Je to sasek a nic viac. Bohuzial namysleny a bohaty sasek.
Odpovědět0 3
Musk změnil názor....
Myslím že Musk nemá ve firmě až tak silnou pozici aby dokázal ve všech případech prosazovat "svoje"
Pokud přijde s nápadem a většina vedení s tím souhlasí tak se to aplikuje na výrobu, ale pokud jsou na to negativní ohlasy a vedení firmy které bylo na straně Muska se pak odvrátí a všichni ho přehlasují, pak nemusejí vůbec řešit co on chce.
Stejně je to i s návratem radaru, nebo lidaru?? Teď nevím co to bylo,
každopádně to chtějí zase do aut začít dávat. Asi vedení firmy došlo k názoru že výhody převažují nad nevýhodami a opět Muskův názor ignorují .
Odpovědět3 1
"Stejně je to i s návratem radaru, nebo lidaru?? Teď nevím co to bylo, "
Jenže u radaru se názor neměnil. Tam šlo o to, že stávající radary zanášely do systému více chyb, než kolik vyřešily. Musk tehdy říkal, že se stávajícími radary jim to výsledky zhoršuje než u čistě kamerového řešení, ale že je také samozřejmé, že až bude dostatečně kvalitní radar, tak to bude pochopitelně lepší řešení než čistě kamerové řešení. Takové dostatečně kvalitní radary začaly být později dostupné, a tak se zavedly. Nic se na názoru na radary za celou dobu nezměnilo.
Odpovědět2 0
No, pokud je to navržené tak, že max úhel otočení je nekde kolem 90 stupnu, tak bych to asi neřešil. Pokud se s tím točí jako s volantem tak si to moc nedovedu představit.
Odpovědět2 0
Žiaľ stále ide o mechanicky prevod, keď to bude elektronické, tak bude mať yokel zmysel
Odpovědět0 0
Hmm, a co citllivost? O techto kniplech v aute jsem si myslel, ze jsou vystrelkem designeru, kteri se snazi prodat auto jako by to bylo F1 nebo tryskac. Prece je potreba mit dostatecne zprevodovany volant, aby to nebylo moc citlive, coz pri tom natoceni kol v dorazech zase znamena mit par otacek volantu k dispozici. A rychly navrat volantu do stredove polohy pustenim ale stale v kontaktu s dlanemi mi prijde ze se tim jokem ani snad nebude dat udelat?
Az to bude elektronicke, tak si to pak bude delat uz uplne co chce a ridic nechce.
Upozornuji ze jsem laik tak rad prijmu vysvetleni a rozsirim si obzory.
Odpovědět1 0
Rozumiete zle, inú citlivosť potrebujete pri parkovaní pri rýchlosti 5km/hod, inú pri rýchlosti 100km/hod. Toto sa mechanickým prevodom nedá nič vyriešiť, zato elektronickým veľmi hravo..
Odpovědět1 1
ma to zmysel v zavodnom aute, alebo na simulatore pri PC, ale je to uplny nezmysel v osobnom aute.
Odpovědět0 0