reklama
Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
13.12.2007, Karel Polívka, aktualita
Před chvílí byly účastníkům expertiády s MSI o herní notebook rozeslány informativní e-maily obsahující následující informace o jejich účasti: Počet získaných bodů: (0 až 10) Postup do slosování: (ano/ne - na základě počtu bodů) Vyplněná...
instinct_bob (197) | 14.12.20076:15
... za hrubé osočení manipulace se soutěží, coý samo není pravdou. Možná stačilo počkat na vysvětlení.
Odpovědět0  0
paja666 (128) | 14.12.20071:48
Zdravim, zadny informativni mail mi neprisel, presto, ze se expertiady ucastnim a informace o jednotlivych otazkach mi prichazeji. Kdepak je problem??
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1068) | 14.12.200717:18
Zdravím, neměl jste doposud ve svém profilu nezaškrtnutý checkbox ­"Chci být informován o nových expertiádách­"? Právě ten na to má vliv.
Odpovědět0  0
PITTBULL (1) | 13.12.200720:42
No ja zas mam ten problem, ze moje adresa nezahrnuje ulici. Proste bydlim v miste, kde NENI jmeno ulice a vzdy jen vyplnuji adresu obec a cislo popisne. To, ze vy to vyhodnocujete jak to vyhodnocujete je vec druha.
Mam tedy do kolonky ulice vyplnit zase obec a cislo popisne?
Trochu zavadejici imo.
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1068) | 13.12.200721:27
Není to zavádějící, protože právě tento případ je v pravidlech expertiád zohledněn. Svou účastí v nich jste se zavázal k tomu, že jste s pravidly srozuměn ­- evidentně s nimi ale obeznámen nejste. Doporučuji tedy do nich nahlédnout, je to v nich jasně uvedeno ­(konkrétně odstavec 5­).
Odpovědět0  0
housenka | 13.12.200717:17
Ale nejvíc mě baví, jak každej hned píše příspěvek ­"mně to přišlo špatně, mně taky, mně taky, a mně taky­" :­-D i k týhle správě, ve který to bylo vysvětleno :­-D

(mmch. ten notebook je jenom jeden, pravděpodobnost výhry je velmi malá, tak zase tolik nešilte :­-D )
Odpovědět0  0
m1na (4) | 13.12.200717:12
Zajimalo by me cemu mam verit v mailu mi dnes prislo odpovezeno na 4 otazky z toho 2 spravne a dnesni odpoved neni zapocitana. Ale kdyz kliknu na odkaz v mailu s pravidly soutezi tak tam je cervene napsany 4x odpovezeno a 3 spravne a ze neni zapocitana dnesni odpoved. Tak ja to je?
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1068) | 13.12.200717:15
To, co píšete, je v pořádku. Právě jsem se díval do db na to, jak jste hlasoval, a na včerejší otázku jste bohužel neodpověděl správně.
Odpovědět0  0
Jiří Mrázek (89) | 13.12.200717:21
Huh, ja teď mam něco podobného, no nikdo a nic neni dokonaly :­-)
Odpovědět0  0
mobo (2) | 13.12.200716:43
První mail zmatek při druhém úleva a smích.I to se stát může, však to taky vysvětlili ne?
Odpovědět0  0
MartinMars (19) | 13.12.200716:35
Zdravím

Chybu v systému bych nehrotil. Ta se stát může. Ale trochu stres, to je pravda :­)

S úctou Mars
Odpovědět0  0
nandu (2) | 13.12.200716:28
Hmm, tak dneska je taky den expertů. Otázka s počtem instrukcí SSE4 přinejmenším velice špatně formulovaná a pak se tam objeví úplně jiná otázka, již automaticky ­(v mém případě řekl bych správně­) zodpovězená.
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1068) | 13.12.200716:46
Nerozumím. Otázka je celý den stejná ­- nijak se neměnila.

