárůst výkonu zpomaluje, je za mně hledat další cesty zcela v pořádku.