Pokud jde o polemiku ohledně právě aktuální otázky, tak bych rád upozornil, že to je proti prasvidlům.
Odpovědět0  0
nandu (2) | 13.12.200718:05
Už je to v pořádku, nedošel mi do té doby 1 e­-mail a měl jsem díky tomu problému s PSČ pocit, že sw nějak dnes celkově neposlouchá, a že byla otázka během dne změněna, ale vše funguje v tomto ohledu normálně. O aktuální otázce samozřejmě v průběhu polemizovat nechci.
Odpovědět0  0
sadul (1) | 13.12.200716:12
je zvlastne ze inokedy chodia reklamne maily casto. a pokial sa jedna o zacatie sutaze ­- expertiady ­- pride mi upozornenie na sutaz az pri 8 otazke..
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1068) | 13.12.200716:44
Nerozumím. Upozornění na novou expertiádu je odesláno vždy několik dní před prezentací 1. otázky. Bohužel to, zda Vám e­-mail skutečně hned dorazí, nemůžeme nijak ovlivnit ­(z hlediska principu e­-mailové služby jako takové­).
Odpovědět0  0
Alireb (8) | 13.12.200716:58
tak ako, kedy bude znamy vyherca?
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1068) | 13.12.200717:04
Výherce už známý je, ale před veřejným vyhlášením jeho jména chci nejdříve odpovědět na některé záležitosti týkající se vzniklého problému s informativními e­-maily ­(viz tato diskuze nebo diskuze na našem fóru­). Za chvíli však k vyhlášení dojde, nicméně musím podtknout, že účast v této expertiádě byla o poznání vyšší, než jak tomu bylo u všech dřívějších.
Odpovědět0  0
Jiří Mrázek (89) | 13.12.200717:17
Známý je, ale ja to nebudu, já nikdy nevyhrávam, nebo snad jo? :P
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1068) | 13.12.200717:22
Bohužel... :­-(
Odpovědět0  0
JaMiskater (27) | 13.12.200717:37
Tak už se nenechte prosit a dejte do aktualit, že jsem prostě nevyhrál :D
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1068) | 13.12.200717:40
Viz můj příspěvek níže ­- od nynějška to bude ve formě nového ­(respektive updatovaného­) článku pro lepší přehlednost. Jinak vyhlášení už je na webu.
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1068) | 13.12.200717:38
Ještě dodám, že stejně jako jsem pro oznamování té nadcházející expertiády začal využívat článek ­(oproti dřívější aktualitě­), bude od nynějška i vyhlášení v podobě článku ­(bude vždy updatován ten, který byl prvotním oznámením o dané expertiádě, díky čemuž se vždy v případě vyhlášení objeví na pozici nejnovějšího článku­). Díky tomu tak bude vyhlášení podstatně více na očích a nebude možné jej přehlédnout v množství aktualit ani po vícero dnech od jeho zveřejnění.
Odpovědět0  0
Syfon original! (1) | 13.12.200716:09
Kedy bude znamy vyherca notebooku??
Odpovědět0  0
JaMiskater (27) | 13.12.200716:43
Taky by mne zajímalo. :)
Odpovědět0  0
BubaK.CZ (1) | 13.12.200716:08
umí vůbec lidi číst? je tam jasně napsaný, že chyba byla pouze v generování mailu
Odpovědět0  0
contreras (3) | 13.12.200716:05
Tak je to s tou PSČ? Nevíte někdo?
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1068) | 13.12.200717:10
V aktualitě, ke které patří tato diskuze, je vše napsané.
Odpovědět0  0
Jiří Mrázek (89) | 13.12.200715:58
Já už asi vím v čem je problém. Já mám vyplněno 32300 a asi správně má být 323 00 Má tam být asi mezera.
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1068) | 13.12.200717:09
Ne, chyba v informativních e­-mailech se týkala naprosto všech účastníků, viz samotná aktualita, ke které patří tato diskuze.

Touto dobou byste už měl mít ve své schránce nový e­-mail obsahující již správné informace ­- chyba v kódu starajícím se o posouzení přítomnosti všech potřebných informací byla už opravena. Nicméně na losování jako takové tyto info maily nemají vliv, viz popis expertiád nebo pravidla.
Odpovědět0  0
Dr. X (4) | 13.12.200715:54
Ano, taky mam vyplnene PSC a prisel mi tento mail ze mi PSC chybi :­-­(.
Odpovědět0  0
TomAssKoo (3) | 13.12.200715:54
tiez mam vyplnene PSC a doslo mi ze je zle...som zo slovenska...a mal som tam 81109 ... moze to tak byt ?
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1068) | 13.12.200717:08
Ano, může. Chyba v informativních e­-mailech se týkala naprosto všech účastníků, viz samotná aktualita, ke které patří tato diskuze.

Touto dobou byste už měl mít ve své schránce nový e­-mail obsahující již správné informace ­- chyba v kódu starajícím se o posouzení přítomnosti všech potřebných informací byla už opravena. Nicméně na losování jako takové tyto info maily nemají vliv, viz popis expertiád nebo pravidla.
Odpovědět0  0
Petr75 (24) | 13.12.200715:53
Někdo mi smazal adresu. Vím jistě, že jsem adresu měl vyplněnou, protože jsem již dříve něco vyhrál a teď mám adresu prázdnou.
Odpovědět0  0
Hruskao (3) | 13.12.200716:40
Mam presne rovnaký problém... Síce som ešte nič nevyhral, no adresu som vyplňoval a aj pre istotu kontroloval 2x
No teraz po tej ­"poruche­" tam už nie je .. niekto ju vymazal :­-­(

PS: Vyplnil som ju znova .. no došiel mi mail, že ju nemám vyplnenú, pozriem a naozaj.. tak som si to vyplnil tretí krát a dúfam že už naposledy.
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1068) | 13.12.200717:00
V době vyhodnocení expertiády s MSI jste adresu ve svém profilu vyplněnou neměl. K žádné poruše nedošlo ­- problém byl ­"pouze­" v kódu vyhodnucujícím pro účely informativních e­-mailu to, zda jsou vyplněné všechny potřebné položky. Údaj z databáze sám o sobě nezmizí.
Odpovědět0  0
Hruskao (3) | 13.12.200717:04
Hmm tak nevím mno .. hádať sa s Vami o tom nebudem, nemám o tom žiaden dôkaz. Nebudem klamať, keď poviem, že na server som sa registroval práve iba kvôli tejto súťazi o MSI notebook. Preto som si sek­-sakra dal záležať, aby som splnil všetky podmienky súťaže. A ako píšem kontroloval som to pre istotu 2x a 2x som to ešte znova vyplňoval.
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1068) | 13.12.200716:55
Bohužel nemohu souhlasit. V době vyhodnocení této expertiády ­(což bylo dnes po poledni­) jste ve svém profilu adresu vyplněnou neměl ­(mám k dispozici xls z té doby obsahující veškeré údaje účastníků expertiády s MSI­). K tomu tvrzení, že jste tam adresu musel mít, protože jste už dříve něco vyhrál ­- mezi dosavadními výherci ­(https:­/­/www.svethardware.cz­/info.jsp?name=expertiady_vyherci­) Vaše jméno a příjmení nefiguruje ­(mluvím o expertiádách realizovaných po delší pauze od začátku loňského roku­). Jestli jste vyhrál něco dříve momentálně nevím, avšak podmínky jsou nyní jiné než před 4 roky.
Odpovědět0  0
Petr75 (24) | 13.12.200717:19
Vyhrál jsem více jak před rokem, byla to paměť do PC. Možná se adresa vymazala po sloučení účtů s tvfreak, ale už jsem jsem se od té doby zúčastnil několika soutěží a až teď jsem byl na to upozorněn.
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1068) | 13.12.200717:22
Jste si jistý, že se jednalo o expertiádu zde na Světu hardware? Protože žádnou, kde by byla jako cena paměť do PC, jsme za poslední 2 roky neměli. Přehled všech expertiád za poslední 2 roky a také odpovídajících cen a jejich výherců je k dispozici zde: https:­/­/www.svethardware.cz­/info.jsp?name=expertiady_vyherci
Odpovědět0  0
Petr75 (24) | 13.12.200720:21
No ono to bude asi ještě déle asi 3­-4 roky. V té době stačilo odpovědět správně jen 5 krát z 10.
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1068) | 13.12.200720:30
Ano, tehdy byly skutečně jiné podmínky pro účast­/losování stejně jako způsob prezentace expertiád. Proto dřívější a současné expertiády nelze přímo porovnávat.
Odpovědět0  0
Alireb (8) | 13.12.200715:45
tak... kedy ze sa to dozvieme meno vitaza?
Odpovědět0  0
Jiří Mrázek (89) | 13.12.200715:35
Když mi přišlo:

Počet získaných bodů: 9
Postup do slosování: ano
Vyplněná kompletní adresa: chybí PSČ
Možnost získat výhru ne

A teď jsem se koukal na PSČ tam mám, takže se nic neděje? :D
Odpovědět0  0
ttbocx (3) | 13.12.200715:47
Dostal jsem naprosto stejný email.
A taky mám vyplneny PSC.
Odpovědět0  0
Tython (1) | 13.12.200715:52
Taky sem dostal úplně stejný email ­(teda kromě počtu získaných bodů­).. Tak snad je to OK.
Odpovědět0  0
Jiří Mrázek (89) | 13.12.200715:57
No já jsme měl angínu, takže jsem jednu odpověd nemohl vyplnit, jinak bych měl asi 10 správně. S 39,5C se šptaně myslí ­(:. Ale je to jedno.
Odpovědět0  0
ElectricKota (29) | 13.12.200715:53
Jo mne to prislo taky. Takovyhle šokovky od SHW jsme si nezaslouzily :­-D
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1068) | 13.12.200717:12
Upřímně ­- pro mě to byla taky šokovka ­(a taky nemyslím, že bych si ji zasloužil ;­-­)­).
Odpovědět0  0
Superfunda (2) | 13.12.200715:55
Mam uplne stejnej problem. taky mi pisou ze nemam PSC a ja ji tam pritom mam vyplnenou tak by me zajmalo jestli jako muzu vyhrat
Odpovědět0  0
Karel Polívka (1068) | 13.12.200717:12
Ano, pokud máte skutečně vše vyplněné, tak můžete. Více viz popis expertiád nebo jejich pravidla.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.